Mutta missä ihmeessä piileskelee Taiteilija Palmu?Hänestä ei ole kuulunut täällä hesan kulmillakaan mitään,aivan jo pakkaa ikävää pukata.Saakelin härmäläisetkö sen on kaapanneet?Antakaa tietoa olinpaikasta,jos on vaikka jo poikamies,niin voisin vähän alkaa vikittelemään.
Juhani Palmu
9
1565
Vastaukset
- ne tietää!
eiköhän siellä palmusta tiedetä.
- palmu
Varmana tietona, Palmu hävitti itsensä, oli maalannut itsestään muotokuvan, kun ei tullut hyvä maalasi koko kankaan päälle valkoisella.
- esiintulo
Tässä on pari aika näyttävää "esiintuloa" koettu näistä seurapiireistä, odota vaan, pian tapahtuu
- Palmun palmun alle
Olin jossain kampaajalla, en tarkkan muista, missä kyseistä lehteä luin, se taisi olla 7 Päivää. Siinä Palmun vietti onnellisena aikaa nuorikkonsa kanssa jossain ihanassa etelän aurinkolomakohteessa. Heillä oli siellä kuulema siellä niin ihanaa, että he olivat päättäneet jäädä sinne pysyvästi. Niin, että Palmu on nyt palmun alla, voi olla, että et enää kuule heistä mitään.
- latosikari
Mä näin sen jossain pohjanmaalla vetävän havannalaissikaria salaa ladossa taskut pursuten seteleitä.Oli mennyt pakoon isäntiä, kun vaativat osinkoa, että meirän lato on maalattu.
Oli myynyt 10 taulua "taiteen ystäville" ja aiko lähtee täydentään humidoriaan nizzaan.
Käy kuulema nuo ladot vähän kylmäksi syksyllä. - Isoo-Antti
Se on kuule notta täälä pohojanmaalla Alahärmäs fräkäämäs tauluja. Tuu täältä kattelho, tuas se pruukaa kylälläki pyäriä.
- juhanin
Onko varmasti siellä Härmässä?Lähären heti sinne sen komialle taloolle,jos tierän jotten saa ovirokkaa.
- Alibi julkkis Jarmo Kujanpää
Juhani Palmu on NIZZASSA Leila Pikk:n kanssa, elikkä eikös se Nizza ole Ranskassa. Sanoihan Palmu mulle Knuuttilanraitilla asioidessani, että Suomi jää, muutamme tänne Nizzaan pysyvästi.
Seska kertoi myös Palmun muutosta Nizzaan ja Juhani kertoi jättävänsä Alahärmän ja Suomen pysyvästi. Palmu myös toivoo, että lapsetkin tulisi mukana Ranskaan....FAKTA TIETOA!!! - Anonyymi
Alibi julkkis Jarmo Kujanpää kirjoitti:
Juhani Palmu on NIZZASSA Leila Pikk:n kanssa, elikkä eikös se Nizza ole Ranskassa. Sanoihan Palmu mulle Knuuttilanraitilla asioidessani, että Suomi jää, muutamme tänne Nizzaan pysyvästi.
Seska kertoi myös Palmun muutosta Nizzaan ja Juhani kertoi jättävänsä Alahärmän ja Suomen pysyvästi. Palmu myös toivoo, että lapsetkin tulisi mukana Ranskaan....FAKTA TIETOA!!!Jos on noin paloherkkä kaveri, niin kannattaa makuuhuoneeseen laittaa useampi jauhesammutin käden ulottuville millä saa isommat lieskat taltutettua.
Myös Sprinklerijärjestelmä voisi sopia Palmun kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494