Viisi neitsyttä (–2?) ja yksi idiootti

täysi typerys

Olin tkuutamokalla musiikkifestareilla roudarina. Pitkän päivän jälkeen päätin mennä hetkeksi kuuntelemaan hyvää musaa.

Korvatulpat jäi autolle ja ääni oli niin kova, että lähdin harmistuneena läheiselle olutteltalle. Siellä oli kovin tyhjää vain viisi tyttöä nurkkapöydässä joten tuppauduin kysyen seuraan.
– Sopii jos tarjoot siiderit, sain vastaukseksi.
Juttuseuran puutteessa myönnyin pyyntöön, tytöt oli mukavia ja äänekkäitä. Juttelimme niitänäitä festarin ohjelmasta, eiintyjistä ja musiikista.

Minua alkoi ramaista ja oluen juotuani kiittelin seurasta, toivottelin hyvä työt ja lähdin matkailuautolleni nukkumaan. Autoilla vaihdoin yöasun päälleni ja menin iltapesulle ja lisulle. Pytyllä istuessani kuulin ulkoa äänekästä keskustelua ja iloista tyttöjen naurua, mielestäni auton viereltä.
Iltatoimet suoritettuani kurkistin ulos ovesta ja sillähän oli äskeiset siiderikerjääjät. Tytöt huomasivat minun tulleen ovelle.
– Kyllä me sut tunnetaan, noi kaksoset oli Suen kanssa samalla luokalla. Et voiks tulla juttelemaan, olis asiaa, kuului joukosta.
Arvelin tyttöjen tulleen pyytämään lisää juomaa

Sanoin, että ihan pikaisesti kun oon unille menossa. Pari tyttöä erkani joukosta ja tuli ovelle. Pyysin sisälle istumaan ja sujautin konjakkipullon pöydältä kaappiin.
– Mä oon Ritu ja toi onVipe. Päätettiin kysyy sult yht juttuu, ku ajatelttiin et vois luottaa. Ni voiks luvata et täst et puhu sit kellekkään, sanoi porukan aikuisimman näköinen tyttö Ritu, toisen pienen goottipullukan katsoessa minua hymyillen suoraan silmiini.

Sanoin ei kai tässä muutakaan voi, tunnette minut ja tiedätte mitä teen vakityönä. Tuli hetken hiljaisuus.
– Ku meist ei kukaan oo ollu sillai, ni päätettiin et tehdään se kaikki yhdessä tänään.
Olin kuin puulla päähän lyöty ja takuulla hölmön näköinen. Sain vaivoin sanottua etten kehtaa kieltääkään, mutta ootteko ihan tosissanne?
– Käydä viel ulkon juttelemas toiste kans.

Tytöt poistuivat autosta. Kun ketään ei kuulunut takaisin niin lukitsin oven, hörppäsin pullon suusta pienen yömyssyn ja kömmin sänkyyn. Tovin kuluttua ovelle koputettiin ja kömmin avaamaan. Tyttöjoukko oli tullut lähemmäksi ovea.
– Voidaanks tulla yhtaikaa, kysyi äskeinen puhemies.
Olin entistä hölmistyneempi jos mahdollista enkä saanut vastattua.
– Me päätettiin luottaa suhun ja tulla ens yhes sanoi äskeinen joukon puhemies ja aiemmin käyneet tytöt tulivat ovesta sisälle ja istuivat pöydän viereen sohvalle.
Suljin oven ja istuin tyttöjä vastapäätä odottamaan mitä ulkona oli päätetty. Keskeytin hiljaisuuden toteamalla, että tässä on sellainenkin mutka matkassa ettei mulla ole kortsuja messissä.
– Ei meillä tietty mitään tauteja ole, mut oot sit tosi varovainen ja lopetat heti jos sattuu liikaa etkä laske sisälle. Vähäks pelottaa sanoi goottitytypykkä Vipe minulle ja totesi kaverilleen Ritulle että voiks menä.
Ritu nousi lähteäkseen ja kysyi ovelle mennessään että ”voinks hakea mun pikkusiskonki ko asutaa tos lähellä”. Ei hemmetissä tulkaa te kaksi vaikka huomenna sanoin, kai aika tylysti. Saattelin Ritun ovelle, juttelin pari sanaa ulkona olevien kanssa ja suljin oven.

Käännyin takaisin sisälle ja ylätyksekseni näin Vipen sohvalla polvistuneena paljas pyöreä pylly pystyssä.
– Kai oot tosi varovainen? Pelottaa kyl vitusti. Varma et lopetat heti jos sattuu liikaa? kuului pöydän alta.

jatkuu huomenna ehkä …

28

5327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysin typerys

      Silittelein kämmenellä pyöreää pyllyä. Ja muistelin, että tytöiltä kysyttiin paperit olutteltassa.
      —Voiks sammuttaa valot, et kerro sit muille et millane olin, kuului pöydän alta
      Sammutin lähimmän valon ja sanoin että ole huoletta. Eikä tää oon sulle pakollista, jos lopetetaan nyt niin muut ei saa tietää siitäkään. Jatkoin pepun silittelyä, kostutin syljellä sormiani ja silittelin pimpin huulia ja kutittelin klittaa.
      —kyl haluun et tehdään se nyt nopeesti, kuului vastaus
      Joku tuossa söpöliinissä (tai tilanteessa) kiihotti kun sain reippaan seisokin.
      Kostuttelin vähän lisää ja laitoin kalun pään huulien väliin. Tytöllä tuntui olevan kosteutta myös omasta takaa. Ajatteli pitää pienen keskustelu ja rauhoittelutauon. Olin kysymässä, että kuka keksi …
      Tyttö tuuppasikin yhtäkkiä rajusti vastaan, pelästyin kolahdusta kun hän nosti nopeasti päätään ja osui pöydän laitaan.
      – Pieni voihkaisu ja äänekäs vi…u, pääsi tytön suusta.
      Sattuuko pahasti, kysyin ja työnsin pari rauhallista edestakaisliikettä.
      – Ei kyl sattunu, vähä pelästyin, sanoi Vipeksi esitelty tyttö ja jatkoi – käyks nyt lopettaa.

      Niinkuin sovittiin sanoin ja vetäydyin hitaasti ulos tytöstä. Pieni punainen viiru kalun varressa oli merkki tapahtuneesta. Olin varsin hämmentynyt tilanteesta. Nousin seisomaan, sytytin valon. otin keittiöpyyherullan kaapista ja katkaisin siitä muutamia paloja antaakseni tytölle, mutta hänellä olikin jo pikkuhousut ylhäällä ja hame pepun peittona.

      Sanoin, että voit käydä tossa vessassa pesulla.
      – ei tarvii, sanoi Vipe, nousi seisomaan, tarttui minua kaulasta, tuikkasi suukon poskelle ja sanoi kiitti. Olin taas kysymässä kuka keksi … mutta tyttö vain hymyili, otti pari pyyhkeen palaa pöydältä ja poistui autosta.

      Katsoin Vipen perään hänen mennessään muiden luo, sieltä kuului taputuksia ja huomasin Ritun poistuneen joukosta. Arvelin hänen lähteneen pikkusiskoaan noutamaan kiellostani piittaamatta.

      Menin vessaan pesulle. Oli hieman pettynyt olo, kadutti kun olin suostunut, yritin kuvitella mitä on tulossa ja mitähän tästä vielä seuraa.
      No jatko olikin sitten yllätyksiä täynnä ja kaikkea muuta kuin edellisen toistoa.

      Tuokion kuluttua ovesta astui sisälle toinen blondikaksosista.
      – Hei taas, mä oon Ulla, olin kans Suen luokkakaveri.
      En sit tiedä yhtään kui pitäis tehdä enkä osaa mitään. Haluaisin kans tietää et millaine p…u mulla on sun mielestä ja oppia tekeen se oikei.

      Kaivoin piilottamani pullon ja pari lasia kaapista ja pyysin Ullaa istumaan. Tuli jostain sellainen olo, että tarviin pienen tauon ja molemmille ”neuvoa-antavan”. Hörppäsin juomani ja aloin kertoa mitä tytön mielestäni kannattaa tehdä ja osata jos haluaa oppia hyväksi.

      jatkan ehkä huomenna …

    • täysin typerys

      Kaikki alkaa tietty siitä, että mies haluaa ja on kiihottunut.
      Mutta palataanpa alkuun. Virpi varmaan kertoi äsken sulle miltä ensimmäinen kerta tuntuu.
      – Ei Vipe kerro mitään kun sovittiin, että kerrotaan vasta kun kaikki on ollu. Se sano vaani et olit ihan kiva ja se haluu huomenna uudestaa ja tuo kumeja. Vipe on tosi kiva ja kiltti tyttö vaikka se esitää kovista.

      No sanoisin, että hyvään tarvitaan ensisijassa terve itsetunto, asennetta ja itsestään huolehtiminen. Oppimis ja kokeilunhalua on hyvä olla. Tarvittaessa ja muutenkin voi jumpata alavatsan lihakset kuntoon ja hyvään hallintaan.
      – niinku koonto mitä me tehdään tanssitreenissä?
      Lienee suunnilleen sama asia, mutta palataan tuohon myöhemmin.
      Mulla alkaa bisse pyrkiä vapauteen. Voitko riisua silläaikaa kun käyn vessassa.

      – Voisitko sä riisua minut, alkoi ujostuttaa ja jännittää. Onko tuo ovi luossa? Kysyi Ulla.
      Hän seisoi vaatteet päällä keskellä tilaa nojaten pepulla pöydänreunaan. Lukitsin oven ja nykäisin rullaverhot alas. Tuli sellainen olo, että tämä ei onnistu.
      Katsoin päästä varpaisiin pitkäsääristä, hoikkaa, nuorta kaunotarta edessäni. Nyt vasta huomasin hänen pukeutumisensa kaunis valkoinen pusero ja kivipestyt kapealahkeiset farkut, nätit kävelykengät eikä meikkiä. Varsinainen vastakohta Vipen goottilookiin.

      Tunnustelin kevyesti puseron etumusta rintojen kohdalta ja huomasin, liivien puuttuvan. Availin puseron nappeja ja sain näkösälle kaksi pientä terhakkaa tisua joiden nännit oli omituisen korkealla ja sisäänpäin vetäyneet. Nännien keskellä oli pieni kuoppa, kuin kolmisakarainen tähti.

      Katson välillä Suomi–Venäjä kolmannen erän …

    • täysin typerys

      Puristelin turhaan huomattavan vaaleita nännipihoja saadakseni nännit esiin. Päädyin sitten ”hätäapuun” ja aloin imeä toista nänniä voimakkaasti. Sieltä tulikin esiin huomattavan kookas, lähes valkoinen nänni joka oli upeasti yläviistoon pystyssä. Samalla sain suuhuni annoksen jotakin pahanmakuista, ikäänkuin pilaantunutta aurikorasvaa. Kokemuksesta viisastuneen sanoin, että yleensä pitää aina käväistä suihkussa ennen seksiä, mennään yhdessä?
      —joo vaikka
      Riisuin Ullalta kengät, sukat, farkut ja pikkarit. Vasta nyt heräsin huomaamaan hänen upean treenatun vartalonsa ja kauniin jännittyneen sixpacin ja siistin lähes valkoisen, kullansävyisen häpykarvoituksen silmiinpistävän korkealla häpykummulla.
      Talutin tytön suihkutilaan ja nostin mennessä pari pyyhettä pöydälle.

      Suihkuttelin Ullaa käsisuihkulla rinnoista alkaen ja onnistuin houkuttelemaan molemmat upeat nänit esiin. Otin hieman pesuainetta pumppupullosta ja hieroin huolella kumpaakin rintaa. Nännien kovettuessa alkoivat myös nännipihat turvota melkein puolipallon muotoiseksi. Huuhtelin tissit ja imin vuorotellen kumpaakin puristellen toista sormillani kunnes Ulla sanoi
      – mulla valuu jotakin reisille
      Luulin hänen puhuvan menkoista. Otin taas käsisuihkun kouraani ja polvistuin katsomaan mistä on kysymys.

      – Oonko pahan näköinen tai siis onko se susta ruma, kysyi Ulla
      Eihän täällä muuta kuin pari tippaa sitä mitä pitääkin kun on kiihottunut ja tosi nätti pimpsa jossa on kauniit, hieman turvonneet häpärit. Silmieni edessä oli hyvälle tuoksuva nuoren naisen kiihottunut pimppi. Laitoinkin suihkun takaisin pidikkeeseen ja hyväilin mielestäni hieman hankalassa kohdassa olevan herkun huulia sormillani ja hyväilin klitorista kunnes Ullan sixpacin jöännittyneet lihakset alkoivat nykiä ja reisien sisäpinnat värähdellä.
      Päätin jatkaa kielellä, mutta kookkaan häpykummun ja lievän takap…n takia en olottunut kuin nippanappa klittaan joten laitoin sormen huulien väliin aukolle. Ulla värähteli hetken ja valui hitaasti polvilleen lattialle.
      – Meni melkein taju. En oo ikinä kokenu mitään tuollaista, mun poikakaveri ei tee koskaan noin. Kato mun tissejä, ihan hassun näköiset.
      Tartuin taas käsisuihkuun, levitin hieman Ullan polvia ja suuntasin suihkun pimpille. Annoin Ullan maistaa nesteistä kosteaa sormeani ja hän alkoi huokailla katkonaisesti. Päätin säästellä jatkoa varten ja hain pyyhkeet. Laitoin toisen Ullan hartioille ja autoin häntä nousemaan. Palasimme pöydän äärelle, Ulla taas pepulla pöydän reunaan nojaten.

