minulla taitaa olla vähän herkkäluonteinen ongelma...kenelle lääkäreistä kannattaisi varata aika??
tk lääkäri
4
418
Vastaukset
- 666-
kallonkutistajalle
- !!!!!
mitäs kuule jos varaisit itsellesi ajan siinne.
- katjuskatar -69
Onkos veneerinen tauti iskenyt päälle ;) Siihen ei auta kuin salva ja antibiootti. Silloinhan on tollainen herkkäluontoinen ongelma jos on veneerinen. Mutta mikset levitä sitä ? Niin tekisin minä ainakin.
- jesse 69
Veneeriset taudit eli pahat taudit, joita nimitetään virheellisesti myös sukupuolitaudeiksi, ovat irstailussa ja haureudessa leviäviä tauteja, jotka Jumala on asettanut perversioiden rangaistukseksi ja jotka Saatana käytännössä toteuttaa demonien avustuksella. Niiden hävityksillä tuskin on mitään rajoja ja joka kerta johonkin perheeseen tai asuntoon tulleina saavat aikaan lukemattomia kärsimyksiä, häpeää ja loppumatonta epäluuloa, näyttäytyvät eri tavalla ja moninaisilla oireilla; sellaisia ovat: märkävuoto virtsatorvesta (tippuri); esinahan ajettuminen (phimosis ja paraphimoria); haavat siittimissä (šankkeri); ajetus ja paiseet nivuksissa (nivus-ajos, bubo); syylän kaltaiset tai laakeat kasvannaiset siittimien ja peräreijän ympärillä (kondylomit); syövyttävät haavat nielussa ja suulaessa, huulissa ynnä muissa paikoissa; punaisenruskeat pilkut ja rohtuma hiusmarrossa, otsassa ja muissa paikoissa ruumiissa, nystermät iholla ja sen alla; säärisärky, joka on pahin öisin; säärten ja varsinkin sääriluiden tahi otsaluun pöhöttymät, missä iho pitempi-aikaisen ajettuman perästä pehmenee ja aukeaa pahoiksi haavoiksi, joista erittyy vetelää, pahalta haisevaa märkää; nenänsyöpä ja sen sisään painuminen, mätä suulaen luissa, jne. sekä lopuksi kuihtumus ja hivutustauti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331