Eli, tämä on pitkä juttu... Harrastin seksiä reilu kuukausi sitten. Käytettiin kortsua muuten paitsi yhden ainoan kerran.. No, kuukautisten olisi pitänyt alkaa viim. tän viikon alussa, mutta ei näy, ei kuulu. Eilen kävin ostamassa Prediktor-raskaustestin (tuplapakkauksen) ja tein eilen illalla toisen->positiivinen. Tänä aamuna tein toisen, mutta sepä näytti negatiivista. Eli mitä tästä nyt pitäisi ajatella?? Lääkäriin jo soitin, mutta siellä oli asenne se, että odottele nyt vielä kuukausi, mene sitten neuvolaan jos ei kuukautiset ala. Vähän alkaa olla paniikin omainen olo, ikääkin on vain 17 vuotta...
pirun raskaustestit, raskaanako?
3
781
Vastaukset
- n23
Mene lääkäriin jo nyt. Varaa vaan tyynesti sinne aika. Kyllä tuo on hyvä selvittää heti.
Voimia matkaan! - mimma
No jos et sitä lasta halua niin eiköhän olisi paras selvittää asia mahdollisimman pian. Jos taas haluatte pitää sen niin eipä kai sitä niin kiire lääkärinaikaa ole varata. Yhdestäkin kerrasta voi tulla raskaaksi! Itse olen elävä esimerkki, keskenmenon (viikolla 6) jälkeen piti käyttää kuukausi ehkäisyä ja kerran jäi ja nyt viikkoja 26.
- että näin
Mulla kävi muutaman kuukausi sitten täsmälleen samalla lailla (tosin eri testi). Terveyskeskukseen ei huolittu (Tre), koska kyse oli toivotusta raskaudesta. Jäljelle jäi kaksi vaihtoehtoa: 1) viedä pissanäyte yksityiseen laboratorioon, hinta n. 12 euroa, tulos seuraavana päivänä tai 2) näyte neuvolaan, ilmainen, tulos muutamassa minuutissa. Itse kävin neuvolassa. Selailepa puhelinluetteloa ja tsekkaa ajanvarausaika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708