    • täysin typerys

      Ulkoa alkoi kuulua äänekästä keskustelua aivan auton ovelta. Arvelin muiden pitkästyneen joten kysyin, jatketaanko vielä.
      —haluaisin, et tehdään se
      Pesun tapahtumat olivat saaneet mielestäni sopivan seisokin aikaan joten pyysin Ullaa levittämään hieman jalkojaan ja nojautumaan taaksepäin pöydällä (oman vakini ”turbosento”). Kuivailin häntä pyyhkeellä ja hyväilin kauniita terhakkaita tisuja.

      Asettelin neitsyydenpoisto välinettä huulille ja painoin varovasti, mutta ”temppu” ei onnistunut vaikka Ulla osasi rentouttaa alavatsan lihakset pyynnöstäni. Asento oli ilmeisesti väärin valittu ja kohde todella tiukka.
      Otin sohvalta tyynyn ja opastin hänet pöydälle selälleen. Nostin jalat hartioilleni ja pyysin Ullaa tarttumaan pakaroihinsa ja levittämään niitä. Vasta nyt huomasin hänen kauniit pikajuoksijan kätensä ja kysäisin, juoksetko satasta.
      —Harvemmin kakkoslajina, mun päälaji on korkeushyppy … oonko nii tiukka et ei voi onnistuu?

      Aloitin uuden yrityksen nuolemalla hetken kostukkeeksi. Ullalta pääsi vaimea inahdus ja arvelin sitä ”lähettäjän merkiksi”. Joten asetuin taas kisan lähtökuoppaan. Katsoin Ullaa silmiin nähdäkseni mitä hänestä tuntuu. Aivan älyttömän tiukkaa oli ja pyysin häntä taas rentouttamaan alavatsan lihaksia. Lisäsin työntövoimaa ja hivuttauduin lyhyin liikkein hieman syvemmälle kunnes törmäsin esteeseen.
      —tiedän et kuuluuki vähän sattuu. Jos huudan kun sattuu nii et lopeta silti.
      Kyllä maailmaan ääntä mahtuu, mut älä huuda apua ettei sun kaverit hälyytä poliisia.

      Ulla hymyili rohkaisevasti ja iski silmää. Tein mitä minulta odotettiin ja työnsin rauhallisesti kunnes kalvo antoi periksi.
      – Meinasin luovuttaa, ei sattunu hirveesti, Ulla huokaisi huokaisi helpottuneena. Jatka vaan sillai oikeesti.
      Hyväilin sormella turvonnutta klittaa ja katselin Ullan reaktioita. Nännit ja nännipihat oli entistä pulleammat ja poskille nousi puna. Ehdin vain muutaman työnnön kunnes todella tiukka pimmpi alkoi sykkiä, reisilihakset nykiä ja sixpacin lihakset kohoilla. Oli pakko paeta tai olisin lauennut sisälle hetkessä. Kerroin syyn äskeiseen ja tein hänelle orkun loppuun nuolemalla.
      – Olis kyllä ollu kiva jatkaa loppuun asti

      Et kyllä tarvii mitää laatuopetusta, tolla pimpillä ja senteella saat vaikka kuun taivaalta. Riittä kun etsit pari sulle parhaiten sopivaa asentoa. Noin tehokasta pimppiä kuin sulla en oon koskaan tavannu. Mun on nyt pakko mennä vessaan (menin pikaiselle ”käsityölle”). Pesaisin kaluni pikaisesti ja palasin Ullan luo. Hän oli jo pukeutunut ja kumartuneena laittamassa käyrttyjä keittiöpyyhkeitä keittiökaapin jätesankoon. Pystyyn noustuaan Ulla hyppäsi syliini halaten tiukasti käsillä ja jaloilla, suuteli voimalla keskelle suuta
      – olit tosi ihana. Varasko Vipe sut huomiseksi?
      Sitä sun pitää kysyä Virpiltä, mulla on tässä asiassa ”vaitiolovelvollisuus”
      Ulla teki lähtöä. Aukaisin hänelle oven
      –tykkäsin, kuiskasi hän vielä lähtiessään.

      Aloin välittömästi kadehtia hänen poikaystäväänsä. Huomasin unohtaneeni taas kysyä, kenen idea tämä oli?
      Ullan kaksossisko tuli sisään lupaa kysymättä samalla ovenavauksella.

      Jatkuu ehkä jos on tarvetta …

    • täysin typerys

      Typerys kuutamokeikalla festareilla roudarina jtk.

      – mä oon Seija, se Ullan sisko, voinks käyd sun veskis?

      Aukaisin vessan oven, ole hyvä. Arvelin hänen halunneen pisulle ja pesulle. Kuulin mielestäni kummallista ääntelyä ja tovin kuluttua Liisa tuli esiin kai alushousut ja jotain muuta kädessään ja pudotti ne keittiön pesualtaaseen. Hänellä oli yllään farkkuhame ja samanlainen kaunis pusero kuin Ullalla. Minusta kaksoset näyttivät identtisiltä. Mutta Liisan olemus oli jotenkin kireämpi, kuvittelin sen johtuvan pelosta. Kokemuksesta viisastuneena oletin hänenkin olevan takap…nen kuten sisarensa.
      – sattuiks Ullaa hieveesti? Haluisin, et tehdään se nopeesti
      En kommentoi Ullantuntemisia, mutta tehdään ihan niinkuin haluat. Jostakin hiipi kuitenkin takaraivoon aavistus, että lupasin liikaa ja nyt ei hyvä heilu. En selviä toisesta tiukasta heti käsitöiden jälkeen.
      – voit komentaa mua ku en oo ennen ollu sillai.
      Olin kai taas kuin puulla päähän lyöty, riisuminenkin ”jäi väliin”.

