vitun näköinen mummo

vetäkää kät........

Miksiköhän ei ole saanut varoitusta?hakkaa latiian imuroidessa,tiskatessa kattilat paukutetaan tiskialtaasaeen ,yöllä hakataan patteriin ,kuuluu kai jotain ääniä,itse en ainakaan ole kuullut mitään,vaan herännyt patterin hakkaamiseen.(tant.....ihmeellinen vahtaaja juoruakka.

20

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohtori Kiimankarju

      On se harmi kun ihmisten elämä vedetään niin tiukalle ettei ole varaa kunnon lääkkeisiin...

      • 00000000000

        Käyppä viemässä mummolle pillerit,ettei tarvitse pattereita hakata.


      • Tohtori Kiimankarju
        00000000000 kirjoitti:

        Käyppä viemässä mummolle pillerit,ettei tarvitse pattereita hakata.

        Tarkoitin kyllä tällä palstalla melskaavaa avohoitopotilasta.


      • ...
        Tohtori Kiimankarju kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä tällä palstalla melskaavaa avohoitopotilasta.

        ootko joku kyrvän jatke?


      • rapsuti rapsuti 6ker
        Tohtori Kiimankarju kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä tällä palstalla melskaavaa avohoitopotilasta.

        veee mäisen näköisempää kyylääjää saa kyllä etsiä,tuijottetaan pihalla monttu auki ,kun ihmiset tulee taloon.Suurikin vamma kalossa luultavasti,harava ja luuta


    • On niitä

      sairaita jolla on siitä lääkärin todistus ja niitä sairaita jotka ovat todella"sairaita" ei todistusta niinkun chatin aloittajalla.

    • muuta pois

      Kerrostalossa jotkin alkaa omia pihaa sun muuta, kuin heille kuulus kuka kenenkin luona käy.
      muutenkin, antavat ohjeita kaiken varalle ja kaikille, sellaiset ei sovi yhteiseen taloon.

      • maatuvaa

        Mummo vois vaikka vuokrata kaivinkoneen,kaivas syvän kuopan,hups mihin hävis?


    • hoivausviettiäkö?

      ei aina mummot kyylää, samaa voi tehdä papatkin, kun on aikaa

    • tapiontie

      Tässä talossa valitaan kenestä tehdään valituksia ja kenestä ei vaikka olisi syytäkin.Tollaisien paskojen takia ei viitsi edes oikeuteen mennä.

      • anu saukko

        oookkona Oulusta, pelkääkkönä polliisia?


      • ----------
        anu saukko kirjoitti:

        oookkona Oulusta, pelkääkkönä polliisia?

        Ei ole syytä pelätä,kun ei ole mitään tehnytkään.


    • se on housuissa

      Minkähää näkönen se on se mummo, kun se on v****n näköinen. Olen sitä jo kauan miettinyt, mahtaa olla hirvee.

      Näppääpä kuva ja näytä mullekin. Olis aika mielenkiintoista nähdä...

      • -------------------

        Mahtaa olla mieluisa aihe miettiä,sairasta ei nyt sentään kenenkään housuissa ole sellaista.


    • Täältä tullaan

      Vieläkö se ämmä hakkaa pattereita?

    • Oletko jo vetänyt

      käteen, jos mummo on sen näköinen

      • -----------

        Aloittaja kyllä kirjoitaa aivan totta,eikä ole eikä, tarvitse lääkkeitä.Taitaa tarvita muut niitä nappeja.


    • Hohhoh

      Joo näitä perkeleen ärsyttäviä ryppy naamoja on nyt ruvennut jostain putkahtamaan.. änkevät nuorten baareihin ja arvostelevat nuorten pukeutumista esim. tuoki tommone "wannabe" räppäri. Vittuako se niille kuuluu miten ihmine tykkää pukeutua ja vaikka pukeutuukin kuin räppäri nii se tarkota että kuuntelee sitä paskaa.. tykkää vaa pukeutua siististi. Sais osa mummoista tai "rouvista" jo maatua pois perhana...ite tokasin silleki paskalle että eiköhä sinun kuuluisi olla kotona lukemassa lehdistä kuoli ilmotuksia. Joo tiedän että taisin paisuttaa asiaa, mutta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

    • aaaasukki

      Taitaa olla aika huono itsetunto ihmisellä,joka ärsyyntyy jos joku arvostelee ulkonäköä tai käytöstä.
      Käytöstäkin saa arvostella jos se on ala-arvoista ja toisia loukkaavaa.

      Ulkonäköä ei mielestäni saa arvostella.Jokaisella kun on oma tyylinsä pukeutua ja olla.

      Käyttätykää niin,ettei sanomista tule.
      Meitä on jo niin paljon,että on pakko opetella käyttäytymään niin,ettei ongelmia tule.

      Mikä siinä,että huomioi muita,on niin vaikeaa??

      Aivojen käyttö on sallittuoa ja jopa toivottavaa.

      Mummojen toiveet pukeutumisesta saa jättää omaan arvoonsa.
      Mutta käytös. Mieti,miten voit käytökselläsi toimia muita loukkaamatta.

    • HOHHOIJAA VAAN

      Ja et osaa tehdä mitään asialle, ap... Kyllä aina löytyy joku taho, joka voi puuttua asiaan.

      Ja arvostella. No, ei juu ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe