Piiskat ovat solmussa

Ala naputella taikka

Täällä kun lukee noita piiskajuttuja, niin näyttää olevan vetoa joka suuntaan. Piiskaa saa porukat nykyisin niin harvoi, että ei niistä juuri kahdelle kahvitunnille tarinaa riitä. Kysymyksessä on siis katoava kansanperinne. Mutta fantasiat elävät. Tämän palstan tarkoituksena kertoa, kuinka kaikki tapahtuu kun se oikein hyvin kohdalle napsahtaa. Eli pistäkää tänne parhaat piiskafantasianne. Sinä itse saat olla kummassa päässä piskaa hyvänsä ja vaikka todistajana.

4

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sietäisin saada

Eiköhän se napsahtaisi ihan makeasti, jos otettaisiin mitään kyselemättä pakarat väkisin paljaiksi, ja sitten vastusteluista välittämättä läiskittäisiin pakarat kuumottavan punaisiksi. Voisi sitä seuraavan kerran kohdatessa miettiä kiertääkö piiskaajan/piiskaajat kaukaa, vai yrittäisikö kysellä mistä syystä.

• Pirullista hymyilyä

Olishan se melkoinen källi kaverille. Ajatuksena melkoisen huvittava tapahtuma,en osaa sanoa huvittaisko tuo eniten piiskattua, piiskaajaa, silminnäkijää vai lukijaa.
      Minua ainakin ajatus hymyilytti.

• Anonyymi

No eipä ole montaa tapausta! Hienointa maailmassa olisi, jos joskus riski kaveri ottaisi väkisin minulta housut alas ja antaisi koivuvitsaa. Minut on luotu siksi, että riskit miehet saisivat esitellä minun avulla voimiaan.

• Anonyymi

Minä olen masokistipoika ja minun tekisi kovasti mieli tietää mitä alfa tuumailee kun piiskaa heikompaa masopoikaa. Iloita piiskatempusta hän ainakin voi. Haluan näin yhteisenä viestinä kiittää jokaista piiskaajamiestä. Parhaat piiskaajat ottavat kuritettavan syliinsä ja hyvin onnistuu. Jos liikaa vastarintaa esiintyy niin oletaan piiskattavan pää reisien väliin ja siinä pysyy.

Kerro voimakkaan miehen ajatuksia piiskaamisesta!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      44
      10619
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      127
      10159
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      22
      7937
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6354
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      32
      5003
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      56
      4763
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      124
      4112
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      125
      3449
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      63
      3165
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      227
      3114
    Aihe