Missä olette käyttäneet Focustanne huollossa?
Siis joku perus öjynvaihto, yms.
Missä on edullisinta ja parasta palvelua?
Itse koitin vertailla Automaata, Vaunulaa ja Hartikaista, mutta hinnastoja en löytänyt.
Focuksen huolto
7
637
Vastaukset
- Väinö Pärnänen
Eiköhän Focuksen perushuollot hoidu lähes missä tahansa verstaassa jos on
vähän vanhempi kiesi niin ei kannata ainakaan viedä merkkikorjaamolle valo-
hoitoon vaan asialliseen liikkeeseen, vaikka Pärnäselle.- Kosti Mielonen
Makkosen autokorjaamo on Pärnästä edullisempi.
- Savon sulttaani
Kosti Mielonen kirjoitti:
Makkosen autokorjaamo on Pärnästä edullisempi.
Makkosesta täälläkin hyviä kokemuksia. Makkonen kun huoltaa niin meno maistuu makoisammalta!
- Arkkifordisti
Itse huollan oman Fordini Tampereella, tarkemmin RS-Huollossa.
Asiallinen, ammattitaitoinen ja edullinen.
Joskin aika pitää varata ajoissa, on meinaan kovassa suosiossa. - lssah
Pärnänen on toki kohtuuhyvä ja N.O. Hääppönen vielä parempi, jos ei satu suoraan työkkiksestä haalittu apupoika kohdalle. Edullisinta ja parasta työtä saa ostamalla Haynes-ohjekirjan maahantuojalta www.ago.fi ja tekemällä sen ohjeiden mukaan huoltotyöt itse.
- EiNäin
Huollossa? Ei näitä huolleta ollenkaan. Paempi vaan viedä paalattavaksi saman tien.
- Merkkihuolto
En ole halvempaan törmännyt, huolto-ohjelman mukaan 169€.
http://www.rsh.fi/huolto/huoltohinnasto/huolto_focus.html
Laakkosella Raisiossa Foucuksen ensimmäinen huolto 200€, ei kamalan paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894