terve kaikille!
Oon 18v tänä syksyn sammon hommat alottava pj joka tarvis vähä neuvoja:)
mein lpk:ssa ei oo vuosikausiin ollu minkäänlaista johtajahuoltoa joten oon ajatellu sellasta järjestää.. kertokaa te kaikki johtajat millasta virkistystoimintaa johtajille teidän lippukunnissa on ollu ni olisin tosi ilonen=)
kaikki ketkä haluaa jutella muutakin partiotoiminnast tai mistä vaan voi mailata mulle osotteeseen [email protected]...
odotan jo innolla maileja uusilta ihmisilt ympäri suomee=)
johtajahuoltoa?
2
453
Vastaukset
- Lpkj
Moi!
Meilläkään ei ihan kamalasti johtajahuoltoa ole harrastettu, mutta tässä jotain ideoita.
-Tehkää yhteinen retki kämpälle/maastoon, jossa ei suunnitella mitään, vaan keskitytään pelkästään hengailuun
-Pitäkää perinteisten suunnittelukokousten asemasta vaikka kerran kuussa kokous, jossa tehdään jotain erikoista (esim. mennään syömään, leffaan, urheilemaan tms.)
-Lähtekää johtajaporukalla erilaisiin pt-kisoihin tai kursseille
-Tehkää yhdessä vaikka vaellus tai matka jonnekin (tämä tosin vaatii paljon suunnittelua)
-Mitä tahansa muuta, missä ei tarvitse keskittyä lippukunnan asioiden hoitamiseen vaan voi vaan olla kerrankin ilman sen suurempaa vastuuta- papatsu
tosi hyvii ideoita....sit pitää myös purkaa niitä vartion ongelmia....puhua niistä ja selvittää....meidän lippukunta tekee sellaisen salaisen retken jonka määränpään tietää vaan pari ihmistä...ja ohjelma on salainen myös...kuulostaa jännältä.....=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1184359- 1513704
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1013478Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321758
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371575Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk151217Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140