Piiskat ovat solmussa

Ala naputella taikka

Täällä kun lukee noita piiskajuttuja, niin näyttää olevan vetoa joka suuntaan. Piiskaa saa porukat nykyisin niin harvoi, että ei niistä juuri kahdelle kahvitunnille tarinaa riitä. Kysymyksessä on siis katoava kansanperinne. Mutta fantasiat elävät. Tämän palstan tarkoituksena kertoa, kuinka kaikki tapahtuu kun se oikein hyvin kohdalle napsahtaa. Eli pistäkää tänne parhaat piiskafantasianne. Sinä itse saat olla kummassa päässä piskaa hyvänsä ja vaikka todistajana.

4

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sietäisin saada

Eiköhän se napsahtaisi ihan makeasti, jos otettaisiin mitään kyselemättä pakarat väkisin paljaiksi, ja sitten vastusteluista välittämättä läiskittäisiin pakarat kuumottavan punaisiksi. Voisi sitä seuraavan kerran kohdatessa miettiä kiertääkö piiskaajan/piiskaajat kaukaa, vai yrittäisikö kysellä mistä syystä.

• Pirullista hymyilyä

Olishan se melkoinen källi kaverille. Ajatuksena melkoisen huvittava tapahtuma,en osaa sanoa huvittaisko tuo eniten piiskattua, piiskaajaa, silminnäkijää vai lukijaa.
      Minua ainakin ajatus hymyilytti.

• Anonyymi

No eipä ole montaa tapausta! Hienointa maailmassa olisi, jos joskus riski kaveri ottaisi väkisin minulta housut alas ja antaisi koivuvitsaa. Minut on luotu siksi, että riskit miehet saisivat esitellä minun avulla voimiaan.

• Anonyymi

Minä olen masokistipoika ja minun tekisi kovasti mieli tietää mitä alfa tuumailee kun piiskaa heikompaa masopoikaa. Iloita piiskatempusta hän ainakin voi. Haluan näin yhteisenä viestinä kiittää jokaista piiskaajamiestä. Parhaat piiskaajat ottavat kuritettavan syliinsä ja hyvin onnistuu. Jos liikaa vastarintaa esiintyy niin oletaan piiskattavan pää reisien väliin ja siinä pysyy.

Kerro voimakkaan miehen ajatuksia piiskaamisesta!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      328
      7121
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4338
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3165
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2967
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1800
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1577
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe