haluisin vaa tietää teiän mielipiteet siit et kenest vois tulla Harryn tyttöystävä.
Must ei ainakaa Hermu se kyll on Ronin tai Krumin.
ja jotenkin Ginny ja Harry ei sopis...Cho taas vaikuttaa iha ok,mutt eihän ikinä tiiä millanen se on oikeesti.
must ehk Lavender tai joku uus tyyppi.tai sitt Cho jos se nyt oikeesti on nii kiltti jne.VASTAKAA PLIIZ!!
Harryn tyttöystävä-juttu
26
2307
Vastaukset
- Patrick Bateman
...Minusta. Mä oon aina tienny että Harry ihanainen tykkää minusta!
- Mörkö
Tietysti!Siinä kirjassahan on niin älysti vihjeitäkin siitä!!Miksi kukaan ei ole tajunnut??!
Muuten kiitos kun nyt spoilasit!JUMA! - Patrick Bateman
Mörkö kirjoitti:
Tietysti!Siinä kirjassahan on niin älysti vihjeitäkin siitä!!Miksi kukaan ei ole tajunnut??!
Muuten kiitos kun nyt spoilasit!JUMA!Sori, ei ollut minun kirjoittamani. Joku taas intoutui nikkivarkaaksi. Voin todistaa sillä, että olin klo 17.15-20.00 tallilla.
- Patrick Bateman
Niinpä. Hankitkos nikin joka ei ole jo käytössä.
- Hermione_Fani
Patrick Bateman kirjoitti:
Sori, ei ollut minun kirjoittamani. Joku taas intoutui nikkivarkaaksi. Voin todistaa sillä, että olin klo 17.15-20.00 tallilla.
Sori jos tää tulee toista kertaa, mutta käytkö sä talilla???
Siis ratsastat?
Vähä makeeta!
Täällä on joku koka ratsastaa!!!
JIHAAAA-A-AAA.... - -HP-fani-
Hermione_Fani kirjoitti:
Siis ratsastat?
Vähä makeeta!
JIHAAAA-A-AAA....Kiitti kaikiille jotka ovat vastaneet!!Mäki muuten ratsastan.=) -HEPAT RULEZ-
- Patrick Bateman
Hermione_Fani kirjoitti:
Siis ratsastat?
Vähä makeeta!
JIHAAAA-A-AAA....Juu, ratsastanut yheksän vuotta ^_^ Hevoset on jotain aivan uskomattomia otuksia...
- haukansilmä
Mörkö kirjoitti:
Muuten kiitos kun nyt spoilasit!JUMA!Mä kuolin nauruun, kun luin ton jutun..... tosi hyvä.... =) =) =)
- ....
Se ei voi olla Cho, koska Row on itse sanonu et niillä ei ole enää mitään Harryn kanssa tulevissa kirjoissa.
- Helkkis
Ehkä Luna Lovegood ;D
- naXXu
Se todellakin voi olla mahollista
- -A-
Kyllä Luna Lovekiva vois olla mahdollisuus esim molemmat Harry ja Luna näkee Thestalit tai no näkeehän Nevillekin ne.....
- loony
-A- kirjoitti:
Kyllä Luna Lovekiva vois olla mahdollisuus esim molemmat Harry ja Luna näkee Thestalit tai no näkeehän Nevillekin ne.....
Ihan päivän selvää, että se 'onnellinen' on Luna.
Älkää hyvät ihmiset nyt enää hairahtuko luulemaan, että Cho olis se. Nej, ei, sehän varsin selvästi ilmaistiin viitosessa, että Changin neiti on historiaa.. :)
- ~Fleur~
..Etteti se ole Cho. Toivon ettei se ole Cho. Cho on koko kirjan ärsyttävin hahmo. Lavender? Eii...Harry ei ole ollut hänestä miytenkään kiinnostunut. Ei, ei missään nimessä Hermione. Se ei kai oo kiinnostunu kenestäkään ku Krumista, mut Ron on Hermyyn ihan kusessa.
Mua alko muuten vaivaamaan se vitosen loppu...
Siis se oli ihan Luna loves Harry loves Luna...^^
Mutta en tiiä.....? - enza
mä oon käyny vähä netiss kattelee kaikkii juttui potterista, ja oon saanu selville et potterin tuleva likkakaveri ei ole Cho! vaikka se tuntuiskin jotenki sopivalt sille, mut ei kuitekaa oo!!!
- Helkkis
...oikeen toivon että se on Luna ;) Se olis kivaa
- haidy
mun mielestä jossain luki et se ei oo cho..en kyl oo varma.hermione se tuskin on.varmaa joku enemmän sivuhenkilönä ollut.
