tuollasesta renaultista?: http://www.nettiauto.com/renault/megane/5562973
Onko minkä hintaisia varaosia jos tarvii joskus vähän korjailla? Ja minkälainen se on talviautona et käynnistyykö hyvin vai hyvin huonosti? mulla kun ei ole minkäänlaista renault kokemusta tai kellään tutullakaan..
onko kokemusta
4
155
Vastaukset
- Huono talviauto
Meganessa ja Kangoossa on tiettävästi sama moottori, vai onko? tietääkö kukaan. Renault on se huonoin vaihtoehto Suomen oloihin, kokemusta kangoon käytöstä on myös Finmarkin seudulta, jossa kostea meri-ilma teki käynistys vikoja. Parempia talviautoja kuin Renault on paljon, mutta jos haluat ongelmia hanki ihmeessä RENAULT.
- Vetokoukku ?
Kävin katsomassa kys. Renault Meganea, mainittu vetokoukku tarkoittanee, että autolla voi vetää peräkärryä, mielipiteeni on, että jos itse autokaan ei pääse eteen päin, niin mitä järkeä on siihen vielä peräkärry kytkeä. Etuvetoinen Renault jää sutimaan tasaisellekkin, jos vain vähänkin on sopivan liukas, luminen alusta. Vetoautolta vaaditaan vetoauton ominaisuuksia, niitä ei surkea Megane tarjoa.
Vetokoukku ? kirjoitti:
Kävin katsomassa kys. Renault Meganea, mainittu vetokoukku tarkoittanee, että autolla voi vetää peräkärryä, mielipiteeni on, että jos itse autokaan ei pääse eteen päin, niin mitä järkeä on siihen vielä peräkärry kytkeä. Etuvetoinen Renault jää sutimaan tasaisellekkin, jos vain vähänkin on sopivan liukas, luminen alusta. Vetoautolta vaaditaan vetoauton ominaisuuksia, niitä ei surkea Megane tarjoa.
Kyllä teikäläinen on sitten täysin avuton kuski ilmeisesti. Tiedätkös, se ettet osaa ajaa ei ole auton vika.
Tuolla omalla 1.4 koneisella kummasti on ongelmitta talvisin liikkunut 1200 kg kuormallakin jarrullisella kärryllä. Eihän se mikään raketti ole, mutta kyllä sillä paikasta a paikkaan b pääsee.
6-vuotta moinen on ollut, ainoa pahempi sanominen talvisin on, että käsijarruvaijerit vetää herkästi jumiin kovalla pakkasella eli kannattaa parkkeerata vaihde päällä talvisin. (Voi kyllä olla vaan oman käsijarruvaijerit entiset tietysti)
Osat on halpoja, kuten muissakin ranskalaisissa ja helppo huoltaa itse.
Ruostumaan noita ei kolaroimatta saa.
Tekniikat noissa on pomminvarmoja, kun vaan öljyt ja hihnat vaihtaa ajallaan. Omassa 1.4 16v -99 on nyt 403tuhatta mittarissa, eikä syö öljyä, käynnistyy aina ensiyrityksellä ja kaikki lisävarusteetkin pelaavat.
Kaiken kaikkiaan edullisia ja luotettavia autoja, kun viitsii sen hetken silloin tällöin uhrata huoltoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993