      Takaapäin ”suorittamista” ajatellen pyysin Liisaa siirtymään pöydän päähän kasvot pöytään päin, huomasin tyynyn jääneen pöydälle ja ohjasin hänen päänsä tyynylle. Nosti hameen helmaa ja ihailin illan toista paria pitkiä hoikkia ja lihaksikkaita urheilijan jalkoja ja edessäni pystyssä olevaa pientä jäntevää pyllyä.

      Yritin hankkia puhumalla pienen aikalisän. Hyppäätkö sinäkin korkeutta ja juokset satasta?
      – oon kyl pituushyppääjä, mut satasta juoksen kakkoslajina.
      Työnsin puseroa ylemmäksi nähdäkseni urheilijan kauniit selkälihakset. Huippu-urheilijan hyvin ruskettunut kroppa on kaunista katseltavaa. Silittelin selkää ja pientä kiinteää pyyllyä. Pyysin Liisaa tarttumaan pakaroihinsa ja levittämään niitä. Oletin kunnon seisokin alkavan kun näen ja haistan mitä on tarjolla.

      Ulla otti haara-asennon ja levitti pakaroitaan ”käskystä”.
      Yllätys oli melkoinen kun eteeni avautuikin reilun kokoinen avoin punoittava, vessan käsisaippualle ja pissalle tuoksuva aukko. Mieleeni palasi vessasta kuulunut ääntely ja päättelin hänen käyneen venyttämässä itseään valmiiksi, ehkä kipua välttääkseen.

      Oli kuin vääränlainen petetyn olo kun hän ei ollutkaan ”puhkaisematon”. Silittelin pimppaa ja härnäilin klittaa sormellani. Asettelin puolikovan kalun avoimelle aukolle ja pujottelin käteni puseron sisään rinnoille. Huomasin hänen riisuneen myös rintaliivit. Puristelin pieniä kiinteitä rintoja jotka tuntuivat kutakuinkin samanlaisilta kuin Ullalla, mutta pienet nännit olivat esillä.

      Työnnyin hitaasti Liisaan kommenttia odotellen, mutta hän oli kuin hyvin keskittynyturheilija joka sulkee mielestään kaiken muun paitsi suorituksen. Työstin rauhalliseen tahtiin valmiiksi venytettyä, jatkoin rintojen puristelua ja kirosin omaa typeryyttäni. Jatkoin kunnes Liisa äännähti vaimeasti, päättelin sen lopetusmerkiksi ja vetäydyin Liisasta.
      Kehuin Liisan upeaa vartaloa hänen riisuttua puseronsa astallessaan rintaliivejä ja oikoessaan hametta. Vihdoinkin muistin kysyä kenen idea nämä neitsyystalkoot oli.
      – Vipe siitä on puhunut koko kesän ja nyt se innostui taas kun me kaikki tunnettin sut ja suostuttiin kans kun oltiin sopivasti siiderissä. Sirpa tulee kai seuraavaks ja Ritu sit viimeks ku Sirpan veli tulee autolla meit hakemaan.

      Liisa poistui autosta ja huomasin ulkona olevien tyttöjen vaiennenn ja halailevan toisiaan.

      • t. typerys

        Kompastuin omaan ”näppäryyteeni” kun keksin tytöille uudet nimet. Äskeisessä Liisa on Seija, kumpikaan ei ole tytön oikea nimi.
        Alunperin ajattelin kirjoittaa tositarinoihin, mutta päättelin etten (onneksi) uskoisi juttua itsekään.

        Tympii nuo hölmöt kirjoitusvirheet (panen ne iPadiiin tottumattomuuden piikkiin) Saa kommentoida, ehkä jatkan …


    • täysin typerys

      Hassua kun olin vieläkin niin sekaisin Ullasta, että vielä monien vuosien jäkeen sekosin nimissä kun kirjoitin Seijasta.

      Kun seuraavaa ”asiakasta” ei kuulunut niin oikaisin sängylle ja vetäisin kevyen kesäpeiton päälleni. Ulkoa ei enää kuulunut seurueen ääniä joten ajattelin (kai toivoin) tyttöjen noutajan tulleen.

      Ovelta kuului kop, kop ja ovi avautui välittömästi.
      – Sipe tuli, kuului ovelta ja tekopirteän oloinen punapää tuli sisälle, lukitsi oave ja istui pääni viereen sängyn reunalle ja laittoi puhelimensa pöydälle. Viivyi vähä ku piti soittaa Samille ja selittää et mihin pitää tulla ku hakee meit.
      – Pitäis kai jutella siit ku oon ihan paniikissa aina ku oon kahestaan aikuisen miehen kanssa. Äskenkin olin “normaali” niinkauan kun tytöt näki ja kuuli mut sun kanssa kahestaan melkein tärisen.
      Isoveljen kans voin puhuu kaikest, mut nyt jännitän kyl aikalailla.

      Sain vihdoin sanottua, että onpa sulla kauniin vihreät silmät. Nyt pitäis sitten riisua ja käväistä pesulla.
      – en kyl pysty riisuu ku oon ihan lauta ni saanks sammuttaa kaikki valot ens?
      Koin tuon haasteena ja etsin kiivaasti sopivia sanoja nähdäkseni mistä on kysymys. Voisinko tehdä jotain sellaista millä sun olo tuntuis vähän turvallisemmalta?
      Vasta nyt huomasin Ullan jättäneen juomatta ”rohkaisuksi” tarjoamani, osoitin lasia sivupöydällä ja kysyin auttaisko pieni tilkka ujouteen?

      – en kyl voi ottaa ku lupasin Samille et ajan kotiin. Jos en pysty riisuun niin voinks silti nähdä sen enneku aletaan.
      Ei täällä ole mitään salaisuuksia voit rauhassa kattella ja kokeilla ihan kaikkea mikä kiinnostaa.
      Kierähdin sängyllä lähemmäksi ja laitoin rohkaisuksi käteni minihameen alta pilkottavalle paljaalle polvelle. Silittelin kevyesti polvea ja siirryin varovasti reidelle. Hetken päästä Sirpan käsi tarttui peiton reunaan ja alkoi hitaasti vetää sitä päältäni. Katselin hänen pisamaisia kasvojaan sivulta ja yritin kiireesti miettiä mikä nyt olisi viisainta ja vähiten pelottavaa.

      Pikkuhiljaa peitto siirtyi päältäni. Käteni oli edennyt reittä pitki hyvän matkaa ja Sipen käsi tavoitteli sepalustani. Aloin tuntea alkavaa seisokkia kun siro käsi hakeutui sepalusaukostani yöboksereiden sisäpuolelle. Minäkin silitteli jo sormenpäillä pikkuhousujen vakoa. Sirpakin oli löytänyt etsimänsä ja pujotteli saalistaa näkyville. Hän oli jotenkin hämmentyneen, hieman pelästyneen näköinen.

      – oon kyl nähny mun veljen, muttei kovana. Ni haliusin nähdä oikeesti. Sami puhuu ain suihinotosta ja antaa neuvoja ku se haluaa härnätä mua ni voiks kokeil vähä. En kyl osaa mitään?
      Saat tehdä mitä haluat, niinkuin äsken lupasin. Sirpa noisi, pyörähti puoli kierrosta ja istui polvieni viereen, kasvot minuun päin. Se oli inullekin mieleen kun sain näköyhteyden äsken tavoittelemaani.

      Hän tarttui taas saaliiseensa, minä työnsin kättä hitaasti reittä pitkin hameen alle. Tunsin seisokin vahvistuvan samalla kun Sirpa kumartui lähemmäksi. Hän otti terskan huuliensa väliin kuin jäätelöä maistaen. Minä ujutin sormea pikkuhousujen lahkeesta sisälle. Samassa Sipen puhelin pärähti pöydällä ja joku tuli autolla seinän taakse.

      – Ei mun tarvii vastata, se on Sami ko tuli hakemaan. Hän otti kalun uudelleen suuhunsa hieman entistä syvemmälle.
      Oli pakko kysyä vaikken halunnut, että pitääkö sun nyt lähteä?
      – EEII! kuului kiivas vastaus. Sami olis vaiks koko yön noiden kaa mun autos. Sil on pari vinkkuu eväänä. Voisinks mä nyt käyd niinko alapesul?

      Ehkä jatkan tätä muutaman rivin, mutta loput Sipen tarinasta ei kuulu aiheeseen. Se on kokonaan toinen tarina …

    • täysi t

      Sirpa imaisi kaluni äkkiä syvälle suuhunsa ja alkoi kakoa … pomppasi pystyyn ja sanoi:

      – Käyn yhtäkkii veskis, oot siin
      No se oli pikapesu tai hätäinen huuhtelu. Alle minuutissa hän tuli takaisin, ilman hametta ja pikkuhousuja, hammasmuki kädessä.
      – voiks tot hanavet juod?
      Jääkaapissa … kerkisin sanoa kunhän jo tempaisi oven auki ja otti esiin kivennäisvesipullon. Kaatoi mukiin reippaan annoksen ja joi. Olin vähällä kysyä helpottiko ujous, kunnes tajusin, että hänellä ei ollt aikomustakaan riisua puseroaan.

      Kysyin mitä ulkona tapahtui kun koko porukka hiljeni Ullan jälkeen.
      – Jotain tosi outoo. Ulla meni heti halaamaan Sipee ja sil oli kyyneleet silmissä. Sipe tais sormettaa siin itteensä. Se tais ihastuu tosissaan, tulee kai huomennaki?
      En vastannut.

      Makasin sängyllä selälläni sepalus kinni. Sirpa hyppäsi päälleni kuusysi-asentoon ja työnsi bokserini ”puolitankoon” ja otti taas elimeni suuhunsa.
      Typeryyttäni olin vähällä kysyä suorittaako hän isoveljensä antamaa ”oppimäärää”. Onnekseni huomioni kiintyi silmieni edessä liikahtelevaan punakarvaiseen, varsin pulleahuuliseen ”herkkuun”. Sain rajun jyskyttävän stondiksen.

      – Teenks oikei, mist tykkäisit?
      Ei ole mitään ”väärin” kaikki on oikein mistä itse tykkäät. Kai huomasit mitä sait aikaan. Tavoittelin kielelläni häpäreitä mutta en ylettynyt, hän oli reippaasti minua lyhyempi. Pujottelin käteni hänen jalkojensa alta ja aloin levitellä pulleita huulia ja sormeilla pikkuruista klittaa.
      Venyttelin huulia reippaasti auki ja huomasin, että immenkalvossa oli reippaasti sormen mentävä aukko. Kostutin suussa sormeani ja alon varovasti työnnellä sitä pimppiin, tosi tiukkaa oli. Sirpa irroitti otteen kalustani ja työnsi pyöreää pyllyään lähemmäksi kasvojani jolloin ulotuin kilelllä klttaan.

      – iiihaanaa, kuulin Sirpan sanovan
      Samassa pimppi alkoi liikkua sisään ja ulos ikäänkuin sormea lypsäen. En ollut uskoa silmiäni. Elämäni ensimmäinen (ja ainoa) oravap…u. Like oli paljon pitempi mitä olin osannut kuvitella.

      – voinks olla päällä, ni helpompi jos paniikki iskee?
      Sovittiin jo, että saat tehdä mitä haluat. Sirpa siirty viereeni ja minä pujottelin yöasun päältäni.
      Sirpa kääntyi ympäri, ja kiipesi päälleni. Kiskoin häntä lähemmäksi päätäni nähdäkseni äsken löytämääni erikoisuutta lisää, halusin vielä nuolla klittaa, mutta en saanut tilaisuutta.

      Pusero harmitti minua edelleen, mutta pelkäsin vaatia riisumista.
      Sirpa siirtyi kohti maalia, asetti kalun huulille ja painelii peppua alas lyhyin liikkein. Tuli hetken tauko ja sitten hän painoi reippaasti pohjaan asti.

      – Vittuuu, pääsi Sirpan suusta ja sitten kasvoille levisi leveä hymy.
      Yritin liikkumalla saada ”oravan” taas liikkeelle, mutta turhaan. Halailimme toisiamme kunnes joku koputti seinään.
      – Nyt täytyy kai lähtee
      Sain suukon kummallekin poskelle. Sirpa nousi hitaasti ja poistui vessaan. Huutelin perään, että meidän pitää puhua Samin jutuista jos joskus vielä tavataan.

      – Kiitti sulle, olit ihana.
      Sirpa lähti ja hetken kuluttua kuulin auton lähtevän seinän takaa. Käväisin taas iltapesulla, kurkistin pimeään yöhön ulos ovesta. Hiljaista oli, ketään ei näkynyt. Lukitsin oven, sammutin valot ja menin nukkumaan.

      Olin puoliunessa kun oveen jyskytettiin ja arvasin Ritun toetuttaneen uhkauksensa ja olevan pikkusiskonsa kanssa oven takana.