- Souris
että se EI olisi Luna. Ääh, mun mielestä se oli kaikkiaan jotenkin teennäinen ja väkinäinen hahmolisäys. Niin teennäisen erilainensyrjittysniifsniifenvälitäsiitä tyyppi, että hermot menee. Mä alan varmaan vollottaa Rowling sen Harrylle naittaa... :)
Ja Hermione ja Ginny on liian ilmeisiä vaihtoehtoja, että toivottavasti ei niinkään. Ainakaan ei Hermionea, pyyyydän. Ja Ginny Harry-juttu olisi myös tyhmä. Erityisen tyhmä.
Cho... Eieiei. Niillä meni aivan selvästi ja lopullisesti poikki, ja sanotaanhan siinä ihan suoraan ettei Harrylla ole enää mitään tunteita Chota kohtaan. Ja vitosessa Cho oli niiiin ärsyttävä, että heitän henkeni jos yllättäen kaikki onkin taas hyvin ja Cho ja Harry yhessä.
Äääääh, toivottavasti Rowling ei tunge siihen mitään ärsyttävää. Tai no, olisihan se sinänsä ihan luonnollista, että Harylla olisi tyttökaveri, muttei näin äkkiseltään tule ketään sopivaa mieleen.
- Chibisa
Vaikea homma...Hermione se ei ainakaan ole, vaikka se oliskin ihan kiva juttu...Ei sentään, Hermy on Ronin, ikuisesti.
Ginny olisi ehkä oma lempparini, mutta tuskin sekään onnistuu.
Cho se ei ainakaan ole, kamala hienosteleva neiti!
Yäk, hirveetä!
Kunpa se ei olisi Luna! Hirveä tyyppi, Harry ansaitsee paremman.
Kuka se sitten onkaan, toivottavasti joku kiva tyttö! - Zu Wi
Cho se ei ainaskaan oo, siitä mä oon enemmän kuin varma. Enkä mä oikein jaksais uskoa Hermyyn, Lunaan tai Ginnyynkään, koska... No en minä tiedä. Hermione on vain liian ystävä, Ginny nyt vaan... se nyt vaan on mahdoton, ja minusta tuntuu, että Lunasta tulee vain joko "sisko" tai ystävä Harrylle. Tai no mistäs sitä koskaan tietää. Ja muista tytöistä nyt ei oikein löydy mitään Harrylle sopivaa. Ja ei kai se tyttöystävä mikään välttämättömyys varmaan ole, tiedä vaikka ei tulisi Potterin pojalle ketään enää viimeisissä kirjoissa.
- Winry
Harry ei saa tyttöystävää, tai sitten se on joku uus hahmo, ja juonen kannalta se olis typerää.Jotenkin musta tuntuu, että ne uudet hahmot satelee ihan taivaalta,enkä mä ole saanut niistä mitenkään "kiinni."Mun omasta mielestäni Luna hyppäs jotenkin liian äkkiä kehiin mukaan.
Enpä usko et Harryn tyttöystävä löytyy nykyisestä porukasta.
- hpfani myös
vastatkaa, kenen mielestä on olemassa kolmiodraama: Hermy tykkää Harrystä, Harry tykkää Ronista ja Hermystä ystävinä, mutta ei tajua hermionen tunteita, Ron tykkää Hermystä, muttei uskalla tunnustaa sitä kummallekaan... esim. vitosessa se kohta jossa hermione sanoo harrylle aamiaispöydässä: "Hei, Harry, sinä olet Roniakin pahempi... tai no hyvä on, et ehkä ihan..." Kun ron tulee kuraisena huispausharjoituksista. Eikö tämä todista jotain???
- Mä vaan
Mä oon käynyt J.K:n sivuilla ja siä se sano et se Harryn tyttö-ystävä on ollu kirjoissa alusta lähtien.
Cho se EI ole, koska J.K sanoi itte niin
Ginnyn ja Harryn juttu pysyy vain ystävinä (J.K sano)
Joten kukakohan se on?
HERMIONE!- Ambrosia P.
sitten se voisi olla vaikka Parvati Patil, sehän oli tanssiaisissa Harryn pari, vaikka eihän se kuitenkaan välttämättä mitään tarkoita... Se nyt mulle vaan tulee mieleen, tai sitten Ginny...
- harriet
...se on kuitenkin Ginny. Uskokaa pois.
- tarska*
hermy alkaa seukkaan ronin kanssa ja ginny alkaa seukkaan michael cornerin kanssa ja harry alkaa seukkaan chon kanssa...oon lukenut viidennen kirjan ja luin netistä kuudennesta kirjasta ja siin kerrotaan toi...niin ja kuudennen kirjan nimi on Half Blood Prince eli puoliverinen prinssi et silleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224730Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43354Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263160Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss252583Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu602280Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181759Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171225Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut81223Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky4988