VAPAUTIN KANINI LUONTOON!

Kanin vapauttaja

Vapautin minulla vuoden olleet 6 kania luontoon.Kanit kuuluvat luontoon ei HÄKKEIHIN!!!
Olen nähnyt kaksi poika ja tyttö kanit parittelemassa pihallani.Ne syövät ruohoa nurmikolta ja juoksevat iloisesti kun mäyräkoirani jahtaa niitä.Koirastani ja kaneista tuli parhaat ystävät!Koira ottaa aina kanin suuhun ja kani ikään kuin nuolee koiran kirsua!
KANIN OMISTAJAT OTTAKAA KANTAA!!!
P.S kanit tarvitsevat VAPAUTTA!

12

1549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkelssi

Nyt taidat huijata! Talvella saat poimia jäätyneitä kaneja pihaltasi.

• nana

joo joo uskotaan, että ne kuuluu luontoon! mutta on se ihmisen vika, että nykyään ei! olen asiasta sitä mieltä, että huono idea! koska esim. kettu voi yöllä napata ne tai jotain! ja entä sitten talvella? et oikein tahdo uskoa tuohon!

• nana
        nana kirjoitti:

joo joo uskotaan, että ne kuuluu luontoon! mutta on se ihmisen vika, että nykyään ei! olen asiasta sitä mieltä, että huono idea! koska esim. kettu voi yöllä napata ne tai jotain! ja entä sitten talvella? et oikein tahdo uskoa tuohon!

"et oikein tahdo uskoa tuohon!" SIIS "EN oikein tahdo uskoa tuohon!"

• don

En tahdo uskoa, että nykymaailmassa olisi olemassa niin kahjoja ihmisiä, jotka menettelisi kuvaamallasi tavalla. Kanit eivät kuulu luontoon täällä kylmässä pohjolassa. Paremmin voisiin kuvitella sinut kesätamineissa Siperian pakkasiin. Toisekseen oikealuontoinen mäyräkoira tappaa kanin oitis pihamaalla oli se sitten oma tai ei. Joten turha yrittää provoilla!

• Naksu

Miksiköhän kaneja ei ole suomessa luonnonvaraisina...? Koska ne eivät pärjäisi hengissä! Toivottavasti tuo oli keksitty juttu.

• Heppi
        Naksu kirjoitti:

Miksiköhän kaneja ei ole suomessa luonnonvaraisina...? Koska ne eivät pärjäisi hengissä! Toivottavasti tuo oli keksitty juttu.

Villikaneja muuten on Suomessa muutama yksilö pääkaupunki seudulla.:)Mutta lemmikkikanit on jalostettu lemmikeiksi...

En jaksa asiaan sen enempää kantaa ottaa, koska olen 100% varma, ettei kukaan ihminen ole noin idiootti..Ja tekstikin oli jonkun pikku terrorisoivan teinin käsialaa, jolla ei ole muuta tekemistä..todella säälittävää..

• minä

Tajuatko että tapat kanisi! Ne ei selviä suomen luonnossa, kyllä oot tyhmä. Ei paljo leikka sulla. Minkit ym syö ne. Eikä ne pärjää ees sielä kun ei alusta asti oo ollu. Eikä muutenkaan. Että kyllähän ne varman sua kiittää, TUSKIN.

• rabbit91

En usko :P ei kukaan oo noin typerä "kani ikään kuin nuolee koiran kirsua" joopa joo. en usko sua..

• sen ku uskos

haista home!

• pupu

NO just joo...on sitte olemassa tosi hauskoja ihmisiä. Mikä idea on pistää tollanen viesti? jotkut nuoret, kokemattomat ja ei maalaisjärkeä käyttävät saattaa oikeesti ruveta miettii kanien vapauttamista!
      En kyllä ymmärrä yhtään! Mitä oikeen saat siitä että pistät tollasin vitsin tänne sivulle???

• pain

en ole ikinä kuullut yhtä typerää juttua!! olen kyllä nähnyt villikaneja ulkomailla mutta en suomessa!! Nehän kuolee tänne!!!mistäköhän olet tuonkin keksinyt!!!

• min

Olet päästäsi pahasti vialla, JOS MUKA NOIN TEIT! EN USKO! YRITÄT VAIN SANOA, ETTÄ KANIT KUULUU LUONTOON! LEIKKII KOIRASI KANSSA?! TUOTA EN KUULE USKO! KOIRASI VIELÄ TAPPAA NE! KOIRASI OTTAA NE HELLÄSI SUUHUN! MIETI VÄHÄN! KANIN TURKKIIN TULEE KUOLAA(SE EI KYLLÄ OLE MIKÄÄN ISO ONGELMA) JA KOIRASI VOI IHAN HYVIN PURRA NIITÄ! JOS SE ON MÄYRÄKOIRA NIIN MITEN SE MUKA SAA KANIT SUUHUNSA, NIILLÄHÄN ON NIIIIN PIENI KUONO! TAIDAT HUIJATA! LUULETKO ETTÄ JOKU USKOO?! NÄKÖJÄÄ!
        >:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      11
      12436
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11203
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      177
      5122
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      33
      3740
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3564
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3159
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2894
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2488
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      53
      2185
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1985
    Aihe