majoitus kohteesta split?

hannna

mistä oeltte varaillut majoitusta?, edullista majapaikkaa vailla oltaisiin

6

1054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • splitinheikki

Pakko suositella tätä paikkaa: http://www.split-apartments.net/
      En tiedä onko teidän budjettiin edullinen mutta asuntojen varustelu aivan mahtava ja se sijainti! Asunnot sijaitsee aivan vanhankaupungin ytimessä ja vain 50 metriä rantabulevardilta. Omistaja Danijel on mukava hemmo. Suosittelen!

• Reppu-Splittaaja

Mikäli etsitte majoitusta lentokentän läheltä niin suosittelen Trogirin kaupunkia 4km päässä kentästä. Paikka tuntuu muutenkin viihtyisämmältä kuin ruuhkainen Split. Kävisin vain päivän piipahtamassa Splitissä, sieltä pääsee mukavasti saarille tai esim. Makarskaan bussilla.

Trogir ei ole erityisen edullinen majoitushinnoiltaan, itseltä yksin matkustavana yritettiin pyytää liki tuplahintoja Makarskaan nähden kun kyselin paikan päällä. Makarskassa ja saarilla olikin vielä hiljaista. Netin kautta varasin etukäteen edullisen majoituksen ekaksi yöksi lennon jälkeen ja menin samaan paikkaan vielä viimeiseksikin yöksi. Palasin siis eilen reissusta.

• Nimimerkitön10
    • törmis

Ellei majapaikan tarvitse olla erityisen hieno, suosittelen Villa Leo -nimistä apartementosta, joka on aivan Splitin keskustassa, siis Diocletianuksen palatsin kulmalla. On kätevää, kun laivaranta ja linja-autoasema ovat aivan lähellä. Ainut, mitä sieltä jäi kaipaamaan, oli kahvinkeitin.

• Reppumatkaaja

Kannattaa siirtyä pikakahviin noilla reissuilla. Muutamassa eri paikassa olin reppureissulla siellä Splitin seudulla ja joka kämpässä oli vedenkeitin. Olin varannut vähän pikakahvia reppuun mutta se olikin pian käytetty, piti ostaa kaupasta lisää.
      Kotiin palattuani ostin ensimmäisenä arkipäivänä itselleni vedenkeittimen ;-) Niin näppärä laite se oli ja nyt pari mukillista (muru-)kahvivettä kiehahtaa reilussa minuutissa!

• marjob1

Jos kaipaat majoitusta splitin lahelta, niin itse vuokraamme muutamaa asuntoa. Asunnot sijaitsevat splitin lentokentalta kavelymatkan paassa.
      Alue on nimeltaan Kaštela.
      Trogiriin matkaa on n.7km ja Split 18km.
      Merenrannasta 100m. Olemme suomalais-kroatialainen perhe.

Lisatietoja saa [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe