Missä olette käyttäneet Focustanne huollossa?
Siis joku perus öjynvaihto, yms.
Missä on edullisinta ja parasta palvelua?
Itse koitin vertailla Automaata, Vaunulaa ja Hartikaista, mutta hinnastoja en löytänyt.
Focuksen huolto
7
698
Vastaukset 7
- Väinö Pärnänen
Eiköhän Focuksen perushuollot hoidu lähes missä tahansa verstaassa jos on
vähän vanhempi kiesi niin ei kannata ainakaan viedä merkkikorjaamolle valo-
hoitoon vaan asialliseen liikkeeseen, vaikka Pärnäselle.- Kosti Mielonen
Makkosen autokorjaamo on Pärnästä edullisempi.
- Savon sulttaani
Kosti Mielonen kirjoitti:
Makkosen autokorjaamo on Pärnästä edullisempi.
Makkosesta täälläkin hyviä kokemuksia. Makkonen kun huoltaa niin meno maistuu makoisammalta!
- Arkkifordisti
Itse huollan oman Fordini Tampereella, tarkemmin RS-Huollossa.
Asiallinen, ammattitaitoinen ja edullinen.
Joskin aika pitää varata ajoissa, on meinaan kovassa suosiossa. - lssah
Pärnänen on toki kohtuuhyvä ja N.O. Hääppönen vielä parempi, jos ei satu suoraan työkkiksestä haalittu apupoika kohdalle. Edullisinta ja parasta työtä saa ostamalla Haynes-ohjekirjan maahantuojalta www.ago.fi ja tekemällä sen ohjeiden mukaan huoltotyöt itse.
- EiNäin
Huollossa? Ei näitä huolleta ollenkaan. Paempi vaan viedä paalattavaksi saman tien.
- Merkkihuolto
En ole halvempaan törmännyt, huolto-ohjelman mukaan 169€.
http://www.rsh.fi/huolto/huoltohinnasto/huolto_focus.html
Laakkosella Raisiossa Foucuksen ensimmäinen huolto 200€, ei kamalan paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3601161- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459