isyystesti

epäilevä

Voiko isyystestin tehdä lapsivedestä tai muutoin ennen lapsen syntymää?

7

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hnna

      En tiedä voiko lapsivedestä tehdä isyystestin, mutta lapsiveden ronkkiminen raskauden aikana sisältää aina keskenmenoriskin. Miksi uhrata vaivan elämä? Kyllä sen testin ehtii sittenkin kun lapsi on syntynyt.

      • Maj

        Ei voi tehdä. Vasta kun lapsi on syntynyt, on mahdollista selvittää isyys.


      • ...
        Maj kirjoitti:

        Ei voi tehdä. Vasta kun lapsi on syntynyt, on mahdollista selvittää isyys.

        Saadaahan lapsivedestä katsottua eri kehitysvammoja niin kyllä siitä sen isyystestinkin luulisi pystyvän tekevän. Saadaanhan siitä lapsivedestä DNA. Eri asia tehdäänkö sitä tuollaisen asian takia koska sillä ei ole mitään kiirettä, saahan sen selville helpommin ja riskittömämmin sitten kun lapsi on syntynyt. Lapsevesipunktioihinhan liittyy aina se pieni mahdollisuus keskenmenoon. Ja vielä tuosta DNA:sta hiih siitä selvittäminen on varmaankin jo niin kallista että verestä se on helpompi ja halvempi määritellä.


    • Mii

      Isyystestejä tehdään vasta lapsen synnyttyä, ei raskauden aikana.

    • epäilevä

      Joten isäehdokas hoitaa homman raskausaikana ja oikea isä pääsee mukaan kuvioihin vasta lapsen synnyttyä.
      Tuleeko syntymätodistukseen (?) isäehdokkaan nimi, ja muutetaanko se sitten jos/kun aihetta on? Vai laaditaanko paperit vasta kun asia on varma?

    • Kristiinav1

      Kyllä voi! Joko verestä tai vedestä

    • hmm..toisaalta

      Sun pitäis saada myös isä(ehdokkaide)n dna, eihän isyyttä muuten voi selvittää.

      Onhan sulla kai vähän vaikea tilanne, mutta on ihan oikein että pettäjä joutuukin kärsimään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe