Alla kyseisellä kombinaatiolla oleva Passat farkku vm. 2012. Eli tuo kaasupolkimen painamisen jälkeinen viive. Lähdöissä tuo viive ei niinkään ole merkittävä, kestää se reagointi toki siinäkin. Lähinnä tarkoitan tilanteita kun ollaan liikkeellä ja pitäisi saada nopea lähtö esim. risteyksestä nopeasti pois valojen vaihtuessa tai mitä nyt liikenteessä päivittäin eteen tulee monia kertoja. Lyöt kaasua reippaasti ja kas, hetkeen (oikeastaan aika pitkään aikaan) ei tapahdu mitään ja kun tapahtuu niin tilanne on auttamatta jo ohi eli pitää jo siirtyä jarrupolkimelle.
Toimiiko 2 litrainen vastaava samalla tavalla? Edellinen yhdistelmä oli 1.8 TSI DSG7, ei siinä ainakaan noin pitkää viivettä ollut polkimen painalluksen jälkeen.
Muutenhan tää uusi Passatti on todella hyvä auto ajaa, mutta mutta.
1.6 TDI DSG7 laatikolla
Ärsyyntynyt
1
204
Vastaukset
- Ei ongelmaa autossa
Minulla samanlainen, mutta sedan-malli. Autossani ei ole tuota viive-ongelmaa, lähtee tulisesti kuin kuppa Töölöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747394Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342400
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj52008Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271968- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151633- 181579
- 521578