Dna uberkaista 100 meganen

kkkhkffffllllll

Vaihdoin 40 megasen tuohon sataseen kun oli halvempi ja tietysti nopeampi netti aina parempi.. noh, homma toimii kaiketi jotenkuten. Latauksissa nopeus on hädintuskin 1 mega, virusohjelmina minulla on avast ja comodo, ja varmaan windowsin oma palomuurikin vielä. Modeemi on cisco epc3825. Olen tehnyt modeemiin portitukset tms, ottanut välillä kaikki virusohjelmat pois, mutta nopeus ei tahdo nousta. Voisko syy olla modeemissa???

12

1216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poista ainakin tuo comodo koneelta kun kerran käytät Avastia ja Windowsin omaa muuria. Se turhaan hidastaa koneen käyttöä.

      Tarkista nopeus vielä esimerkiksi tämän sivun avulla: http://www.speedtest.net/

    • hhhhhhhhhhfhg

      Nopeustesti näyttää ;

      Lataus 23,6 mbps, lähetys 7,3 mbps. Onko tällainen nopeus ok 100 megaselle netille? Itse kun ei näistä oikein tiedä.

      Mutta utorrent-lataus ei nouse 1 megaa korkeammaksi.

    • Ei oikeastaan ole. Yleensä nopeus on yli 50. Kannattaa soittaa DNA asiakaspalveluun ja kysyä että mikä voisi olla vikana.

    • rtretertert

      Pitää soitella. Voisiko se mahdollisesti olla tuo modeemi, joka ei vaan yllä kovin suuriin nopeuksiin? Sekin dna-kaupasta hankittu., malliltaan siis cisco epc3825

    • Moteemi

      Mittasitko nopeuden langattomasti vai kone piuhan päässä? Mitä nopeuksia speedtest näytti aikaisemmin, ennen nopeuden vaihtoa. Millä nopeudella modeemi kättelee?
      Kokeile laittaa modeemi suoraan seinään kiinni ilman mitään jakopalikoita, jos sellainen on käytössä.
      Modeemissakin voi olla vika. Esim. Elisalla on yksi VDSL2-malli, jonka läpi ei tule kuin 68 ja toisella VDSL2-mallilla 92.
      Paljonko torrentilla oli jakajia?

    • lllllllllhjlh

      Piuhan päässä. En tarkalleen muista paljonko nopeus oli vanhalla yhteydellä, olisiko lataus ollut jotain 7-8 mahdollisesti(?), ei voi muistaa.

      Seinästä tulee kaapeli, joka menee modeemiin, josta johto koneeseen.

      Torrentilla on kyllä jakajia, nopeus on AINA päälle 1 mega, mutta jämähtää sitten siihen. Eikä kyllä ole mitn rajoituksia käytössä, portitus on tehty.

      Ei sillä että tästä mitään isoa haittaa on, mutta olisihan se mukava saada täysi nopeus käyttöön

    • Moteemi
    • fgggdfgdgf

      Tätä arvelinkin. Pitääpä kysellä että mitäs helvettiä kaupitellaan kun ei edes toimi kunnolla

    • Moteemi

      Kerrohan sitten DNA:n vastaus. Periaatteessa operaattoreilla menee niin, että kaikki on asiakkaan vika, ellet onnistu toisin todistamaan :D

    • Hah, mulla antaa mokkula jo 65MB/s (lataus) 45MB/s (lähetys).

    • Hullu Porilainen
    • TekniikkaKehittyy

      Tää maailma on menny just tähän.....MIKÄÄN EI VITTU TOIMI OLI SE SITTE VITTU KAKKUVUOASTA TIETOKONEESEEN ihmettelen jo et miten noi imurit toimii eiks neki kanttis pilata jotenki??? Vaik paskal nettiyhteydellä tai vaik et ne kusis sun silmään ku pistät sen päälle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2921
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2204
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1047
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe