http://www.volpro.fi/index.php?page=yhteystiedot
Onko kokemuksia tästä korjaamosta?
Pitäisi Volvoa korjata.
Tattarisuon Volvoks, entinen Volvo pro
45
12650
Vastaukset
- esko111111
Haiskahtaa mainokselta.
- pettynyt volvo mies
kyllä on kokemusta eikä kovinkaan hyvää. tämä korjaamo mainostaa, että heiltä saa käytettyjä varaosia edulliseen hintaan. tämä korjaamo vaihtoi volvooni takaiskarit, jotka maksaa motonetissä 30 euroa kappale, joten luulin että kun sanoivat käyttävänsä käytettyjä, niin saan vieläkin edullisemmin kuin tuo 30 euroa kappale.
yllätykseni laskua katsellessani olivat ottaneet 68 euroa yhdestä iskarista!!! eli olisin saanut motonetistä kaksi uutta iskaria tuolla hinnalla!!
törkeää kusetusta!!- vulva..
Vaihdoin aikoinaan Volvooni Bilteman iskarit, olivat huonommat kuin ne vanhat....
- Anonyymi
Pitäähän asennuksesta saada myös maksu. Minun mielestä edullinen korjaus.
T. Kylmienkyytimies
- taliaivo2
Halpa kiinalainen iskari versus alkuperäinen. Voiko niitä verrata, häh?
- 8+12
Kuka on puhunut alkuperäisistä varaosista?
- hmhmhmhmhmh
Miten näillä forumeilla käy niin vi**n tyhmää porukkaa, lähes jokaisella!! Tuokin "pettynyt volvo mies", eihän tuossa koko tilityksessä ole mitään järkeä. Tuotteita nyt sattuu olemaan erihintaisia tässä maailmassa!
- pettynyt volvo mies
jos luvataan edullisia varaosia niin eihän tuo ole edullista!
- Jope82
Eikös tuo edullisuus nyt oo siitä kiinni että mihin vertaa.
Jos motonetin iskarit maksaa 30e ja alkaa vuotamaan 3kk päästä se ei mielestäni ole kovin edullista.
Jos taas iskunvaimennin mikä autoon on asennettu maksaa uutena 130e on tuo 68e mielestäni kohtuullinen hinta.
Homman pointti on se että jos sinulle luvataan kohtuu hintaisia osia niin se ei suinkaan tarkoita sitä että ovat halvempia kuin halvin löytämäsi. - sdadasd
Jope82 kirjoitti:
Eikös tuo edullisuus nyt oo siitä kiinni että mihin vertaa.
Jos motonetin iskarit maksaa 30e ja alkaa vuotamaan 3kk päästä se ei mielestäni ole kovin edullista.
Jos taas iskunvaimennin mikä autoon on asennettu maksaa uutena 130e on tuo 68e mielestäni kohtuullinen hinta.
Homman pointti on se että jos sinulle luvataan kohtuu hintaisia osia niin se ei suinkaan tarkoita sitä että ovat halvempia kuin halvin löytämäsi.En ymmärrä kuka on nii tyhmä että laitattaa autoonsa vanhat iskarit!!! Säästö on muutaman hassun kympin, mutta vanhat iskarit on paskana sit vuoden päästä, eli tommoset pihtarit on ihan tyhmiä kun mitään säästöä ei iteasias ees tule.
- Anonyymi
sdadasd kirjoitti:
En ymmärrä kuka on nii tyhmä että laitattaa autoonsa vanhat iskarit!!! Säästö on muutaman hassun kympin, mutta vanhat iskarit on paskana sit vuoden päästä, eli tommoset pihtarit on ihan tyhmiä kun mitään säästöä ei iteasias ees tule.
No,mutta..Jos ei just silloin ole rahaa?
Miltä se kuulostaa?
Saa vuodeksi leiman ja ajoa.
- kysyn vaan
Käytetty bensatankki maksoi tuolla korjaamolla 250 euroa. Auto on volvo 240 ja -88.
Edullistako?- as2
Jos se muualla maksaa 500e niin onhan tuo melko edullista.
- kysyn vaan
Ai käytetty tankki maksaa 500e?
Motonetissä uusi tankki 160 euroa. - Kaalipama
silloinhan se kannattaa ostaa motonetista... Kannattaako enää tuon ikäiseen autoon ostaa uutta tankkia?? Eikö ala olemaan jo paalikamaa??
