Heippa, olisiko kenelläkään kyseisistä hotelleista kokemuksia? Olemme elokuun lopulla lähdössä Alanyaan ja tarkoituksena olisi jompaan kumpaan hotelliin majoittua. Valitsemista helpottamaan olisi mukava kuullam uiden kokemuksia kyseisistä hotelleista.:)
Hotellit Alanya Dreams ja Sunway Hotel..
13
542
Vastaukset
- PLAW
Moikka! Alanya Dreamsista kokemusta neljältä edeltävältä syksyltä ja taas syksyllä sinne on matka varattu. Hotelli on pieni ja rauhallisella paikalla pienen sivukujan varrella. Pääkadulle on matkaa n. vajaa 100 m ja Ataturkin patsaalle ehken 300-400 m. Lähellä myös makromarket, josta saa esim. aamiaistarpeet. Keittiövarusteet niukanlaiset, esim. kahvinkeitintä ei ole ollut ainakaan tähän asti. Meillä mukana suodatin ja pussit, joten kahvi tulee nopeasti vedenkeittimen avulla. Huoneet ovat erilaisia kooltaan ja muodoltaan riippuen rakennuksen osasta. Siivous päivittäistä ja pyyhkeet ja lakanat vaihdetaan riittävän usein. Allasalue on kapean kujan toisella puolella. Aurinko paistaa sinne koko päivän, aurinkotuolien paikkaa pitää tosin hieman vaihdella. henkilökunta mukavaa eikä liian "tuttavallista". Kannattaa laittaa sähköpostia hotellille ja toivoa huonetta allasnäkymin, koska huonolla tuurilla voi huone olla hotellin " takapuolella" ja vastassa on betoniseinä.
- Enna-
Kiitos tiedoista! :) Kuulostaisi juuri sopivalta hotellilta meille. Onko siitä rantaan kuinka pitkä matka?
- molemmissa käynyt
Kumpaa Suwayta tarkoitat? Niitä on ainakin 2. Lähellä keskustaa ja rantaa on hotelli ja kauempana huoneistohotelli.
- Enna-
Tarkoitin sitä Sunwaytä, joka on lähellä sekä rantaa että keskustaa. Ilmeisesti tarkoittamani hotelli on Tjäreborgin valikoimassa.
- ei ikinä
Enna- kirjoitti:
Tarkoitin sitä Sunwaytä, joka on lähellä sekä rantaa että keskustaa. Ilmeisesti tarkoittamani hotelli on Tjäreborgin valikoimassa.
Hei Enna, olin viime kesänä tässä Sunway hotellissa, Tjären matkalla. Ja oli elämäni karsein hotellikokemus,aivan hirveä läävä.
Huoneen seinä oli puoleen väliin asti homeessa, vessan ovi oli homeessa, suihkuverho oli jotain sanoin kuvaamatonta.
Tv oli rikki, ei korjattu, lamppu oli huoneesta rikki, korjattiin toiseksi viimeisenä iltana. Vaikka vioista sanoi respaan, ei otettu mitään kantaa...
Ovet ja seinät oli paperia, ihan kaikki kuului huoneeseen. Aamupalaa ei voi sanoa aamupalaksi, ehkä aamukahvi vaalealla leivällä olisi parempi . Lämpimiä leikkeleitä joinakin aamuina, hyi.
Omistajapariskunnan isäntä kyttäsi joka päivä aulassa, ja kun en osallistunut hotellin illanviettoihin niin kätisi siitäkin. Vietin hotellissa siis vain yöt, muuten siellä ei kertakaikkiaan voinut olla.
Luojan kiitos, Kleopatra ranta on tien toisella puolen, niin sinne pystyi joka päivä menemään. Ja siis ainoa plussa toi sijainti.
Valitin matkan jälkeen Tjärelle hotellihuoneiden kunnosta, mutta heidän mielestään siellä on kaikki kunnossa. - Enna-
ei ikinä kirjoitti:
Hei Enna, olin viime kesänä tässä Sunway hotellissa, Tjären matkalla. Ja oli elämäni karsein hotellikokemus,aivan hirveä läävä.
Huoneen seinä oli puoleen väliin asti homeessa, vessan ovi oli homeessa, suihkuverho oli jotain sanoin kuvaamatonta.
Tv oli rikki, ei korjattu, lamppu oli huoneesta rikki, korjattiin toiseksi viimeisenä iltana. Vaikka vioista sanoi respaan, ei otettu mitään kantaa...
Ovet ja seinät oli paperia, ihan kaikki kuului huoneeseen. Aamupalaa ei voi sanoa aamupalaksi, ehkä aamukahvi vaalealla leivällä olisi parempi . Lämpimiä leikkeleitä joinakin aamuina, hyi.
Omistajapariskunnan isäntä kyttäsi joka päivä aulassa, ja kun en osallistunut hotellin illanviettoihin niin kätisi siitäkin. Vietin hotellissa siis vain yöt, muuten siellä ei kertakaikkiaan voinut olla.
