etin virtuuaali hevos pelejä,tiiän jo:
howrse
bella sara
huom..)oon 10-11v ja pidän hevosista
siis sen pitäis olla sellanen johon pitää kirjautuu
virtuaali hevos pelejä
hepo hullu xD
3
283
Vastaukset
- Santtulemppari
Starstable on yks!
- E.K 2003
Kokeile Star Stable Onlinea! Siinä voit ratsastaa ja hoitaa omaa hevosta ja voi kisata kavereita vastaan. Mahdollisuus hankkia enemmän hevosia! Ilmainen!
- Etin pelejä
Voitteko kertoo mitää hevospelii mihin kirjaudutaan et vois ratastaa? Ku oon Starstables..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225489Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891898Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3621835- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704