- Anonyymi
Miksi ei kannattaisi? Taidat vain itse olla tottunut eurooppalaisten laatutuotteiden sijaan aasialaistuotteisiin, jos luulet vuosimallin 1988 auton olevan jo nyt paalikamaa - saati sitten vuonna 2013. Tuon ikäluokan eurooppalaisella autollahan ajaa ongelmitta vielä vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei kannattaisi? Taidat vain itse olla tottunut eurooppalaisten laatutuotteiden sijaan aasialaistuotteisiin, jos luulet vuosimallin 1988 auton olevan jo nyt paalikamaa - saati sitten vuonna 2013. Tuon ikäluokan eurooppalaisella autollahan ajaa ongelmitta vielä vuosikymmeniä.
Onhan se Fiatkin Eurooppalainen! Eikö ranskalaisistakin suuri osa ole vähän samaa tasoa?
80-luvun lopun ja 90-luvun Volvot ovat hyviä kaikin puolin. 80-luvun alkupuolen autoissa voi olla aikamoisia ruostujia. Mersuissa on vahvoja autoja, mutta ruosteenesto pitää olla kunnossa ja joissakin autoissa, ainakin 2010-luvulla on huonoja maanantaipäivän kappaleita.
- Never Volvoks
On yhden ja viimeisen kerran kokemusta V70 dieselin 120000 huollon osalta.
Jakohihnan, rullien ja vesipumpun vaihto, seisontajarrun osien vaihto, öljyn vaihto, laskutus.
Viikko huollon jälkeen varoitus jäähdytysnesteen vajavuudesta. Sama varoitus kuukausi huollon jälkeen. Ekalla kertaa matka hyytyi Jkylä-Oulu välille kun ei ollut juomavesipulloa mukana eikä uskaltanut ottaa riskiä koneen keittämisestä. Sitä ennen ei koskaan (>5v.) mitään jäähdytysnestevaroituksia. Auton alla ei ole näkynyt mitään läikkiä.
1½ kk huollon jälkeen ei meinannut mennä katsastus läpi. Tuttu katsastusmies ei meinannut saada millään jarrudynamometriä näyttämään riittävän pitäviä lukuja, jotta antaisi puhtaat paperit. Itse en hokannut, koska auto on aina parkissa automaattiaskin P:llä ja kässäri kiristetään vasta P:n loksahdettua lukitukseensa.
Koko ajan huollon jälkeen. Kone lämpeni ennen normilämpöihin n. 5 minuutissa ilman Ardicia, nyt n. 15 asteessakin neula nousee puoliväliin normaalista samaisessa 5 minuutissa, mutta loput nousut vasta 10-15 minuutin sisällä. Mitä alemmas ulkolämpötila menee, sitä huonommaksi menee koneen lämmöt. Vesipumppu termari vaihdettiin ekan hihnanvaihdon yhteydessä Biliassa eikä huollon jälkeen tapahtunut mitään muutosta. Seuraavassa huollossa termari menee vissiin uusiksi, samoin 10t ajettu vesipumppu, jos jäähdytysnesteet katoaa sen vuotamisen vuoksi.
Kun nuo kokemukset alkoivat hatuttaa riittävästi, kaivoin vielä huoltolaskun tarkempaan tarkasteluun ja hokasin, että olivat pyöristäneet tuntiveloituksen loppusummaa vajaan työtunnillisen verran ylöspäin erittelyosaan verrattuna.
Mulle kehuttiin Volvoksia ennakkoon. Meidän Volvon kohdalla Volvoks ryssi huonommin kuin huonoinkaan sitä ennen koettu mesta 40-vuotisen autoilun aikana.
