Pitkät hiukset kunniaan!

missifani123

Ilmiö josta olen erityisen iloinen katsellessani tämän vuoden missirivistöä on se että nuoret kauniit naiset antavat hiustensa kasvaa pitkiksi. Ainahan missit ovat olleet pitkähiuksisia mutta nyt on tavallista tuuheampia ja pidempiä. Muistan takavuosina kun ehdokkaista tuskin yhdenkään hiuksey ulottuivat olkapääkorkeutta alemmaksi. Ja muutenkin on tämän vuoden taso tavallista korkeampi.

4

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomiakka

Hiuslisäkkeillä saa ihmeitä aikaan. Tämän vuoden misseillä on myös suurimmalla osalla ripsienpidennykset ja napalävistykset. Muutamalla tatuointi ja yhdellä turbohuulet ;)

• Feikkejä kaikki

Taitaa olla kaikilla hiustenpidennykset.!!
      Että se siitä hiusten kasvattamisesta.

• vain urpo uskoo tuon

Onko aloittaja oikeasti niin hölmö, ettei tajua sitä, että kaikilla on hiuslisäkkeitä tai hiuspidennykset. Monilla on myös värilliset piilolinssit, ripsipidennykset ja varmaan kumihuulen lisäksi muillakin on pistoksia kasvoissaan ja vaikka silikonit on periaatteessa kielletty, niin kuka menee puristelemaan tissejä todetakseen niissä olevan silikonia. Aloittaja ja monet miehet ovat naiveja luullessaan nykymissien ja mallien olevan luonnollisen kauniita tyttöjä. Kaiken lisäksi ihan kaikki lehdet muokkaavat peruskauniista naisesta jumalattaren. Ei tarvitse kuin katsoa yhtä lehteä, jossa julkkisnainen on täysin rypytön, selluliititon ja muutenkin täydellinen. Sama nainen on kuvattu vapaa-ajallaan bikineissä ja normaalit "virheet" ei ole ehditty poistaa. Naisista luodaan täydellisyyden illuusiota kaikenlaisilla lisäkauneusasioilla ja urpoimmat eivät tajua tätä. Usein urpot ovat miehiä, jotka ovat niin yksinkertaisia, että luulevat kaiken olevan luonnollista.

• miss mummo 17-vee

Kuule totta turiset! Ärsyttää ku missitkään ei oo enää niih luonnollisia vaikka kauneudellaan pärjäisivätkin ilman tekoripisii tai glitterii. Mihin tää maailma on menossa? Kauneuskilpailussa ollaan sitä varten, että kilpaillaan kuka on "kaunein", eikä sitä että kuka on kaunein kunnon panostettuna! Mun mielestä meikkikin voitais kieltää kilpailussa, koska ei silläkään oo mitää rajoja niissä kilpailuissa. Ja en ole mikään mummo vaan ihan 17-vuotias tyttö. Kisaan kuuluu ainakin suomessa "luonnollisuus ja aitous".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3972
    2. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3037
    3. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3014
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      42
      2281
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      80
      1163
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1039
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1004
    8. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      365
      985
    9. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      211
      886
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      135
      843
    Aihe