Missä olette käyttäneet Focustanne huollossa?
Siis joku perus öjynvaihto, yms.
Missä on edullisinta ja parasta palvelua?
Itse koitin vertailla Automaata, Vaunulaa ja Hartikaista, mutta hinnastoja en löytänyt.
Focuksen huolto
7
617
Vastaukset
- Väinö Pärnänen
Eiköhän Focuksen perushuollot hoidu lähes missä tahansa verstaassa jos on
vähän vanhempi kiesi niin ei kannata ainakaan viedä merkkikorjaamolle valo-
hoitoon vaan asialliseen liikkeeseen, vaikka Pärnäselle.- Kosti Mielonen
Makkosen autokorjaamo on Pärnästä edullisempi.
- Savon sulttaani
Kosti Mielonen kirjoitti:
Makkosen autokorjaamo on Pärnästä edullisempi.
Makkosesta täälläkin hyviä kokemuksia. Makkonen kun huoltaa niin meno maistuu makoisammalta!
- Arkkifordisti
Itse huollan oman Fordini Tampereella, tarkemmin RS-Huollossa.
Asiallinen, ammattitaitoinen ja edullinen.
Joskin aika pitää varata ajoissa, on meinaan kovassa suosiossa. - lssah
Pärnänen on toki kohtuuhyvä ja N.O. Hääppönen vielä parempi, jos ei satu suoraan työkkiksestä haalittu apupoika kohdalle. Edullisinta ja parasta työtä saa ostamalla Haynes-ohjekirjan maahantuojalta www.ago.fi ja tekemällä sen ohjeiden mukaan huoltotyöt itse.
- EiNäin
Huollossa? Ei näitä huolleta ollenkaan. Paempi vaan viedä paalattavaksi saman tien.
- Merkkihuolto
En ole halvempaan törmännyt, huolto-ohjelman mukaan 169€.
http://www.rsh.fi/huolto/huoltohinnasto/huolto_focus.html
Laakkosella Raisiossa Foucuksen ensimmäinen huolto 200€, ei kamalan paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818