Volvo-konkarit, mikä olisi pks-alueella hyvämaineinen, luotettava, vastuuntuntoinen ja järkihintainen Volvo-huoltoliike jo keski-ikään ehtineelle kiesille? Vai onko tuollaisilla pelisäännöillä huoltavaa ensinkään?- Tolppamies
Paljonkos rokottivat vesipumpusta? Meikäläiselle vaihtoivat samaisen jakohihnan ja pumpun, josta laskuun merkitty "Vesipumppu VOLVO..." teki päälle 100€. Ei siinä mitään, mutta varaosanumero johdatteli kyseisen "Volvo-pumpun" sylttytehtaaksi Varaosa.fi -liikkeen, joka myy pumppua tasan 55€ hintaan, eli AIKA HYVÄLLÄ KATTEELLA ROKOTTAVAT osista, jotka on vielä kirjattu laskulle ikään kuin alkuperäisinä Volvo-osina varmaankin siksi, että sen turvin kehtaa pyytää tuplahintoja. En voisi uskoa, että niin monien kehuma VolvoPro on saman puoskarin vetämä surkupuulaaki?
- Surkeapaja
Huonoin volvohuolto koskaan.
Iskarin laakerit, koiranluut, katsastus 1500€ 3pv korjasivat ajanvarauksella...
Huollon jälkeen 1000km check engine palaa, ikkunoiden lukitus ei toimi, nelivedon hydrauliikassa vikaa...
En tiedä millä saavat rikottua, kun 140000km ajettu auto...
- En ole Volvomies
10 vuotta oon sivusta seurannut korjaamoita Helsingissä ja Volvon veisin KT-huoltoon, jos ite joutuisin maksamaan.
- SMC420
oln viemässä viikko sit perjantaina faijaa sairaalaan, matka tyssäs ja käveltii loppu matka, mut sen jälkeen soitin volvoksin jätkät mestoille, sano et ois saanu tod näkösesti samanpäivänä ulos, meni maanantaille, soittivat ja sanoivat et on oljyt ja jäähdytysnesteet sekasin, kone paskana ja koneen vaihto edessa, sovittii et soitellaan myöhemmin, meni joku timma ja jannu soittaa ja ilmottaa et ois 150tonnii ajettu kone täs et töidenkaa 3800 päälle, et pannaanko kiinni, vastasin et ilmotan huomenna, käytiin frendinkaa hinaa pois, kunnes tänään isäni pääsi sairaalasta ja halus testaa ite et mimmonen homma, auto täysin kondiksessa! eli NIIN UKKO LAFKA KU VOIVAAN OLLA!!
- Anonyymi
Ihan uteliaisuudesta, mikä aiheutti matkan keskeytymisen silloin alussa? Eli oliko autosta korjattu tuossa korjaamossa kuitenkin jo jotakin ennen kuin haitte auton (kommentista päätellen ei), vai oliko vika sellainen, esimerkiksi sähköissä, että tilanne korjautui/palautui itsestään pienellä odottelulla, vai jouduitteko korjaamaan itse jotakin vähäisempää kuin koko moottorin vaihto-operaatio?
- Ex-Volvomies
Täysi susi koko paikka. En ikinä suosittele!
- Sorvankylä
EN SUOSITTELE MISSÄÄN NIMESSÄ! Volvomme kävi siellä huollossa ja tuli entistä rikkinäisempänä takaisin! mm. öljyinen kengänjälki ja muita öljyläikkiä myös kangasmatoissa huollon jälkeen. Se, mitä piti huoltaa ei tullut koskaan kuntoon, mutta uusi varaosa kyllä veloitettiin, vaikka vanhassakaan ei ollut mitään vikaa ja oli koko ajan toimiva. Eli eivät tutkineet ongelman syytä, vaan tilasivat vain varaosan Ruotsista ja totesivat, että ei toimi vieläkään. Eli vyöryttävät asiakkaalle myyjän oman virheen ja siitä aiheutuvat kustannukset. Lisäksi muita vikoja syntynyt huollon jälkeen, vaikka ko. auton osassa ei ole ollut mitään vikaa koskaan! Joten kehoitan kanssa volvolaisiani miettimään kaksi tai useamman kerran ennen kuin ostatte halvalla paskaa! Lisäksi heidän asiakaspalvelunsa on äärimmäisen epäkunnioittavaa ja vain raha kiinnostaa. Mahtaa olla hyvät katteet tuotteissa...
- vilppisedät
Jaaha nimi vaihtuu viikon välein? Taas alkaa puhtaalta pöydältä veronkierto!
- 940supervolvo
Paras Volvon korjaaja on Mikkelissä Kari Pulkkinen,osat löytyy uudet tai kätyteyt,eikä asennus mene harjoitteluksi.Suosittelen,olen käyttänyt tuota korjaamoa 10 vuotta.
