Eliiikkäs tuli aika myydä skootterini joka on speedfight 3 ja siitä aikanaan otin rullakopasta rajotinlevyn irti eli pikku viriä tehty :P Mutta ongelma tuli kun piti laittaa myynnin yhteydessä takaisin vakioksi, laitoin siis rajotinlevyn takaisin minne kuuluukin ja koko homma kasaan, noh sitten lähdin ajamaan niin eihän se kulkenut suoralla kuin sen 34 km/h..... ja tuntuu että kierrokset menee vähän liiankin korkealle vaikka sehän on olennaista kun prikan kanssa ajelee, eikö? Nyt kaipaisin vinkkejä mikä tämän aiheuttaa, aluksi kulki ihan normaalisti 45 ellei enemmänkin sen rajotinlevyn kanssa.
Vastaukset 2
rajoitinlevy väärin asennettu tai jokin rulla ei ole "ihan" paikoillaan tai jokin liukupaloista väärin asennettu tai muuta kämmiä käynyt eli pura ja kasaa uudestaan niin tod.näk. kaikki pelaa kuten pitääkin
- speedfighter1
pienen ajatustyön jälkeen tajusin että unohdin kokonaan prikat laittaa levyn väliin, niin jäi sitten levy turhan kiinni siihen rullakoppaan. Siitä oli koko homma kiinni eli noin kolme prikkaa siihen väliin niin kulkee osapuilleen 45, voi laittaa lisääkin jos haluaa pientä nopeudenlisäystä vinkkinä muille (;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532