      Jatkunee kerran vielä … Nyt pitää katsoo Latvia – Suomi

    • t. typerys

      Riittahan siellä, mutta ilman pikkusiskoaan (onneksi)

      – Tulin ko en voi pettää muit vaiks oon enneki. Ei oo vaa voin kertoo muil ko ne luulee et en oo. Ajattelin, et sul oon kumminki rehelline, kai pakkoki. Ni jos et suuttunu nii haluisin kyl jos voit.

      Oon aika väsynyt ja huomenna on kiire päivä kun pittä aamulla tehdä pa tuohon isoon halliin ja vetää kuva seinälle. Teen mitä luvattiin, mutta en lupaa että olet tyytyväinen.

      – Suostun kyl vaiks pikap…ol, mut ajattelin kyl et kunnol ko oot kai v…nu, oltii aika törkei. Toi kumei jos haluut käyttää, en kyl haluu ko käytä pillerei.
      Pidän mitä lupasin, mutta taidan tuottaa sulle pettymyksen. Riitta riisui jo puseroaan ja oli hetkessä ilman vaatteita. Ja tuli seisomaan eteeni.
      Sopusuhtainen, taviksen näköinen nainen valmiina ”seikkailuun”. Keskikokoiset ”tavalliset” rinnat (kai B-kuppi) ja lyhyehköksi leikattu karvoitus.
      Käydäänpä pikapesulla, ehdotin.

      – Kävei äske koton
      Siirtelin vaatteet pöydältä sohvalle ja ohjasin Riitan seisomaan (vakini turboasentoon) peppu päydän reunaa vasten.
      Hyväilin sopusuhtaisia rintoja, härnäilin nännejä esiintymään ja siirryin tunnustelemaan illan viimeistä tehtävää. Riitta nojautui taaksepäin jolloin nätisti rajattu lyhyt karvoitus ja sopivan näköinen etup…u olivat kauniisti tarjolla. Hyväilin pimppiä sormillani kunne se alkoi sopivasti kostua. Sain kohtuullisen seisokin ja työnnyin sisään.
      Työntelin reippaasti ja sain vastikkeeksi osaavaa pc-lihasten käsittelyä. Minulle tuli hassu olo, että hän aavistaa kaiken mitä toivoisin hänen tekevän ja joku tässä on nyt liian tuttua. Hän oli jotenkin kuin vakini kaksoisolento 1). En kestänyt niin pitkään kuin halusin ennenkuin ”kuti irtosi”. Olin aavistavinani, että Riittakin halusi minun laukeavan sisälleen
      Riitta kietoi jalkansa ympärilleni ja halasi rajusti. Kaaduin hänen päälleen pöydälle ja olimme tovin liikkumatta.

      – Ajattelin, et oon sulle vastapalveluksen velkaa ku tavalla houkuttelin sut auttajaks ja päätinki olla tosihyvä. Et kai pystyny yhttää nauttii muden kaa?
      Tuohon en tietenkään vastaa. Mutta sinä tosiaan onnistuit liiankin hyvin. Hävettää kun olin varomaton ja jäit ilman. Yritän korjata mokani ensi kerralla.
      Nousin Riitan päältä, heittäydyin makaamaan sängylle ja katselin ihaillen hänen sopusuhtaista vartaloaan hänen pukeutuessaan. Anna anteeksi, mutta mun on pakko alkaa nukkua. Viitsitkö sulkee oven lähtiessä.

      – Joo hyvää yötä. Ehk nähdää huomen ko asun tos lähel.


      1) Aavistukseni ei ollut ”tuulesta temmattu. Myöhemmin syksyllä koin erään tutun mökillä pelottavan yllätyksen kun tajusin mistä Riitan ”tyyli” oli peräisin.

    • täysi typerys

      Epilogi

      Sammuttelin varpaalla kurottaen yölampun sängyn päädystä. En jaksanut edes kääntyä ”oikein päin”. Nukahdin kai välittömästi.

      Olin sikeässä unessa kunnes havahduin siihen, että joku ikäänkuin tuuppii minua hereille. Puoliunessa tajusin hämärästi että minulla oli peiton alla sylissäni lusikassa tyttö joka tuuppii minua paljaalla pyllyllään. Tavoittelin yölamppua pimeässä, mutta en löytänyt kun olin ”väärin päin” sängyssä.

      – Kuulin kuiskauksen ”oonko susta ihan hullu tulin takaisin”.

      Hemmetin Riitta, ei osannutkaan takalukita ovea ja Vipe on tehnyt mitä muut tytöt aavistelivat, ajattelin puolipökerryksissä. Siirsin käteni tytön pyllylle ja hämmästelin sen muotoa ja pyöreyttä.
      Tyttö tarttui välittömästi käteeni ja veti sen pois pyllyltään irroittamatta otetta kädestäni. Hän veti kättäni hitaasti ylemmän kunnes kädessäni oli pienen pieni terhakka tisu.
      Pahus jättikö Riitta tahallaan oven lukitsematta, ja tää on sen pikkusisko, käväisi mielessäni.
      Tytön käsi silitteli kaluani ja asetti sitä kankkujensa väliin. Ihanko totta, tämäh haluaakin ”kakkoseen” ymmärsin tytön puuhastelusta.

      Ei, ei ja ei. Kaikki väärin. Olin tuntevinani, että oikealla aukolla ollaan ja tytöllä on varsinainen takap…u. Puristelin terhakkaa nänniä ja viimeinkintyperyksellä välähti.
      Tämähän on Sirpa ja minulla on kädessä tisu jota ei näytetä ja kaluani ollaan sovittamassa unelmieni oravap…n huulien väliin
      Kelasin äsken tapahtumaa kuin elokuvaa taaksepäin.

      Vasta nyt hoksasin vastata minulle esitetyyn kysymykseen. Jos tää on sun hulluutta niin luoja tautia lisätköön. En meinaa uskoa todeksi.
      Sori, ja pirun kurjaa, mutta mun on pakko nukkua huomisen takia.

      – Nukutaan vaa. Haluisin nukkuu tässä, voitko jäädä mun sisälle. Sain Samilta kumei jos haluat käyttää.
      Silmäni alkoivat tottua hämärään. Näin kauniin kesämekon henkariin ripustettuna vaatekaapin ovessa ja sitten sammuin kalu ”oravan suussa” ja pikku tisu kädessä.

      Aikaisin aamulla heräsin kahvin tuoksuus. Kahvinkeittäjällä oli kauluspaitani päällään, edestä avoimena. ”Lautaa” ei enää ujostuttanut.