- HessuHeikkilä
Ostin Volvoksilta vetoakselin.
En älynnyt tarkistaa kuntoa mutta puhuttiin että tämä on kunto tarkistettu ja varmasti ehjä. Laittoivat heti kun olin nähnyt osasta vilauksen niin pussiin (likaantuu kuulemma mun auto jo ei oo pussissa)
Asennuksessa huomasin että akselin sisänivel oli ihan väljä. Menin kysymään että olisko ehjää kappaletta .... Ei löydy oli vastaus. Sanoin että haluan palauttaa osan ja etsiä toisesta paikasta. Ei kuulemma onnistu.... Kovan väännön jälkeen ottavat takaisin mutta eivät maksa siitä kuin reilun puolet mitä itse maksoin.
Itseäni syytän että en tarkistanut kunnolla osaa
Liikettä syytän törkeästä huijauksesta
Varmasti tiesivät että osa on rikki ja sit vielä ei löydy toista vetaria mistään....
Oma kokemukseni ja mielipiteeni on KIERTÄKÄÄ KAUKAA tämä liike
KYLLÄ IHMISET SAA ÄÄNESTÄÄN JALOILLAAN
Yleinen hinta taso on korkea mutta niin varmaan on kulutkin enemmän kuin maaseudulla
T: Heikki 0465523868- w90
just näin ne toimii niinkauan kuin toimii,kiertäkää!!!!!
- palvelunolla
sama juttu ostin kardaanin oli yhtä puuta kun matkahuoltoon tuli molemmat ristikot jumissa yhtään eivät ajattele mitä lähettävät
- EiVolvoks
Välttäkää tätä purkuosanmyyjää!
Lähettävät vääriä osia. Eivät vastaa sähköposteihin tai puheluihin..
Löytyi muitakin samoja kokemuksia.. - vee70
Aivan pasak firma ja aivan paskat loppuun ajetut käytetyt osat.
- Anonyymi
Kiertäkää kaukaa sitä mukaan kun korjaavat menee auto lisää rikki !!! Ja jo ”korjatut” viat palaavat takaisin ! Vaihtelevat osia miten sattuu ja arpapelillä , ei tule kuntoon...
- Anonyymi
Pelkkiä huonoja.Omistaja aivan ääliö.Luvataan toista ja tehdään toisin.
- Anonyymi
volvols tattarisuo.
asiakaspalvelu toimii. mutta jos pyydät tarjouksia ei vasyaya viesteihin ja huolto eivät vastaa viesteihin. en suosittele huonoa asiakspalvelua. saa niitä volvo varaosia muualtakin. varaosat kaliita. muualta saa saman osan halvemmalla.
esimerkki volvo s40 vm 2002 nopeusmittari 100 euroa,ja kankaanpäänauto purkaamo 50 euroa. ihan sama, - Anonyymi
Yritin kysellä tiettyä osaa. Chatin kautta ystävällinen henkilö lupasi, että sieltä ollaan yhteydessä. Kolme kertaa kyselin ja kolme kertaa lupasi vastauksen. Koskaan ei tullut. No, pitäköön osansa.
- Anonyymi
Täysin sama kokemus.
Eivät vastaa kyselyihin.
- Anonyymi
Ei ole
- Anonyymi
Minulla on sellainen outo, ei oikein positiivinen kokemus tuosta puljusta lähes 10 vuoden takaa. Tuttu kaveri hinasi sinne autoni, Volvo 940 alkupuolen vuosimallia.
Oltiin sen vikaa pähkäilty autohallissa. Siellä ei oikein saisi autoja korjatakaan.
Olin itse mökillä vaihtanut siihen koko pakoputkiston pakosarjasta taaksepäin. En muista, laitoinko silloin myös uuden katalysaattorin kiinni.
Sitten lähdin kotiin Helsinkiin, jonne matkaa on 120 km.
