Oen 19- vuotias nuori naisenalku, ja olen taatusti tuomittu yksinäisyyteen. Tuntuu että olen mikäkin kummajainen. Ajattelen asioista yleensä eri tavalla kuin ikäiseni.
- Olen kristitty. En kuitenkaan osallistu tällä hetkellä aktiivisesti mihinkään seurakunnan menoihin, koska en koe sopivani niihin. Usko on minulle yksityinen asia, vaikka se onkin minulle hyvin tärkeää.
- En juo humalahakuisesti, muutaman voin kuitenkin ottaa ja esim. ruoan seurana. Baareissa käynti ei ole minun juttu.
- En ole facebookissa, eikä minua kiinnosta sosiaalinen media
- Pidän pelien pelaamisesta, RGP:stä jne.
- En katso paljon televisiota, joskus jotain kiinnostavia dokumentteja ja satunnaisesti jotain sarjoja ja elokuvia. En ole ikinä oppinut seuraamaan näitä yleisesti seurattuja sarjoja, kuten salkkarit, BB tai urheilua, kuten jääkiekkoa. Sen sijaan katson paljon tietokoneelta elokuvia ja sarjoja, jotka kiinnostavat minua. Tykkään historiasta ja pukudraamoista, luen paljon mm. mangaa.
- Minulla ei ole ystäviä, ainoastaan kavereita ja hyvänpäiväntuttuja joita näen koulussa yms. Vapaa-ajalla näen vanhoja peruskouluaikaisija kavereita n. 1-2 krt vuodessa. Joskus harvoin näen myös muita "kavereitani", mutta yleensä jotenkin koulun varjolla.
- Olen luonteeltani jonkinlainen introvertti. Viiihdyn yksin ja kaipaan yksinoloa riippumatta kuinka hauskaa minulla on ollut. Olen luonteeltani hiljainen ja ujohko, olen kuitenkin hyvinkin puhelias kun sille päälle satun. Olen myös hieman jöykkä, kestää aina hetken ennen kuin alan ns. luottamaan toiseen ihmiseen. En ole koskaan seurustellut ja se tuntuukin aika vieraalta ajatukselta vielä.
- Harrastan musiikkia ihan omaksi huvikseni, koska en ole mitenkään erityisen lahjakas siinnä. Soitan musiikkia, klassista sekä kevyempää. Pidän gospelista ja elokuvamusiikista, mutta minulla ei ole ikinä ollut mitään pakonomaista tarvetta seurata jaa kuunnella jatkuvasti jotain musiikkia. En ole "fanittanut" ikinä mitään bändiä.
Vaikka viihdyn hyvin yksinkin, toivon kuitenkin välillä sitä seuraa. Olen omalla tavallani sitoutumiskammoinen. Minun on vaikea päästää ihmisiä lähemmäksi, itsetuntoni ei ole sieltä parhaasta päästä. Haluaisin seuraa, että saisin raahattua itseni ulos enemmän. Haluaisin käydä lenkillä, patikoimassa, matkoilla, uimassa, eri tapahtumissa, shoppailemassa, katsomassa elokuvia ja syömässä ulkona. Haluaisin pelata pelejä yhdessä ja vain olla ja jutella jotain välillä jotain tyhmää ja välillä jotain järkevää. Haluaisin saadsa jostain ystävän, jolta saisin tukea silloin kun minulla on vaikeaa ja kaipaan seuraa; ja jolle voisin antaa tukea silloin kun hänellä on vaikeaa. Haluaisin ystävän, jonka kanssa voisin olla oma itseni, vaikka olisimme kuinka erilaisia. Sellaisen henkilön, kenen kanssa minun ei tarvitisi jännittää hiljaisiakaan hetkiä, vaan ne olisivat luonteva osa yhdessäoloa tai toisen pyytämistä ulos tai tekemään jotain.
