missikisat = katsokaa kaikki minua-kisat! Haluan ihailua!

miettinenLL

Millainen ihminen hakeutuu missikisaan, malliksi tai mr-kisaan? Sellaisiin eivät edes hakeudu kaikkein kauneimmat naiset tai komeimmat miehet. Ei tule muuta mieleen kuin että nämä "kaunottaret" haluavat kaiken mahdollisen huomion itseensä, ulkonäköönsä ja kaipaavat ulkopuolisten kehuja ja palvontaa. Elämä pyörii ulkonäön ympärillä.

Kuinka monen ulkokuoren alla on oikeasti tasapainoinen ihminen, jolla on itseluottamus kohdallaan. Hyvällä itseluottamuksella varustettu ihminen ei kaipaa misseyttä tai mallin uraa, sillä hänelle ihailuksi tulon tarve ei ole tärkeää, oli todella kaunis tai vähemmän kaunis. Mallimaailmassa erittäin monella on syömishäiriö. Tämä on psyykkinen sairaus ja sellaisilla tytöillä on huono itseluottamus ja huono itsekuva. Itseluottamus ei parane missimaailmassa, sillä ihailua ei kestä loputtomiin. Näille henkilöille ulkonäkö ja oma ego on korostunut. Halutaan olla keskipisteenä ja kaivataan jatkuvia ulkonäöllisiä kehuja omasta kauneudesta.

Usein suurin osa on keskivertoa ja he ovat muokanneet ulkonäköään vaivan ja rahan kanssa. Naisilla on mm. hiuspidennykset tai lisäkkeet, ripsipidennys ja ripsipermadentti, tekorusketus, kulmatatuoinnit tuomassa kulmiin väriä, silikonit (vaikka se on kiellettyä), huulitäytettä ja botoxia poistamassa pienetkin rypyt.

Miehet ovat treenanneet kropastaan usein epäsuhtaisan tai liian muskelisen ja käyttäneet erilaisia jauheita lisäämään lihasmassaa. Tekorusketus on kaikilla. Toisinaan joukossa saattaa olla todella kaunis tai komea henkilö, mutta se on harvinaista. Viime vuoden missi Sara oli kaunis, tämän vuoden missi on tavistyttö, jollaisia on Suomi pullollaan. Pituuttakaan ei tällä tytöllä ole.

Missikisat ovat aikansa eläneet ja turha kisa! Ei tällaisia "palvokaa minua ja ulkonäköäni" tyrkkykisoja tarvita. Onhan se hullua kävellä kaikkien edessä pienillä bikineillä ja liian isoilla korkokengillä. Halpaa touhua.

6

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lolatin ÅbO cickel

      kyllä ne missukat jonkun typerän lätkäpelurin löytää ja sit 7 päivää lehessä levittelevät sitä sun tätä.

    • Tarja Stenford

      Minä olisin halunut olla Suomessa kun sain tulla Ruotsiin ja haluan olla suomalainen Tarja Tuulikki Ollila Stenford.

      • Tarja Stenford

        Minä olen asunut Haapajärvellä enen kuin joudun tuleen Hälleforsiin Kronhagsvägen 32 71233 Hällefors


      • MMM18
        Tarja Stenford kirjoitti:

        Minä olen asunut Haapajärvellä enen kuin joudun tuleen Hälleforsiin Kronhagsvägen 32 71233 Hällefors

        MIss Suomi -karsintakisa kesti viime vuonna noin kuukauden. Siis tytöt työskentelevät ilman palkkaa. Kenellä on varaa osallistua ko. kisoihin viikkokausia? Kenties voitto/voitot menevätkin tytöille, joilla on omia varoja tai vanhempien varoja pällistellä kuukausia eri kisoissa. Sitten mahdollinen edustaminen kansainvälisissä kisoissa, jotka taas kestävät viikkoja... ja taas ilman palkkaa...toki näitä "ns. tuotepalkintoja" kyllä riittää, mutta eipä näillä tuotepaketeilla taida kukaan elää.
        Ehdotus: Miss Suomi -kisa kestäköön vajaan viikon, sitten valinta, Miss Maailma -kisa vajaan viikon, sitten valinta jne.
        Parempi ehdotus: Lopettakaa kaikki missikisat


      • taika7
        MMM18 kirjoitti:

        MIss Suomi -karsintakisa kesti viime vuonna noin kuukauden. Siis tytöt työskentelevät ilman palkkaa. Kenellä on varaa osallistua ko. kisoihin viikkokausia? Kenties voitto/voitot menevätkin tytöille, joilla on omia varoja tai vanhempien varoja pällistellä kuukausia eri kisoissa. Sitten mahdollinen edustaminen kansainvälisissä kisoissa, jotka taas kestävät viikkoja... ja taas ilman palkkaa...toki näitä "ns. tuotepalkintoja" kyllä riittää, mutta eipä näillä tuotepaketeilla taida kukaan elää.
        Ehdotus: Miss Suomi -kisa kestäköön vajaan viikon, sitten valinta, Miss Maailma -kisa vajaan viikon, sitten valinta jne.
        Parempi ehdotus: Lopettakaa kaikki missikisat

        Olisi hyvä, jos järjestettäisiin eri kisat Miss Maailmaan ja Miss Universumiin.


      • L. Iksaa
        taika7 kirjoitti:

        Olisi hyvä, jos järjestettäisiin eri kisat Miss Maailmaan ja Miss Universumiin.

        MIss Suomi -kisa kutsukilpailuksi. Kuka torvi viikkoja ilman palkkaa haluaa kisata?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe