Minulla on aivan onneton , noin sentin pituinen humanaltaimi. Se pitäisi saada kasvamaan kahden 120*140cm kokoisen ritilän kattavaksi nyt ihan ennen pahinta grillisesonkia. Luuletteko että onnistuu?
Vastaukset 4
- kasvaa kasvaa....
Kasvaa kohisten, kunhan lämpimät alkaa, kasvaa kesänaikaan 3-4 metriä. Ei kuumalle paikallem vaan puolivarjoon varjoon. Paljon lannoitetta, ainakin alkuun.
- ap.
Mitä lannoitetta?
- voihansitäsyödäkin
Tuskin tänä vuonna. Minulla humala oli pari ensimmäistä vuotta todella heikkokasvuinen, mutta nykyään jopa liian rehottava - sen leviämistä saa todellakin rajoittaa voimatoimin. Kasvaa kelottuneen omenapuun rungon ympärillä ja kiipeää aina johonkin 4-5 metrin pituiseksi.
- nanne3
Mulla on japaninhumala parvekkeella, oli kolmisen viikkoa sitten n.15cm taimi, nyt kasvanut jo 2 metriseksi...kiipeää seinää pitkin, jossa on ohuet puuvillalangat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711126
- 65916
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 46693
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79651- 62609
- 28595
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35595IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67581