Alla kyseisellä kombinaatiolla oleva Passat farkku vm. 2012. Eli tuo kaasupolkimen painamisen jälkeinen viive. Lähdöissä tuo viive ei niinkään ole merkittävä, kestää se reagointi toki siinäkin. Lähinnä tarkoitan tilanteita kun ollaan liikkeellä ja pitäisi saada nopea lähtö esim. risteyksestä nopeasti pois valojen vaihtuessa tai mitä nyt liikenteessä päivittäin eteen tulee monia kertoja. Lyöt kaasua reippaasti ja kas, hetkeen (oikeastaan aika pitkään aikaan) ei tapahdu mitään ja kun tapahtuu niin tilanne on auttamatta jo ohi eli pitää jo siirtyä jarrupolkimelle.
Toimiiko 2 litrainen vastaava samalla tavalla? Edellinen yhdistelmä oli 1.8 TSI DSG7, ei siinä ainakaan noin pitkää viivettä ollut polkimen painalluksen jälkeen.
Muutenhan tää uusi Passatti on todella hyvä auto ajaa, mutta mutta.
1.6 TDI DSG7 laatikolla
Ärsyyntynyt
1
240
Vastaukset
- Ei ongelmaa autossa
Minulla samanlainen, mutta sedan-malli. Autossani ei ole tuota viive-ongelmaa, lähtee tulisesti kuin kuppa Töölöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939