Minkä ikäisen vauvan

Jonna

voi jättää isänsä vahdittavaksi ja hoidettavaksi esim 2h ajaksi ?

7

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nella

en tiiä millanen isi on lapsella, mut kyllä meillä on ainakin hoidettu yhdessä ja erikseen ihan syntymästä saakka...aluksi hommaa hankaloittaa se kun isi ei voi imettää, mut pumput on keksitty ja ainahan sitä nyt pari tuntia voi poissa olla... Joo, hassulle tosiaan tuntui toi kysymyksesi, meillä ainakin isi on hoitanut ihan useita tunteja pienestä pitäen vauvaamme. Itse opiskelen aika ajoin.

• Hmm?

heti häipyä vauvansa viereltä?

Hmm? kirjoitti:

Kyllä on asioita, joita pitää pystyä tekemään ilman vauvaa!!!! Siis pari tuntia - esim lenkkeily tai jumppa. Ei se tarkoita sitä jos on vauva, että sen vierellä on oltava 24h/vrk. Minä ainakin harrastan liikuntaa ja hoidan muitakin asioita ilman vauvaa!!!! Isukki kyllä hoitaa - ja heti syntymästä lähtien!!

• hele
        Hmm? kirjoitti:

"ei kai kenekään tarvitse..." tulee niitä äitejä jotka kohta valittavat kun pälli leviää täällä neljän seinän sisällä,mihinkään ei pääse,ei oo ystäviä....

• Aino

Jos mies on työtön kotonahiiviskelijä, niin siinähän on sitten varma apu. Mutta jos mies on jossain vastuullisessa virassa pitkää päivää tekemässä, onkin hieman toinen asia.

• Jalostettu dilemma

2 h ajaksi jne. olisi minusta paremmin muotoiltu kysymys. Eli: missä vaiheessa on jo itse sen verran jaksavassa fyysis-henkisessä kuosissa, että kykenee muuhunkin kuin lapsenhoitoon/nukkumiseen?

• Jalostettu dilemma

jättää 2h jne., olisi minusta paremmin muotoiltu kysymys. Jos vaihtaa vaippoja kymmenen krt päivässä, imettää, hoitaa ja aikoo itsekin nukkua. Minua kiinnostaa, miten on ylipäänsä mahdollista enää JAKSAA muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      4
      12356
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11143
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      174
      5064
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      195
      3513
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      44
      3037
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2769
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2098
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1925
    Aihe