Ongelma on tämä menin tässä päivällä servuun eurooppa itä 5 katseleen minkälaisia pelaajia siellä on. Kun poistuin servusta koko peli ja tietokone meni jotenkin jumiin eli ei mikään nappula näppäimistössä ei toiminut. Valitettavasti jouduin sammuttamaan tietokoneen sillain, että sammutus nappi pohjaan niin sain sammutettua tietokoneen. Ongema tulee kun olen aukaissu orginin ja menny omat pelit ja painan SimCity 5 pelaa nappia ei tapahdu mitään. Katselin SimCity vika juttuja ja en saanut toimiin. Sitten siellä neuvottiin poistaan asennus ja asentaan SimCity 5 uudestaan. Eli kysymys kuuluu mitä minun tekemille kaupunkeille tapahtuu kun teen tämän pelin asennus poiston ja asennan pelin uudestaan. Toivon mukaan saatte selvää mun kijoitusesta.Ja kiitos vastauksesta.
SimCity 5 ongelma
C25N7F72
3
167
Vastaukset
- ,,,
kaikki häviää. Ellei sulla oo ne jotenkin tallennettuna originin tunnareille. en tiiä kun ei oo kokemusta.
- EA:n serverille
SimCity 5 tallentaa pelin ymmärrykseni mukaan suoraan EA:n servereille eikä pelaajan omaalle koneelle. Kaupunkisi tulisi olla ihan turvassa vaikka uudelleen tuon pelin asennatkin
- tiedotus mies
jos on vaikka ollut eurooppa itä 1 palvelin käytössä niin jos sen vaihtaa niin varmaan kaikki maailmat katoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071821
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271482En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931346- 631204
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251071Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217879- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738