Alla kyseisellä kombinaatiolla oleva Passat farkku vm. 2012. Eli tuo kaasupolkimen painamisen jälkeinen viive. Lähdöissä tuo viive ei niinkään ole merkittävä, kestää se reagointi toki siinäkin. Lähinnä tarkoitan tilanteita kun ollaan liikkeellä ja pitäisi saada nopea lähtö esim. risteyksestä nopeasti pois valojen vaihtuessa tai mitä nyt liikenteessä päivittäin eteen tulee monia kertoja. Lyöt kaasua reippaasti ja kas, hetkeen (oikeastaan aika pitkään aikaan) ei tapahdu mitään ja kun tapahtuu niin tilanne on auttamatta jo ohi eli pitää jo siirtyä jarrupolkimelle.
Toimiiko 2 litrainen vastaava samalla tavalla? Edellinen yhdistelmä oli 1.8 TSI DSG7, ei siinä ainakaan noin pitkää viivettä ollut polkimen painalluksen jälkeen.
Muutenhan tää uusi Passatti on todella hyvä auto ajaa, mutta mutta.
1.6 TDI DSG7 laatikolla
Ärsyyntynyt
1
190
Vastaukset
- Ei ongelmaa autossa
Minulla samanlainen, mutta sedan-malli. Autossani ei ole tuota viive-ongelmaa, lähtee tulisesti kuin kuppa Töölöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tykkään sinusta tosi tosi paljon
Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska513467- 1562089
Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli2011773Mitä tehdä asialle?
Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill1341685- 801155
- 2341104
Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?
Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä2721034- 126984
Olen pahoillani mies
Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari52929- 72885