Näin unta pari viikkoa sitten että hampaani lähtivät. Poikaystäväni näki tällä viikolla samanlaisen unen. Onko joku läheisemme kuolemassa vai tarkoittaako uutta alkua?
Hampaat
5
1300
Vastaukset
- hampaat
Samanlaisa unia olen nähnyt myös minä. selitykseksi on kerrottu, jonkun läheisen kuolema tai negatiivinen tapahtuma. Toinen selitys on seksi....Ongelmia tällä puolella? Daa.
K - Arjuska
Moi!
Itse näin joskus kakskymmentä vuotta sitten unen että etuhampaat irtoaa..ja mun äiti kuoli sitten aika pian..ja olen kuullut että jos muita hampaita irtoo niin jotain onnettomuuksia sattuu kaukaisimmille sukulaisille.. - untamo
Jonkin asian loppumista, ei aina kuolemaa. Sillä myös vanhan "aikakauden" loppua, uuden alkua. Mieltämme vaivanneiden ajatuksen selviämistä. Ihmissuhde muutoksia.
- jooo
että joudut keripukin takia syömään c-vitamiinia.
- rituliini
moikka!
noi hammasunet ei enää tänäpäivänä tarkoita kuolemaa ihan kuin ennenvanhaan. veikkaisin, että tässä on kysymys teidän kohdalla seksiasioista, ootteko te jonkunlaisessa mottitilanteessa niitten asoitten kanssa`? tai onko jotain muuta siihen liittyvää nyt meneillään? suunnitteletteko lasta, pelottaako se?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478