Luojan kiitos, Kleopatra ranta on tien toisella puolen, niin sinne pystyi joka päivä menemään. Ja siis ainoa plussa toi sijainti.
Valitin matkan jälkeen Tjärelle hotellihuoneiden kunnosta, mutta heidän mielestään siellä on kaikki kunnossa.Hei!
Kiitos! Ehkä tämä selittääkin syyn miksi majoittuminen Sunwayssä olisi halvempaa. Olen saanut oman osani erittäin huonoista hotelleista, joten niitä en todellakaan kaipaa lisää. Helpotit erittäin paljon hotellin valinnassa, eiköhän me lähdetä Alanya Dreamsiin.:) - 19+7
Enna- kirjoitti:
Hei!
Kiitos! Ehkä tämä selittääkin syyn miksi majoittuminen Sunwayssä olisi halvempaa. Olen saanut oman osani erittäin huonoista hotelleista, joten niitä en todellakaan kaipaa lisää. Helpotit erittäin paljon hotellin valinnassa, eiköhän me lähdetä Alanya Dreamsiin.:)Olen ollut molemmissa ja jos noista valitset niin parempi on tosiaan Alanya Dreams. Sunwaystakin tykkään; siinä on karuudessa ja huonoudessa jo oma hohtonsa =)
- Matias 7
19+7 kirjoitti:
Olen ollut molemmissa ja jos noista valitset niin parempi on tosiaan Alanya Dreams. Sunwaystakin tykkään; siinä on karuudessa ja huonoudessa jo oma hohtonsa =)
Olen ollut tässä Sunway hotellissa ja voin myös sanoa että sijainti hyvä ei muuta. Huone oli karmea ja aamupala mitätön. Baarissakin huijasivat minkä ehtivät. Haluttiin tarjota juomat ja pois lähtiessä laskutettiin... Ei koskaan tähän hotelliin vaikka kuinka halvalla pääsisi !
- Taija.
ei ikinä kirjoitti:
Valitin matkan jälkeen Tjärelle hotellihuoneiden kunnosta, mutta heidän mielestään siellä on kaikki kunnossa.Itse myös Sunwayssa 2009 tai 2010 majoittuneena voin sanoa, että monien hotellikokemusten huonoin. Asiakaspalvelu ihan ok ja kiva kun ei kytätty menemisiä ja tulemisia.
Mutta ainakin minun huoneessani haisi koko ajan viemärille ja todellakin sitä hometta oli kylppärissä, suihkuverhossa, ovessa yms. Ja kaikkein hassuinta oli se, että siivoja käytti parvekettani lattiaräsyjen kuivaamiseen, koska parvekkeelleni oli suora käynti käytävän oven kautta.
Aamupala oli kyllä minusta ihan hyvä silloin, siis halpishotellin aamupalaksi ihan ok.
Mutta en ite oo niin tarkka, joten en valittanut, koska periaatteessa hotellissa käyn vaan nukkumassa ja vaihtamassa vaatteet. Mut kyllä se viemärinhaju toisaalta inhotti, koska voihan sieltä tullu jotain myrkyllisiä kaasuja jos putki kovasti vuotaa :)
- PLAW
Ranta on tuon pääkadun toisella puolella. Hotellin omaan rantaan on matkaa n. 200 m.
- molempi parempi
Alanya Dreams on huoneistohotelli, joka sijaitsee itäisen rannan ja Sunway on hotelli, joka on läntisen rannan tuntumassa.
Molemmissa on tullut käytyä, ja molemmissa on puolensa. Sunway on pieni, hyvällä paikalla, mutta siellä ei ole allasta (meressä oli usein pun. lippu). Minä kyllä tykkäsin muuten hotellista. Tuurista kii millaisen huoneen sattuu saamaan. Meillä oli kulmahuone kävelykadulle päin ja olimme tyytyväisiä. Palvelu oli ystävällistä, kai se on vähän omastakin asenteesta kiinni. Aamiainen oli minulle riittävä, täytyy aina muistaa monenko tähden hotellista majoittuu.
Alanya Dreams on myös ihan varteenotettava vaihtoehto jos haluaa huoneistohotellin, sielläkin tuo kulmahuone isolla parvekkeella altaalle päin on paras vaihtoehto. Siistiä oli ja palvelu ystävällistä. Eli sijaitsevat eri puolilla kaupunkia. Kumpikaan ei ole tietenkään mikää luksus paikka, mutta kyllä niissä lomansa viettää ilomielin. Hyvää matkaa!!- Urpo69x
Onko tämä Sunway vielä eri hotelli kuin Finnmatkojen listalla oleva Sunway joka on huoneistohotelli ja jossa on 2 mh huoneistoja?
- tuuli
Finnmatkojen Sunway huoneistohotelli on surkein. Tjären Sunway hotelli on ihan hintansa veroinen. Jos ongelmia huoneen kanssa kannattaa vaatia kohteessa matkatoimistoa korjaamaan asia eikä jälkeenpäin valittaa. On toiminut ainakin meillä.
Heinäkuussa sunway hotelliin Tjären matkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628