      Ennen täihin lähtöä koin vielä elämäni ensiimäisen oravap…n ”oikeasti”, mutta se on kokonaan toinen tarina.

      Syksymmällä Sirpasta tuli uusi vakini kun entinen ”liittoutui”.

      Olin sittenkin onnekas vaikka todella typerä väärin tekijä. Vieläkin kaduttaa pari asiaa.

    • miksi?

      n. 1000 lukukertaa, ei yhtään kommenttia.
      Mitä siitä voisi päätelleä?

      • Vihersilmä@98

        Että tarina on niin hyvä, ettei tiedä mitä kommentoisi. Täytyypä suositella tätä kavereillekkin.


      • t. typerys
        Vihersilmä@98 kirjoitti:

        Että tarina on niin hyvä, ettei tiedä mitä kommentoisi. Täytyypä suositella tätä kavereillekkin.

        KIITOS!
        Lukijamäärä yllätti aloittelijan. ”Opetin” kolmea noista myöhemminkin (1 2). Olin myös ainoan kerran elämässäni kahden kanssa.
        Hassua, että omaa tekstiä nyt jälkeenpäin lukiessa muistuu mieleen kivoja yksityiskohtia joita en muistanut kirjoittaessani.


      • täysi t.
        t. typerys kirjoitti:

        KIITOS!
        Lukijamäärä yllätti aloittelijan. ”Opetin” kolmea noista myöhemminkin (1 2). Olin myös ainoan kerran elämässäni kahden kanssa.
        Hassua, että omaa tekstiä nyt jälkeenpäin lukiessa muistuu mieleen kivoja yksityiskohtia joita en muistanut kirjoittaessani.

        ps.
        Pelästyin nimimerkkiäsi, ethän ole tarinani ”Sirpa”, nimittelin häntä vihersilmäksi? Jos olet niin saanko kertoa sinusta lisää, olet huippu?


      • Vihersilmä@98
        täysi t. kirjoitti:

        ps.
        Pelästyin nimimerkkiäsi, ethän ole tarinani ”Sirpa”, nimittelin häntä vihersilmäksi? Jos olet niin saanko kertoa sinusta lisää, olet huippu?

        Eiku mä käytän tät nimimerkkii melkee aina ku kommentoin. Enemmän oon kyl nuorten palstal. Sä voit kattoo sielt minkälainen oon. Enkä mä oo kauheen kauniskaa. Mun parhaal kaveril on vihreet silmät. Se on Sfius Sulkapalloilija. Pelaa KoVS. Sfius on lempinimi.


      • t. typerys
        Vihersilmä@98 kirjoitti:

        Eiku mä käytän tät nimimerkkii melkee aina ku kommentoin. Enemmän oon kyl nuorten palstal. Sä voit kattoo sielt minkälainen oon. Enkä mä oo kauheen kauniskaa. Mun parhaal kaveril on vihreet silmät. Se on Sfius Sulkapalloilija. Pelaa KoVS. Sfius on lempinimi.

        Pelästyi turhaan (onneksi)

        Jos tyttö ei ole omasta mielestään ”kauheen kaunis” niin se on pelkästään hyvä asia (terve itsetunto). On oikeasti hienoa jos tyttö uskoo olevansa ns. tavis.
        Omasta mielestään ”kauheen kauniit” on ulkonäkökeskeisiä ikäviä tyttöjä. Miehen silmissä kaikki kivat tytöt on kauniita. Minulle tytön kauneus on käytöksessä ja asenteessa, ei ulkonäössä, vaatteissa eikä meikissä.

        Tarinani kaikki tytöt ovat mielestäni kauniita omalla tavallaan, vaikka aivan eri näköisiä (paitsi kaksoset). En itse tykkää Seijasta ja Riitasta, mutta se ei riipu kauneudesta.
        – Virpillä on mielestäni eniten ”sisäistä kauneutta” vaikka teeskentelee kovista (kai peittääkseen herkkyyttäänja ujouttaan). Tykkää olla iloinen ”pullukka”.
        – Ullalla on urheilijamaista kauneutta (treenattu kroppa) ja kaunis ryhti. Ei usko itse, että on kaunis. Tissit on ”omituisen” korkealla ja pystyt nännit noin kainalon korkeudella.
        – Sirpalla on kiva oma-aloitteinen (vähän poikamainen) luone ja kauniit vihreät silmät (näyttää sisällä jaden- ja ulkona turkoosinvärisiltä). Kauniisti ujo (mutta rohkea), reipas tyttö.


      • Häh
        t. typerys kirjoitti:

        Pelästyi turhaan (onneksi)

        Jos tyttö ei ole omasta mielestään ”kauheen kaunis” niin se on pelkästään hyvä asia (terve itsetunto). On oikeasti hienoa jos tyttö uskoo olevansa ns. tavis.
        Omasta mielestään ”kauheen kauniit” on ulkonäkökeskeisiä ikäviä tyttöjä. Miehen silmissä kaikki kivat tytöt on kauniita. Minulle tytön kauneus on käytöksessä ja asenteessa, ei ulkonäössä, vaatteissa eikä meikissä.

        Tarinani kaikki tytöt ovat mielestäni kauniita omalla tavallaan, vaikka aivan eri näköisiä (paitsi kaksoset). En itse tykkää Seijasta ja Riitasta, mutta se ei riipu kauneudesta.
        – Virpillä on mielestäni eniten ”sisäistä kauneutta” vaikka teeskentelee kovista (kai peittääkseen herkkyyttäänja ujouttaan). Tykkää olla iloinen ”pullukka”.
        – Ullalla on urheilijamaista kauneutta (treenattu kroppa) ja kaunis ryhti. Ei usko itse, että on kaunis. Tissit on ”omituisen” korkealla ja pystyt nännit noin kainalon korkeudella.
        – Sirpalla on kiva oma-aloitteinen (vähän poikamainen) luone ja kauniit vihreät silmät (näyttää sisällä jaden- ja ulkona turkoosinvärisiltä). Kauniisti ujo (mutta rohkea), reipas tyttö.

        öäöäöä... en oikee tajunnu tät tarinaa...


      • oikee tajunnu
        Häh kirjoitti:

        öäöäöä... en oikee tajunnu tät tarinaa...

        Haittaaks se?
        Naisenkin kauneus on ”katsojan silmässä”


      • t. typerys
        Vihersilmä@98 kirjoitti:

        Eiku mä käytän tät nimimerkkii melkee aina ku kommentoin. Enemmän oon kyl nuorten palstal. Sä voit kattoo sielt minkälainen oon. Enkä mä oo kauheen kauniskaa. Mun parhaal kaveril on vihreet silmät. Se on Sfius Sulkapalloilija. Pelaa KoVS. Sfius on lempinimi.