Minua ei haittaa, vaikka toinen olisikin erilainen kuin minä. Kunhan se toinen myös hyväksyisi minun erilaisuuteni. Tulenkohan koskaan löytämään ketään?
Liian erilainen?
10
329
Vastaukset
- roolipelit pahoja
RPG johtaa saatananpalvontaan
- NÄIN...
ON >:(
- sldjfldfj
Esittelysi perusteella en tiedä mikset koskaan löytäisi ketään :) Kuulostat kyllä aivan asialliselta, mutta joka tapauksessa ihmiset ovat poikkeuksetta erilaisia livenä kuin netissä itsestään antama kuva. Jos toivot näiltä palstoilta seuraa, kannattaa ehdottomasti luoda profiili, jolloin suhun voi kiinnostuneet olla yhteydessä.
niin tuon profiilin luominen on hyvä idea täällä suomi24:a kun on paljon erillaisia ihmisä jospa sieltä löytyisi kaveri sinulle
- 16+9
Etsitkö vain ystävää? Mistä päin olet? Joku sähköpostiosoite voisi olla hyvä.
- Pulle nah
Olen varmaan aika samanlainen, tosin 10 vuotta vanhempi nainen. Itse olen ollut onnekas, kun olen tavannut miesystäväni, mutta toivoisin saavani myös muita ystäviä. Siis oikeita ystäviä. En jotain jotka yrittää vain hyötyä minusta, tai puukottaa selkään. Heistä olen irtisanoutunut ja vaihtanut puhelinnumeroni. Jotenkin tuntuu, että kaikki "ystävyysviritykset" kaatuu. Olemme olleet liian erilaisia tms. Ehkä jonain päivänä kohtaan jonkun kivan ihmisen, joka voi hyväksyä minut tällaisena "outona".
- kummajainen1
En ole ehtimässä täältä ystävää, en usko että suomi24 on kaikista paras vaihtoehto sille :D Kunhan piti päästä purkautumaan jonnekkin ja kuulla vähän mielipiteitä.
Olen saanut myös tarpeekseni kaikista pinnallisista suhteista, enkä tahtoisi jaksaa niitä enää. Mutta muuta minulla ei tällä hetkellä ole, joten ei auta.
Olen monesti huomannut sen, että kun on näitä oman kertoman mukaan hyvin "suvaitsevaisia" ihmisiä ja ovat sitten kysyneet jossain kohtaa minun mielipidettä eri asioihin ja sen kun olen kertonut, on se suvaitsevaisuus loppunut siihen. Vaikka en mielestäni edes mitenkään hyökkäävästi tai mitään, vai ihan asiallisesti vastannut.
Mutta kiitti kaikille, ehkä se ystävä mullekkin löytyy kun jaksaa tarpeeksi kauan toivoa.- sdgsgsggss
Jaa että toivomalla ajattelit sitten vaikuttaa kaverin saantiin :) On niitä aktiivisempiakin keinoja, tiiätkös.
- kummajainen1
sdgsgsggss kirjoitti:
Jaa että toivomalla ajattelit sitten vaikuttaa kaverin saantiin :) On niitä aktiivisempiakin keinoja, tiiätkös.
Totta kai, täytyy vain toivoa että juuri se oikea ystävä ja henkilö tulisi vastaan. :) Kavereitahan tulee ja menee, mutta ystävät on harvassa.
- sdsggsdggs
kummajainen1 kirjoitti:
Totta kai, täytyy vain toivoa että juuri se oikea ystävä ja henkilö tulisi vastaan. :) Kavereitahan tulee ja menee, mutta ystävät on harvassa.
No toivoahan saa ja kannattaa, mutta pidä nyt ainakin silmäs auki eikä varmasti olis pahitteeksi jos miettisit erilaisia tapoja miten ja missä kohdata sellaisia tyyppejä, joista olisi jopa ystäviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664157Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D833754- 423235
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192578Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522246- 482085
- 471798
- 361750
- 301576