Viestejä ihastuksellesi

tänne

Tuntomerkkejä mukaan jos uskallat

47

6905

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kultasi

Sofialle suukkoja ! ;D

• Keski-ikäinen

Lapsellisesti ja viattomasti.
      Sellainen sopii tähän meidän tapaukseemme.

• vilkuttelija

Vai miten eteenpäin?

• melkein keski-ikäinen
        vilkuttelija kirjoitti:

Vai miten eteenpäin?

no vois sitä vähän muutakin...

• vilkuttelija
        melkein keski-ikäinen kirjoitti:

no vois sitä vähän muutakin...

Aloitetaanko menemällä perjantaina uimaan!

• melkein keski-ikäinen
        vilkuttelija kirjoitti:

Aloitetaanko menemällä perjantaina uimaan!

Sopii, kiva juttu. Ostin syysalesta juuri uudet uikkaritkin.

• samaa ikäluokkaa

minäkin tykkään sinusta ihan hirveästi,
        ihan sairaasti ,niinkuin nuoriso sanoo

• Myös
        samaa ikäluokkaa kirjoitti:

minäkin tykkään sinusta ihan hirveästi,
        ihan sairaasti ,niinkuin nuoriso sanoo

Mäkin Dikkaan ihän älysti hei!

• J****

Oon ollu ihastunu suhun jo pitkään ja yrittäny pientä flirttii mut en oo saanu suutani auki ja sanottuu sitä suulle... Tänään kun katoit mua silmiin, toivoin että se ois jatkunu pidempään, meinasin hukkuu sun ihaniin silmiin. Oot aina niin söpön näkönen ku sun vaaleet hiukset valuu silmille. Jos luet tän ni kai tajuut että tykkään susta ihan hirveesti!

• kissasi...

jo senkin kiimainen kolli!

• ......

Soita itse, en uskalla.

• ---------
        ...... kirjoitti:

Soita itse, en uskalla.

Ei mulla oo sun numeroa. vaik oiski nii en tiijä uskaltasinko, oot nii ihana;)

• eeva

Tule vain tänne, laitan puhtaat lakanat. Ei tarvi varata hotellia.

• Tyttö tuollainen

En koskaan myöntänyt olevani ihastunut sinuun kun tapailimme aina jossain satunnaisesti ja vietimme hetken verran aikaa yhdessä. Luulin tunteen jo kuihtuneen mutta vieläkin tahtoisin tuntea kosketuksesi ihollani ja vartalosi omaani vasten. Onko se enää mahdollista?

• sivulta

kysy häneltä suoraan, eihän täällä kukaan tunnista mikä on juuri itselle tarkoitettu viesti. Täällä vain väärät henkilöt vastailevat ja homma menee takuuvarmasti sekaisin. Rohkeasti vain omana itsenäsi, mitä siinä voit menettää?

• tyttö tuollainen
        sivulta kirjoitti:

kysy häneltä suoraan, eihän täällä kukaan tunnista mikä on juuri itselle tarkoitettu viesti. Täällä vain väärät henkilöt vastailevat ja homma menee takuuvarmasti sekaisin. Rohkeasti vain omana itsenäsi, mitä siinä voit menettää?

...hänen tietävän, että ajattelen vieläkin vain häntä! Haluaisin tunteistani eroon ja olla tapaamatta häntä enää missään, sillä kaikki on jo välillämme sekaisin. Toivon nyt onnistuvani vihdoin, sillä aiemmin yritykseni epäonnistui. Silti kaipaan yhä... Vaikea on ihmisen mieli.

• murukahvi

Harmi kun juttu kuihtui ennen kuin ehti alkaakaan. Tylsä syksy- tylsä elo.

• kahvikissa

toivottavasti nähdään taas joku päivä cafe latten äärellä meidän kummankin lempikahvilassa hesan keskustassa! tule juttelemaan mulle jos en itse uskalla.

• Eikä tule!

Miten jaksat rustata melkein päivittäin tällaisen samanlaisen ketjun? Toivotko että joku kuvailisi sinua tai yleensä sinusta olisi kiinnostunut?

Turha toivo.

• nyt

ryppyotsaile, perjantaina.

Mulla on asiaa ihas-tuuttaavalle aloittajalle, kunhan ilmoittaa olevansa langoilla.

• sivulta

ole kuitenkin yhteiseksi huviksi tänne laitettu, tosin henkilöt menee melko varmuudella sekaisin :D Hyvää viikonloppua ja hyvää mieltä niin sinulle, kuin ketjun aloittajallekin.

• joyride!
        sivulta kirjoitti:

ole kuitenkin yhteiseksi huviksi tänne laitettu, tosin henkilöt menee melko varmuudella sekaisin :D Hyvää viikonloppua ja hyvää mieltä niin sinulle, kuin ketjun aloittajallekin.

"Henkilöt menevät sekaisin". Mitkä henkilöt?
        Niminerkkien sekasotkua, vuorovaikutusta tyyliin "Eihän tämä mulle ole mutta vastaanpa kuten olisi tai jätän vastaamatta, who cares". Lukijamääräennätyksiä, provoilua, lässytystä, joita en lue otsikkoa pitemmälle. Toisinaan harmittaa, kun vakavista asioista vedätetään. Joskus ihan hyviäkin keskusteluja ja oivalluksia, ajatuksentynkää ja vitsiä.

Tällaiset aloitukset ovat harmittomia, puhdasta höpötystä, ilottelua.

Hyvää viikonloppua!

• sivulta
        joyride! kirjoitti:

"Henkilöt menevät sekaisin". Mitkä henkilöt?
        Niminerkkien sekasotkua, vuorovaikutusta tyyliin "Eihän tämä mulle ole mutta vastaanpa kuten olisi tai jätän vastaamatta, who cares". Lukijamääräennätyksiä, provoilua, lässytystä, joita en lue otsikkoa pitemmälle. Toisinaan harmittaa, kun vakavista asioista vedätetään. Joskus ihan hyviäkin keskusteluja ja oivalluksia, ajatuksentynkää ja vitsiä.

Tällaiset aloitukset ovat harmittomia, puhdasta höpötystä, ilottelua.

Hyvää viikonloppua!

that's what I ment! Enjoyable joyride tasapuolisesti ;D

• Minä
        nyt kirjoitti:

ryppyotsaile, perjantaina.

Mulla on asiaa ihas-tuuttaavalle aloittajalle, kunhan ilmoittaa olevansa langoilla.

Asiaa????

• Ketjun aloittaja

... jos en kirjoittaisi tänne noin viittä avausviestiä päivässä keskustelun herättämiseksi, tämä palsta olisi erittäin tylsä ;-)

Tapanani on yleensä täällä myös vastailla toisten ongelmiin, aihe "ihastuminen " ei sellaisenaan liity tämänhetkiseen elämääni ollenkaan.
        Olen keski-ikäinen, kirjoittamista harrastava nainen ja kerään tällaisilta palstoilta materiaalia kirjoihini.

Toki voit käyttää sanaa provosointi tässä yhteydessä, jos se hiukankaan helpottaa olotilaasi.

*poistuu naureskellen*

• juupajuu
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

... jos en kirjoittaisi tänne noin viittä avausviestiä päivässä keskustelun herättämiseksi, tämä palsta olisi erittäin tylsä ;-)

Tapanani on yleensä täällä myös vastailla toisten ongelmiin, aihe "ihastuminen " ei sellaisenaan liity tämänhetkiseen elämääni ollenkaan.
        Olen keski-ikäinen, kirjoittamista harrastava nainen ja kerään tällaisilta palstoilta materiaalia kirjoihini.

Toki voit käyttää sanaa provosointi tässä yhteydessä, jos se hiukankaan helpottaa olotilaasi.

*poistuu naureskellen*

ken tahtoo...eiköhän tämä ole sitä samaa shittiä.

• Äiskä
        juupajuu kirjoitti:

ken tahtoo...eiköhän tämä ole sitä samaa shittiä.

aivan herttaisen yhdentekevää, mitä sinä uskot tai olet uskomatta.

• Iskä
        Äiskä kirjoitti:

aivan herttaisen yhdentekevää, mitä sinä uskot tai olet uskomatta.

Mitähän jos kirjoittelisit välillä vaikka keittokirjaa, meinaan kun nuo sun kaikki seksuaaliterapeuttiset kikat ja kepulit on jo kokeiltu. Seuraavaksi voisin täräytellen töräyttää jotain soosia.

• Äiskä
        Iskä kirjoitti:

Mitähän jos kirjoittelisit välillä vaikka keittokirjaa, meinaan kun nuo sun kaikki seksuaaliterapeuttiset kikat ja kepulit on jo kokeiltu. Seuraavaksi voisin täräytellen töräyttää jotain soosia.

etten häärää myös ruokaohjepuolella?

• Iskä
        Äiskä kirjoitti:

etten häärää myös ruokaohjepuolella?

Hääräile ihan rauhassa, pääasia ettet määräile.

Mää lähen nyt laittaan tulta hellaan.

• eioo
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

*poistuu naureskellen*

Tarina voi olla totta, mutta olet mies, naisen ei tarvi hakea materiaalia näiltä murkkuosastoilta tai kenellekään kelpaamattomilta miehiltä.

• ukkosi

Vaimo rakas!
      Olemme olleet yhdessä yli 29 vuotta. Olet maailman paras "eukko" minulle.

• Mosta

Lempeä olisin
      hieman kaivannut
      Katselit ohi
      hampaasi narskuivat

Jospa astianpesukone
      on tyhjennetty
      Tykkäisin tyhjentäjästä
      olisin lempeä.

• kyllä

Tiedän sen.

• bxcvgfh

kai. Kaikkeahan sitä tahtoessaan osaa ja oppii. Tyhmää, kun ei osaa pitää 'suutansa kiinni', oppinut sitäkin kohtuullisen hyvin ja oppinut myös kehumaan itseään edistymisestä. Tarinat loppuivat, jostakin se kertoo. Tai nehän eivät loppuneet, mutta eivät enää tule ulos. Juttua tulee välillä ihan mahdottomasti, kaikenlaista analyysiä ja tallennusta, erilaista ihmettelyä.

• ....
        bxcvgfh kirjoitti:

kai. Kaikkeahan sitä tahtoessaan osaa ja oppii. Tyhmää, kun ei osaa pitää 'suutansa kiinni', oppinut sitäkin kohtuullisen hyvin ja oppinut myös kehumaan itseään edistymisestä. Tarinat loppuivat, jostakin se kertoo. Tai nehän eivät loppuneet, mutta eivät enää tule ulos. Juttua tulee välillä ihan mahdottomasti, kaikenlaista analyysiä ja tallennusta, erilaista ihmettelyä.

jatka vain tarinoitasi, olet lahjakas siinä. Kuulen toiveesi ja pysyn poissa, ystäväni. En huomannut eilen sinua, mutta hampaitani en narskutellut.Kiireet alkavat ja muutenkin tällä koneella on viime aikoina ollut tungosta, enkä pääsisi kuitenkaan nettiin tämän tästä. Parempi näin. Toivon sinulle kaikkea hyvää.. *halii*.

• kuulee
        .... kirjoitti:

jatka vain tarinoitasi, olet lahjakas siinä. Kuulen toiveesi ja pysyn poissa, ystäväni. En huomannut eilen sinua, mutta hampaitani en narskutellut.Kiireet alkavat ja muutenkin tällä koneella on viime aikoina ollut tungosta, enkä pääsisi kuitenkaan nettiin tämän tästä. Parempi näin. Toivon sinulle kaikkea hyvää.. *halii*.

Joo

• eräs

Tupsahdat aina välillä mieleeni vaikken haluaisi..nyt kaikki on kuitenkin niinkun pitääkin, uskoakseni.

• Your des....

Haista paska.

• eräs
        Your des.... kirjoitti:

Haista paska.

Mikäs nyt..? Miks olet vihanen? Minä en koskaan kerro kaikkea.Osa asioista pysyy visusti pääni sisällä.

• joku mimmi

Sä oot pieni ja lutunen,aivan mun kokonen..sun hymys valloittaa,se saa jään sulamaan..sun ihana äänes,sun lempeä katsees..sun pehmeä olemuksesi..kaikki ne yhdessä tekevät sellaisen pakkauksen jonka haluis käärii lahjapakettiin ja lähettää oikeaan osoitteeseen:)-tänne! Pulloon en sua pistäis,muuten voisin kyllä pikkasen kiusata...koska silloin sä olet...mmmm...loput jääköön sanomatta...

• Hämillän

Jos? Kiitos!

• Hämillään

Jos? Kiitos!

• joku mimmi
        Hämillään kirjoitti:

Jos? Kiitos!

Jos sua on halittu viimeisen kuukauden aikana yllättäen niin...

• Eipä
        joku mimmi kirjoitti:

Jos sua on halittu viimeisen kuukauden aikana yllättäen niin...

Ole. Harmi :)

• iiiihaaana
        Eipä kirjoitti:

Ole. Harmi :)

ku kaikki halluu miun pöksyihini! vautse minnuu!

• joku mimmi
        iiiihaaana kirjoitti:

ku kaikki halluu miun pöksyihini! vautse minnuu!

Niinkö luulet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      43
      4036
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      51
      3681
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3238
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      94
      3115
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2094
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2048
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1909
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      35
      1870
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1861
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1794
    Aihe