Puolessa välissä matkaa syttyi moottorinohjauksen vikavalo, ja ajoin kuitenkin loppumatkan normaalisti, kone kävi ihan hyvin. Parin päivän päästä kokeilin autoa käyntiin. Se lähti käymään huonosti ja kävi juuri ja juuri. Ikäänkuin sytytys olisi ollut täysin pienessä, tai neljästä pytystä 1 tai 2 olisi ollut poissa pelistä. Tuo moottori on 2,3 litrainen nelisylinterinen 85 kW perusmalli, ei turboa eikä mitään hienouksia. Joku LH 2.4 siinä on. Vikakoodeja en lukenut, ehkä silloin en osannut. Nehän saa selville konetilasta vilkkuvaloina, kun osaa käynnistää sen diagnostiikan. Tuosta vikakoodeja ei saa millään lukijalaitteella selvitettyä, on niin vanhaa tekniikkaa.
Työkaverin kanssa hinattiin auto sinne Tattarisuon Volvo-korjaamoon. Sehän ei loppuvaiheessa enää suostunut käymään.
Vein sen sitten Volvoprolle (Volvoks) korjaamoon, kun ajattelin etä se olisi yksi harvoista vanhojen volvojen korjaaja Helsingissä. Ajattelin, että Bilia on hiton kallis, en edes ajatellut sinne menoa.
Kyllähän ne auton siellä toimimaan saivat, ja väittivät että ei siinä muuta vikaa ollut kuin sytytystulpat vääränlaiset. Niissä ei sitten kuulemma saanut ollaa R-kirjainta (NGK) mukana, vaan se piti olla ilman sitä. Vai oliko se nyt toisinpäin. Sytystulppia en ollut kuitenkaan silloin aivan viimeaikoina vaihtanut.
Oikea vika jäi ikuiseksi arvoitukseksi.
Veikkaan, että voisiko happitunnistin eli lambda-anturi jäänyt löysälle, jos sen jouduin irrottamaan. Juuri nyt pälkähti tätä kirjoittaessani, olisikohan esim. pari syt.tulppaa löystynyt, kun ne joskus jo aikaisemmin vaihdoin. Konehan oli mennyt siihen kuntoon lopulta hallissani, että sitä ei saanut lainkaan käyntiin. Jossain vaiheessa sain sen käymään todella vaivalloisesti, eikä kierroksetkaan nousseet.
No nyt tuli mieleen, olikohan akku ollut huonossa kunnossa. Joskus koin tämänkin ongelman. Nykyään käytän vain Banner Uni Bull 69 Ah akkua. Sen listahinta (OVH) on aivan epärealistisen korkea, kehutaan itävaltalaiseksi. Hinta tippuu pirusti, jos sen ostaa jopa Tokmannilta, jossa sitä on joskus näkynyt, kuten kai HongKongissakin. Mökkipaikakunnan varaosaliike tilasi sellaisen maahantuojalta viimeksi sopuhintaan. Hinta sovittiin etukäteen. Viimeksi akku kesti 6 vuotta. Voisi kyllä olla syytä vaihtaa hieman aiemmin. Nyt taitaa akulla olla se 4,5 vuotta jo heinäkuussa ikää.
Auto tuli kuntoon, mutta todellinen vika jäi arvoitukseksi. Kusettivat minua sanomalla että sytytystulpat kannatti vaihtaa, mutta eivät suoraan sanoneet että tässä oli syy. Jotain iimeisesti ihan pientä tekivät, eikä sitä jostain syystä haluttu minulle kertoa. Vikaa yritettiin sitten pohtia joidenkin kavereiden kanssa, joilla oli suunnilleen samanlaiset autot kuin minulla.
Vikakoodit oli luettu ja jotain muita tarkistuksia oli laskun mukaan tehty. Taatusti oli tehty jotain, jolla auto saatiin käymään kunnolla. Se on käynyt aika hyvin monta vuotta sen jälkeen.
No nyt on sitten ilmestynyt pari virhekoodia, mutta eivät ole vakavia. Auto on nykinyt, joskus enemmän, joskus vähemmän. Vikoja selvitellään kohta Bosch autosähköliikkeen korjaamossa. Minulla on toinen Kiinasta tilattu IMM (engl. MAF), mutta oikeastaan alkuperäinen Bosch kannattaisi puhdistaa kunnolla. Ehkä siihen voi luottaa enemmän kuin Kiinan osaan. Nämä kaksi vikakoodia viittaavat IMM-vikaan, saattaa olla vain likaantunut. Jotain alipaineletkujen vuotoja on myös epäilty. Äkkiä voidaan luetella yli 10 muuta mahdollista vikakohdetta!
