Onko kukaan käynyt abortissa tallinnassa tai tukholmassa? En halua että kukaan saa tietää abortistani joten olen suunnitellut että menen ulkomaille. Mulla on tuttavan tuttava joka kävi tukholmassa mutta en saa häntä kiinni just nyt.
Abortti muiden tietämättä.
11
508
Vastaukset
- kerronpa minäkin
Mitä ihmeen häpeemistä abortissa on? Mun abortistani tiesi koko kylä enkä koskaan ole hävennyt eikä kukaan edes tullut mitään sanomaan. Sattuuhan sitä vahinkoja paremmissakin piireissä mutta onneksi ne ovat korjattavissa.
- ojjojo
Sairaalan henkilökunnalla AINA vaitiolovelvollisuus.. Olivat ketä hyvänsä.
- ex vakkari
vaitiolovelvollisuus tosiaan sitoo jokaista suomen sairaalassa työskentelevää henkilöä, mutta valitettavan usein on myös sitä, että toisten tietoja urkitaan salaa vaikka se onkin laitonta.
tokihan sinun nyt kannattaa sitten huomioida komplikaatioiden riskit samoin jälkitarkastus.. eli meinaatko sitten mennä pidemmäksi aikaa reissuun jotta saat kaikki nuo hoidetuksi alta pois? vai miten aattelit toimia?
koska jos operaatiosta tulee komplikaatioita ja olet suomessa niin silloin sairaala saa tietää abortistasi..vaikka et mitään sanoisikaan niin kyllä se huomataan..- Tiedustelen vaan
Jes mulla tulee lomat tässä niin ajattelin että hoituu sen aikana. Mulla lyhyt matka länsinaapuriin vain lahden yli, joten tarkastuskin menee siellä vaikka tuun pois välillä. Menen lentäen niin ei ongelmaa. Toinen vaihtoehto oli yksityisellä täällä. Muutan lähitulevaisuudessa toiseen sh-piiriin tuntemattomiin porukoihin, joten koetan sinnitellä tämän hetken vielä lestamafian armoilla. Sh-henkilöstöllä vaitiolovelvollisuus mutta se on aika subjektiivinen määritelmä mitä se tarkoittaa. Jokaisesta käynnistä tiedostoissa onneksi jää nykyään merkintä. Olen pyytänyt parikin kertaa otteen potilastietojen käytöstä justiin sen takia että epäilen juoruakkojen (oikeammin ovat ukkoja) tekemisiä.. Nimet tulee ja jos ei ole hoitosuhteessa potilaaseen tai opiskelutarkoitus niin menee urkinnan piikkiin. Mutta ainahan sitä voi kurkkia toisen olan yli...
- nilkkikätyri vuoross
Turha salailla, noin likasilla totuuksilla on tapana tulla kuitenkin ilmi, ennemmin tai myöhemmin.
Ja miksi muutenkaan? Ei kai vaan mukavuustappaminen hävetä? Eikös se nyt ookaan ihan silkka ylpeyden aihe käyttää suuresti ylistettyä "naisen oikeutta" jonka lepsulakikin sallii? - kerronpa minäkin
Abortti ei ole mikään "likainen totuus" vaan ihan normaali toimenpide, ainaskin minun mielestäni. Toki jokainen saa olla asiasta ihan sitä mieltä mitä haluaa, ei heilauta minua puoleen eikä toiseen, pääasia kun sen saa tarvitessaan, se on se ainoa totuus tässä asiassa.
- hannam2
JOku teini taas käyny sekstailemassa ja ei osaa kantaa vastuutaan,hyi sua! Ällöttää tollaset!
- ddfgdgdgf
Abortti on juurikin sitä vastuun kantamista. Jos ei pysty antamaan hyvää kotia niin on parempi tehdä abortti
- pelkkää luikertelua
Vastuuta luistetaan pelkurimaisella mukavuustappamisella.
- Lisää abortteja
Päinvastoin. Abortin tehnyt tekee suuren palveluksen maailmalle, ei täällä tarvita yhtään uutta saastuttajaa ja rikollista lisää.
- tekopyhät kiimassa
"Abortin tehnyt tekee suuren palveluksen maailmalle"
Tee palvelus ja paranna maailmaa eräästä ihmsoikeusrikollisesta eli jälkiabortoi ittes.
"näillä palstoilla kirjoittelee ainakin yksi sellainen jonka äidin olisi pitänyt harkita aborttia vakavasti"
Aivan, nimittäin sinä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803