Löytyisikö täältä sperman luovuttajaa? Olen 31-vuotias työssäkäyvä ja toimeentuleva nainen. Sopivaa miestä ei vain kohdalleni ole valitettavasti tullut ja aika tikittää. Äitiydestä olen haaveillut jo pitkään, myös pitkän parisuhteeni aikana.
Minulla ei ole mitään tauteja ja elän muutenkin hyvin terveellisesti ja urheilen.
Jos olette käyneet hedelmöityshoidoissa, niin millaista se on ollut ja paljonko rahaa siihen on mennyt? Tai jos olette tulleet raskaaksi ns."mukimenetelmällä", niin millaista se oli?
Ei kiitos typerille vastauksille...kyllä meistä jokainen tarvitsee perheen.
Tahdon äidiksi
Äidiksi haluava
5
249
Vastaukset
- siemeniä
kyllä löytyy, kirjoita minulle. [email protected]
- tahdon auttaa
anna oma sähköposti osoitteesi tässä olisi komea mies
- Älä anna
Älä vaan anna osoitettasi. Kyseessä on sama henkilö jälleen.
- löytyy
moi! joo kyllä löytyy 26vuotias vaalee sinisilmäinen miten vastaan sulle?
- Sivusta seurannut
Tässä yksi typerä vastaus sinulle. Kaikkea ei saa mitä haluu!
Lapsi tarvitsee myös isän. Jos isä on kuollut tai holtiton heittiö, niin miehen malliksi sopii eno tai isoisä. Ehdoin tahdoin ei isättömiä lapsia pitäisi mennä tekemään. :(
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612