Arvon naiset, minkälaiset lähestymisyritykset tuottavat parhaiten tulosta eli saavat kiinnostuksenne heräämään? Olen pyörinyt vuosia naisten bileissä ja baareissa, mutta naisia en ole oppinut iskemään. Miten se pitäisi tehdä? En ole luonteeltani aloitteentekijätyyppiä, mutta kun minullekaan ei juuri tulla em. paikoissa juttelemaan, täytyy kai sitten rohkaistua itse avaamaan keskustelu. Vai onko niin, ettei kukaan enää hae baareista seuraa? Missä sinkkunaiset oikein tapaavat? Deittinetistäkin tuntuvat naisseuraa etsivien naisten ilmoitukset kadonneen.
Miten tehdä aloite baarissa?
8
1676
Vastaukset
- Klaudia
Olen pahoillani, etten osaa neuvoa, mutta jos jotakin...
Olen itsekin aika ujo. Mielelläni vaikka karkaisin, jos minua lähestytään liian rohkeasti, vaikka kuinka olisin odottanut tapaavani jonkun.
Henkilökohtaisuuksiin ei kai kannata mennä ihan heti. Mieluummin vaikka musiikista tai jostakin muusta yleisestä aiheesta, ettei tule liian intiimi tunnelma liian nopeasti, mutta tämä ei välttämättä sovi muihin kuin minuun, en tiedä.
Riippuu varmaan siitäkin, onko selvin päin vai humalassa, miten reagoi, mutta itse en pahemmin juopottele, joten asiallinen kannattaa olla ainakin minun seurassani. Muista en niin tiedä.
Minä tutustun ihmisiin kaikkein parhaiten toisten ystävieni kautta. Ihan täysin tuntemattomien kanssa on vähän hankalampaa. Helpompaa on, jos sopii vaikka nettituttunsa kanssa treffit jonnekin, niin että ihminen on edes vähän jo ennestään tuttu.
Voisiko tuota opetella käytännössä yrityksen ja erehdyksen kautta? Se tietysti vaatii rohkeutta, mutta entä jos ei vaatisi alussa itseltään liikaa, niin ettei tule liian pahoja takaiskuja. Pahat pettymykset voivat tehdä vieläkin aremmaksi, ellei sitten opi olemaan vain välittämättä.
Joskus varmasti onnistuu. Toivotan sinulle onnea! - Klaudia
Tärkein "neuvo" meinasi unohtua: kannattaa olla oma itsensä eikä näytellä mitään muuta. Aitous on arvokas asia.
- Typerys
En voi olla mainitsematta tässä yhteydessä omaa, menetettyä tilaisuuttani silloin kerran. Pitkällisen silmäpelin jälkeen se ihanuus tuli istumaan samaan pöytään, siihen muutaman sentin päähän...Vilkuilu jatkui ja minä ääliö en kyennyt tekemään aloitetta. Sitten - valomerkki.
Tosin en mitään pikasuhdetta hakenutkaan, olin häneen syvästi ihastunut jo hyvin, hyvin kauan.- Typerys
Kaiken lisäksi kuulin äskettäin, että hän asuu jonkun naisen kanssa nykyään. No nytpähän tiedän ainakin tilanteen...Eteenpäin ja mummona suolla :')
- Patu
Täytyy vaan kertoa, kuinka todistin yhtä onnistunutta iskuyritystä vierestä..
Kaverini oli katsellut tätä tyttöä koko illan ja mietti, miten lähestyä häntä. Ei ollut edes varmuutta, pitäisikö hän edes naisista.
Sitten hän vaan reilusti käveli tytön luo ja sanoi, että voiko hän kompastua ja kaataa hänen drinkkinsä (sen tytön) syliin, jotta voi tarjota hänelle uuden.
Hetken tämä neitonen imeskeli drinkkitikkuaan ja yritti ymmärtää, mitä ystäväni hälle sanoi.
He seurustelivat seuraavat 2.5 vuotta :o) - eräs onnellinen
Mun kohdalla toimii varmat otteet ;) Nykyiseni tiesi että haluaa juuri minut, ja sai myös vaikka en helppo nakki ollutkaan! :D Lähestyi aina vaan ja sanoi suoraan mitä tuntee... vihjailuista en ainakaan minä ymmärrä/halua ymmärtää.
Itse en ole "iskijä-tyyppiä", vaan menen aivan kipsiin jos pitäisi joku "iskeä".- Mie
Olen kuullut ja käsittänyt, että ihminen kuulemma kiinnostuu lopulta, jos jokin asia / ihminen tarpeeksi usein tekee itseään tykö ;) Sama asia on esim. radiosoitoissa, jos jotain laulua jankataan tarpeeksi kauan, pikkuhiljaa siitä alkaa tykkäämään, tai ainakin sietämään sitä.
Tämä ei liity kyllä sinuun ja rakkauteesi, uskon että olette tarkoitetut toisillenne =) - eräs onnellinen
Mie kirjoitti:
Olen kuullut ja käsittänyt, että ihminen kuulemma kiinnostuu lopulta, jos jokin asia / ihminen tarpeeksi usein tekee itseään tykö ;) Sama asia on esim. radiosoitoissa, jos jotain laulua jankataan tarpeeksi kauan, pikkuhiljaa siitä alkaa tykkäämään, tai ainakin sietämään sitä.
Tämä ei liity kyllä sinuun ja rakkauteesi, uskon että olette tarkoitetut toisillenne =)Voi käydä toisinkin päin... musiikin suhteen ainakin mulle käy niin että kun tarpeeksi usein radiosta tulee joku aluksi hyvänä pitämä biisi, niin ajan saatossa se "kuluu" kun joka päivä kuulee.
Mun "lämmittelyyn" ei nyt todellisuudessa tarvittu kuin pari viikonloppua niin olin "kypsä marja poimittavaksi" ;) Huomasin kuinka ihana ihminen hän oli. Pitää vain rohkeasti mennä lähestymään niin saa mitä haluaa. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän sen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113459Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282686Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822414Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218