Syberia brobleema!

Pluto

Jo het alus jökkii.Sain jo sielt majatalost niit erikokosii akselipyörylöitä ja siin pöydän pinnas oli kuvattuna niitte oikee järjestyski. Mut siel kadult en pääse mihinkään: yhden talon oven edes on robottisysteemi,jonka sais toimimaan jos osais laittaa robon käteen jotain. Samoin kadun seinustalla on yks toinen sisäänkäynti, jonka oves on myös robosysteemi. Mikä näitte akselilaattojen tarkotus on? Mihin ne tulee tai miten saan ne robo-ovet auki? Ei pääse eteenpäin millään!

9

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oscar

majatalonpitäjältä saatu viesti robotin käteen ja sitten vedä vipuja.

• Pluto

Kiitos.Pääsin eteenpäin mut ny jumittaa puolestaan pahasti kirkon läheinen hauta, jonka saa auki avaimella. Mistä sen löytää? En tiedä mitä tehdä, koska junakaan ei suostu lähtemään liikkeelle. Ilmeisesti jokin tavara vielä puuttuu? Mammuttinukke ja soittorasianosa ovat jo paikoillaan junassa.

• just heräsin
        Pluto kirjoitti:

Kiitos.Pääsin eteenpäin mut ny jumittaa puolestaan pahasti kirkon läheinen hauta, jonka saa auki avaimella. Mistä sen löytää? En tiedä mitä tehdä, koska junakaan ei suostu lähtemään liikkeelle. Ilmeisesti jokin tavara vielä puuttuu? Mammuttinukke ja soittorasianosa ovat jo paikoillaan junassa.

Meeppäs sinne kirkolle takas ja tutki tarkkaan se ja kaikki mitä sieltä löytyy.. Jokos muuten kävit sen tekojalkarumban läpi siellä tehtaalla? :)

Mua tuossa pelissä ärsytti kaikkein eniten hirvee edestakas ramppaaminen samoja paikkoja..

Sulla on vielä edessäpäin hermoa koettelevia aikoja tuon pelin parissa :)

Vinkkinä voin sanoa, että joka paikka johon meet, kannattaa tutkia hirmu tarkkaan ja keskustelut kuunnella tarkasti.

Itse pelaan Syberia kakkosta ja oon just sen yhdessä etukäteen pahimmista paikoista, elikkä räpläämässä lentsikan ohjaamossa nappuloita oikeeseen järjestykseen...

• Oscar
        Pluto kirjoitti:

on lipaston yläpuolella risti,jonka takana on avain.Ota lipastosta tavarat ja mene kellotorniin.

• Oscar
        just heräsin kirjoitti:

Meeppäs sinne kirkolle takas ja tutki tarkkaan se ja kaikki mitä sieltä löytyy.. Jokos muuten kävit sen tekojalkarumban läpi siellä tehtaalla? :)

Mua tuossa pelissä ärsytti kaikkein eniten hirvee edestakas ramppaaminen samoja paikkoja..

Vinkkinä voin sanoa, että joka paikka johon meet, kannattaa tutkia hirmu tarkkaan ja keskustelut kuunnella tarkasti.

Itse pelaan Syberia kakkosta ja oon just sen yhdessä etukäteen pahimmista paikoista, elikkä räpläämässä lentsikan ohjaamossa nappuloita oikeeseen järjestykseen...

Ite olen pelannut molemmat läpi ja kakkonen on mielestäni vaikeampi.

• Pluto
        just heräsin kirjoitti:

Sain sen junan starttaamaan ja nyt hengailen jollain yliopistoalueella. Arvaahan sen että taas tökkii, mutten enää ees kehtaa hinkua ja vinkua apuja, kun tuntuu et koko pelin henki perustuu siihen et osa "puzzleista" on niin ufoja, et niitte rinnalla maissipeltoon öiseen aikaan ilmestyneet kuviotkin on helpompi tulkita.
        Kaikesta huolimatta sikasiisti peli.

• cherri
        Pluto kirjoitti:

Sain sen junan starttaamaan ja nyt hengailen jollain yliopistoalueella. Arvaahan sen että taas tökkii, mutten enää ees kehtaa hinkua ja vinkua apuja, kun tuntuu et koko pelin henki perustuu siihen et osa "puzzleista" on niin ufoja, et niitte rinnalla maissipeltoon öiseen aikaan ilmestyneet kuviotkin on helpompi tulkita.
        Kaikesta huolimatta sikasiisti peli.

mä ite olin kans vähä välii niin jökissä siinä että melkee hajotin pleikkarin..mutta netist löytyy kyl aika hyvin peliohjeitaja läpipeluuohjeita ku hakee vaik googlel, mä ainaki löysin muutamia tosi hyviä, englanniks tietenki xD
        käy siel opistoalueel vaan tutkiin joka paikka ja soppi ja kuoppa ja sit puhut kaikille ihmisille kaikkee mahollista..ennen pitkää sun pitäs saada kutsu sinne yliopistoon jne..:)

• Oscar
        cherri kirjoitti:

mä ite olin kans vähä välii niin jökissä siinä että melkee hajotin pleikkarin..mutta netist löytyy kyl aika hyvin peliohjeitaja läpipeluuohjeita ku hakee vaik googlel, mä ainaki löysin muutamia tosi hyviä, englanniks tietenki xD
        käy siel opistoalueel vaan tutkiin joka paikka ja soppi ja kuoppa ja sit puhut kaikille ihmisille kaikkee mahollista..ennen pitkää sun pitäs saada kutsu sinne yliopistoon jne..:)

Barrockstad:puhu oscarille-mene asemapääll.luo-puhu-ota koukku-mene yliopistolle rehtorin luo-mene labramiehen luo-puhu-palaa junalle-ota mammutti ja vie se labramiehelle-mene labraan-ota soittorulla kaapista ja pullo ja testauslaite pöydältä-mene kirjastoon-ota kirja tikkaiden yläpuoliselta hyllyltä-alatasanteella lukevan miehen vieressä on myös kirja-puhu lukijalle-mene satamaan. Kysele vaan,kun taas jumittaa :-)

• Pluto
        Oscar kirjoitti:

Barrockstad:puhu oscarille-mene asemapääll.luo-puhu-ota koukku-mene yliopistolle rehtorin luo-mene labramiehen luo-puhu-palaa junalle-ota mammutti ja vie se labramiehelle-mene labraan-ota soittorulla kaapista ja pullo ja testauslaite pöydältä-mene kirjastoon-ota kirja tikkaiden yläpuoliselta hyllyltä-alatasanteella lukevan miehen vieressä on myös kirja-puhu lukijalle-mene satamaan. Kysele vaan,kun taas jumittaa :-)

Minä etenen. Ainakin toistaiseksi.Kiitos sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      14
      11339
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      44
      3892
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      114
      3068
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      127
      2406
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2065
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1771
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      304
      1029
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      820
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      765
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      709
    Aihe