        ”… nuorten palstal. Sä voit kattoo sielt minkälainen oon”

        Tartuin syöttiisi (oliko toivomus?) ja kävin välillä lukaisemassa ”millainen oot”. Ensinnäkin ikäisesi ei kannattaisi lukea näitä ”aikuisten juttuja” niistä saa väärän käsityksen todellisuudesta ja seksuaalisuudesta.

        Näyttää siltä, että et ole oikein sinut murrosikäsi kanssa. Murrosikä komplekseineen on kuitenkin ihan tarpeellinen asia aikuiseksi kasvamisessa. Usein näyttää siltä, että mitä ikävämpi murkkuikä sitä lyhyempi.
        Älä anna murrosiän ”mutkien” estää sinua näkemästä ja arvostamasta sitä minkälainen aikuinen sinusta on kasvamassa. Pidä hyvää huolta itsestäsi niin sinusta kasvaa hieno nainen.

        Ymmärtääkseni me kaikki olemme aluksi bi:ja. Sitten kasvamme siitä eroon ja eri suuntiin, toiset enemmän ja toiset vähemmän, toiset aiemmin – toiset myöhemmin. Eikä siinä ole mitään omituista. Näyttää siltä, etä bi-tuntemukset on nuorilla varsin tavallisia ja liittyy aikuistumiseen.

        Olen myös nähnyt, että toisen naisen vartaloon tutustuminen auttaa tyttöjä rakentamaan tervettä itsetuntoa ja suhtautumaan oikein omaan ”erilaiseen” vartaloonsa ja ymmärtämään itseään. Kolmen kimppa oli huima kokemus kun näin kahden nuoren nuoren naisen ensimmäistä kertaa tutustuvan toistensa vartaloon ilman lesboksi leimautumisen ”pelkoa”.

        Älä aloita ennen kuin ikää, kypsyyttä ja itsetuntoa (asennetta) on riittävästi.


    • Miksi?:'<

      Olen melkei sinut itseni kanssa paitsi että en pidä ''lautamaisista'' muodoistani ja Hymyilykään ei luonnistu koskaan en ole suudellut sillä suun ympäristö hygieenisesti hyvä, mutta näöllisesti huono... Luen näitä juttuja sillä haluan tietää millaista joillain on ollut. Vaikka olenkin vasta 15 :'|

      • Miksi?:'<

        Ja olisin halukas (ehkä jopa ihastunut erääseen tuttuun), mutta pelkään että hän ei pidä minusta ;;(((((((


    • t. typerys

      ”Olen melkei sinut itseni kanssa paitsi että en pidä ''lautamaisista'' muodoistani ja Hymyilykään ei luonnistu koskaan en ole suudellut sillä suun ympäristö hygieenisesti hyvä, mutta näöllisesti huono... Luen näitä juttuja sillä haluan tietää millaista joillain on ollut. Vaikka olenkin vasta 15 :'|”

      —heikko itsetunto on hankala kaveri. Tuollaisesta pitää vain nousta ohi. Hanki itsetuntoa vahvistavia kokemuksia ja anna itsellesi aikaa ja tilaisuus kasvaa hienoksi nuoreksi naiseksi. Suuteleminen ei ole mikään pakollinen suoritus, se tulee kuin itsestään sitten kun sen aika on.

      Ja olisin halukas (ehkä jopa ihastunut erääseen tuttuun), mutta pelkään että hän ei pidä minusta ;;(((((((
      —ihastumiset on hienoja kokemuksia joista voi nauttia vaikka siitä ei mitään seuraisikaan. Jos oikeasti haluat lähempää ystävyyttä niin menet vaan kysymään häneltä olisiko hän kiinnostunut tekemään jotakin yhdessä kanssasi. Useimmat ihastukset on (ja sinun iässäsi kuuluukin olla) lyhytaikaisia valmisteluja joskus aikuisempana tulevaan suhteeseen.

      Ei ihmiset yleensä ole pitämättä toisistaan kun tutustuvat.

      ps.
      Vaihdoitko nimimerkkiä?

    • Miksi?

      En oon iha eri tyyppi ^___^

    • Eiuppoo

      Tästä ei kyllä saanut mitään selkoa... Hirveesti kirjotusvirheitä ja toi meno oli ku jossain eläintarhassa. Hyvää yritystä, mutta ei mun makuun. Huomaa, että kirjoittaja on nuori kundi.

      • toi meno oli ku

        Oot oikeassa, ei tällaiset jutut vanhaan uppoo. Voi kun olis vielä nuori.
        On kyllä ihan kamalaa kun on hirveesti kirjotusvirheitä, ei pysty yhtään lukeen.


      • eläintarha?

        ”toi meno oli ku jossain eläintarhassa”

        Samaa mieltä. Meno oli aivan eläimellistä seksiä. Nuori uros ja viisi muuta eläintä. Onneksi oli edes hyvää yritystä. Olikohan tarina tosi?


    • Eipä haitannut

      Tarina oli mielestäni ihan hyvä, vaikka siellä olikin niitä kirjoitusvirheitä jonkin verran... Ei se menoa haitannut ;)

      • täysi typerys

        Kiitos

        Onhan noita kirjoitusvirheitä aivan liikaa jos niitä haluaa löytää.
        Tyhmyyttäni katselin telkkaria kirjoittaessani ja iPad oli aivan uusi. Sitten sähläsin vielä nimienkin kanssa.

        Hassua, että vieläkin tuli seisokki ”pikkuoravaa” muistellessa. Menetin tuon harvinaisen herkun kun hän päätti perustaa perheen.

        Tapasin eilen yhden tarinani tytöistä ja palasin nyt tänne lukemaan mitä tuli kirjoitettua.
        Ajattelin kirjoittaa seuraavaksi kokoelman ”Elämäni naiset” jossa kertoisi kaikista vakinaisistani tai ainakin parhaista. Uusin vakini on kovin nuori ja sai minut pohtimaan miten kovin erilaiset naiset voi olla todella hyvä pano.

        Lupasin kertoa mahdollisimman tarkasti nykyiselle vakilleni uskottavasti mikä se on joka tekee hänestä niin hyvän kuin väitän hänen olevan – sanoi, ettei halua kuulla mielistelyjä eikä tyhjiä kehuja. Lupasin myös yrittää löytää hänestä jotakin missä voisi olla vielä parempi – taitaa olla jonkin sortin perfektionisti ;).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe