mIRC:n IdleTime, miten pois??

TjR

Elikkäs miten saan tuon Idle Timen siten, että jos joku "whoissaa" mut niin tossa IdleTime kohdassa näkyis "None", niinkuin yleensä näkyy?!

Onko tähän joku et asetuksis tarvii tehä jotain, ku mun on toi englanti huono ja en muutenkaan oikein osaa käyttää tuota mIRC-ohjelmaa!

Toivottavasti joku ymmärsi ja osaa auttaa! :)

PS. Vastaukset tyyliin "se mIRC on ihan p*rseestä, vaihda se siihen ja siihen" voit jättää sanomatta, koska en aio vaihtaa sillä tää ohjelma riittää mulle ja mun vähäiselle irkkailulle! :D

6

1258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irccaaja

Ihan hyvä client ohjelma on mIRC. Itsekin sitä käytän. Tohon whois ja idle timeen ei voi vaikuttaa ikävä kyllä. Se kyllä kertoo aina ja joka tapauksessa kuinka kauan olet ollut vaiti.

• Irccaaja

Ja vielä tosta käskystä. Se menee oikeesti näin, whois Irccaaja Irccaaja, eli niki kahteen kertaan niin sitten se näyttää idle ajan.

• TjR

...mutta yleensä jos mä esim. teen jollekkin ton silleen /WHOIS nickVainKerran niin sillä ei näy sitä Idle Timeä, mutta jos joku tekee ton mulle /WHOIS MunNickVainKerran niin se mun Idle aika näkyy jo tossa! Tai ainakin jos näkyy kun oon kokeillu ite tota omalle nickilleni...

Eli saanko sen jotenkin niin että se näkyis vaan kun sen WHOIS -toiminnon tekee silleen nick kaks kertaa?!

Selitimpäs vaikeesti, mutta toivottavasti joku ymmärtää... :)

• pieni
        TjR kirjoitti:

...mutta yleensä jos mä esim. teen jollekkin ton silleen /WHOIS nickVainKerran niin sillä ei näy sitä Idle Timeä, mutta jos joku tekee ton mulle /WHOIS MunNickVainKerran niin se mun Idle aika näkyy jo tossa! Tai ainakin jos näkyy kun oon kokeillu ite tota omalle nickilleni...

Eli saanko sen jotenkin niin että se näkyis vaan kun sen WHOIS -toiminnon tekee silleen nick kaks kertaa?!

Näet whois-komennolla kaverin idle timen, jos hän on samalla palvelimella (server) kuin sinäkin. Muussa tapauksessa komennolla whois nick nick tai kirjoittamalla aliaksen komennosta.

Jos haluat, että oma idle aikasi on koko ajan pieni, vaikka oletkin poissa (away), voit kirjoittaa pienen scriptan, joka esimerkiksi nollaa idle ajan lähettämällä itsellesi viestin (msg).

Miksi muuten ihmiset eivät saisi nähdä kuinka kauan olet ollut hiljaa?

• Irccaaja
        TjR kirjoitti:

Jos teet itsellesi /whois komennon omalla nikillä riittääkin niki siihen vain kerran "/whois Irccaaja". Omat tiedot tulee aina kokonaisuudessaan silloin näkyviin. Toisten nikeihin se vaatii sen kaksi kertaa /whois perään "/whois Niki Niki" Kun muut sun nikille tekee /whois tarvitsee heidän myös kirjoittaa niki kahteen kertaan tietysti.

• TjR
        Irccaaja kirjoitti:

Jos teet itsellesi /whois komennon omalla nikillä riittääkin niki siihen vain kerran "/whois Irccaaja". Omat tiedot tulee aina kokonaisuudessaan silloin näkyviin. Toisten nikeihin se vaatii sen kaksi kertaa /whois perään "/whois Niki Niki" Kun muut sun nikille tekee /whois tarvitsee heidän myös kirjoittaa niki kahteen kertaan tietysti.

...no tämä auttoi, kiits! :)

Ja ei mitään syytä miksei muut saisi nähdä kuinka kauan oon ollut hiljaa, ei sillä ole mitään väliä vaikka näkevätkin, mutta ihmetytti vaan toi juttu, et miks toisilla se näkyy erilailla ku toisilla! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      73
      5022
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      121
      4727
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4213
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      107
      4189
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3338
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      125
      3147
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2848
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2783
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2762
    Aihe