Moikka kaikki äipät ja isukit! Onko lastenhoitaja hukassa ja itsellä menoja tai töitä?? Olen 17- vuotias naisen alku turusta. Olen työskennellyt nyt päälle puolivuotta päiväkodissa 0-3 vuotiaide ryhmässä. Minulla olisi kesäloma heti kesäkuun alusta pari viikkoa, jolloin voisin hoitaa lasta/lapsianne. Muutenkin esim viikonloppuisin tai töiden jälkeen olisi mahdollista :) itselläni on kummitytöt 2 ja 4 joiden kanssa päivän askareita tehdään usein. Ota rohkeasti yhteyttä kerron mielelläni lisää. Yst. Jassu
Vastaukset 13
- jennisaari1
Laitappa minulle sähköpostia [email protected] =)
- jassy1
s-posti lähetetty :)
- kuutti3
Terve! Olisi akuuttia asiaa :) Meilaatko yhteystietosi valkeakuutti@ gmail.com, kiitos.
- assy3
Kukkuu
- jassyy
Vapaata olisi! :)
- jassyyyy
S-postia voi laittaa osoitteeseen [email protected]
- heidicc
En saa lähetettyä postia :O Mistä johtuu? Tarvetta olisi...
- jassyy111
Laitatko s-posti osoitteesi? :) lsitsn heti viestiä! :) mun tuossa s-posti osoitteessa kirjoitusvirhe [email protected]
- heidicc
Ai, kappas kun en huomannut katsoa :D kopioin osoitteesi täältä suoraan mutta jos laitat viestiä niin osoite on: [email protected] :))
- jjaaaassy
Tuliko heiducca s-postini perille?? :) herjasi aika kauan ettei tule perille, mutta nyt olisi pitänyt tulla :)
- jjaSsyy
Nyt on s-posti lähetetty !:)
- j.assy
Eikö kenelläkään tarvetta??
- jassy1
Huhuuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.377882- 102865
- 80660
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei170646- 50635
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 31590
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557