Nyt huomasin, että vanhojen autojen suosikkiöljyä Valvoline max life saa halvemmalla kuin mitä se maksoi Motonetissa (ei enää) Bauhausista. Pitääpä ostaa sitä 5 litran kanisteri tai kaksi kun käyn Helsingissä (ja Vantaalla Bauhausissa). Öljyt vaihdan 1 kerta/vuosi, koska ajan nykyään vain 8000-10000 km/vuodessa. Olen nyt eläkkeellä. - Anonyymi
2 viikkoa sitten kysyin v70 takapönttöä, sitä ei ollut irtonaisena mutta lupasivat sen seuraavalle viikolle, soitin seuraavalla viikolla ja puhelimessa vastattiin että käyvät katsomassa kun ei ole yhtään irtiotettua ja soittavat takas, odotin 3 tuntia ja soitin itse. Uusi ääni vastas, kerroin asiani ja uusi ääni kysyi joltakin joka vastas että tulkoon ite irrottamaan kun ei ole ketään joka irrottaisi ja heillä on muutto päällä eikä aikaa ole muuhun. Ilmoitin hankkivani pöntön muualta. Joten arvosana 1-5 asteikolla : Hylätty. Vmp.
- Anonyymi
Just käytin Volvoxc90 sielä, ekaa kertaa vaikka arvostelut ei ollu kovinkaan mairittelevia, mutta ajattelin kun se on volvoihin erikoistunu korjaamo. Volvoon tuli ilmotus että ajanvakautus vaatii huollon ja volvo mietti sillontällön liikkeelle lähdössä sekä aiemmin totesin ettei neliveto mene päälle. Kun vein volvon kyseiseen korjaamoon kerroin nuo ongelmat ja myös sen että edeltävänä syksynä vaihteisto oli puhdistettu ja laitettu uudet öljyt sekä suodatin, myös haldexpumppu oli vaihdettu joka oli rikkoontunut, sen lisäksi olivat tarkistaneet booriholkin sekä esipainepumpun, ne oli kunnossa.Ensimmäisellä kerralla totesivat apukuskin penkinalla olleen ohjainlaitteen jonkin liittimen hapettuneen olivat sen puhdistaneet sekä todenneet ettei vaihteistoöljyä ollut riittävästi joten lisäsivät sitä. Asia oli heidän mielestä korjattu ja lasku oli melkein tonnin, heillähän on 3 kuukauden takuu korjauksille. Kahden päivän kuluttua siitä kun hain volvon niin huomasin että taas miettii liikkeelle lähdössä joten soitin samantien ko. korjaamoon ja varasin uuden ajan ja tuon soiton jälkeen ilmestyi näytölle taas tuo vikailmoitus "ajonvakautus vaatii huollon". Vein volvon sinne takasi je kerroin ettei vieläkään toimi, nyt taas ottivat vikakoodit ja totesivat että on DEM yksikkö mennyt ja vaatii uuden yksikön. Juuri silloin ekalla kerralla mainitsivat tuosta DEM yksiköstä ja olivat sen tsekanneet ja sanoivat sen olleen kunnossa mutta nyt kun ottivat uudet vikakoodit se olikin kaput. Tuo DEM yksikkö kun vaikuttaa siihen nelivedon toimivuuteen se oliki yhtäkkiä hajonnut, vaikka tuo neliveto ei ollut toiminut kahteen vuoteen, joten taisivat puhua puppua jolloin saivat taas laskua aikaseksi se kun ei mennyt takuukorjaukseen kun vika olikin siinä DEM yksikössä, vaihteistoöljyn olivat kuulemma mitanneet ja tutkineet ettei ole vuotoja, heidän mukaansa vaihteistoon oli pesun jälkeen laitettu liian vähän vaihteistoöljyä ,jonka sen pesun tehneen korjaamo kielsi ,olivat laittaneet juuri senverran uutta öljyä kuin ohje vaatii. Että se siitä luottamuksesta kyseistä korjaamoa kohtaan !
- Anonyymi
Ei kannata, sama firma vaihtaa vain nimeään usein, lue aikaisemmat kommentit !
- Anonyymi
täysin surkeaa palvelua
- Anonyymi
Autokorjaamo Rantakare Keravalla tuntee myös vanhemmat Volvot. Suosittelen.
Volvoksia en suosittele. - Anonyymi
En voi suositella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136