Kuuluuko lisälyönnit olla ihan tällaisia

Pommi sydämessä

Terve,

Minulla on yksi ja ytimekäs kysymys. Muljahduksia ja lisäreitä minullla on päivittäin ja ne ovat normaaleja enkä ole niistä huolestunut. Jotkut ei tunnu miltään, toiset pumpsauttaa rintaan tuntuvasti.

Mutta..

Muutamia kertoja vuodessa minulle kuitenkin sattuu sellainen järkyttävän kivulias sydämenlyönti. Kipu on lähes SIETÄMÄTÖN ja melkein pitää aina mennä kumaraan. Tunttuu siltä kuin sydän täyttyisi ääriään myöten verestä jonka jälkeen joku löisi rintaan voimakkaasti terävällä puukolla ja sydän repeää järkyttävän kipeästi. Silmissä sumenee. Kestää siis siekunnin ja alkaa todella kovasta paineesta ja päättyy mielettömään vihlasevaan kipuun! Tunne on siis sellainen että sydän oikeasti räjähtää.

Mitä nämä pelottavat lyönnit ovat? Kuuluuko lisälyöntien olla näin järkyttävän voimakkaat ja kivuliaat?

8

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hemmynen

      kivulias sydämenlyönti. ei ole sattunut minulle koskaan. eli kysy lääkäriltä

    • ..Kiitospaljon

      Kertokaa edes se, kuuluuko lisälyöntien sattua? Tai onko minulla kohtalotovereita?

    • ubbe

      ei mulla ole koskaan sattunut, ikävältä ja invalidisoivalta tuntuu kun tulee jatkuvasti ja sarjoina, mutta ei kipua ole ollut. Taju kyllä välillä hämärtyy.

    • wpw

      lisälyönnit mihin kuuluu kovaa kipua tai tajunnan hämärtymistä eli ns mustuu silmissä pitäisi aina tutkituttaa. eli jos lyöntejä on usein holteria kehiin että ne saa ns.kiinni

      • Hyvänlaatuistako

        Mistä tällaiset voi kieliä? Ja voivatko olla silti hyvänlaatuisia?


    • Pommi sydämessä

      No minulle on tehty juuri holtteri ja ultra. Hiltterissa oli reilu sata kammiolisäriä ja saman verran eteislisäriä, Yksi kupletti, kolmen lyönnin svt ja yksi johtumaton p aalto. Holtteri oli kuulemma normaali. Samoin ultrassa todettiin terve sydän. Lisätutkimuksia ei suostunut tekemään.

      Ongelma on se, että noita kipeitä muljuja tulee todella harvoin eikä niitä siis saatu tuohon ultraan ollenkaan. Mutta mitä olen lukenut ulkomaisia foorumeita, niin kohtalotovereita minulla on jonkin verran. Monet valittaa että joskus tulee todella kipeä lisäri. Pitäisikö olla huolissaan?

    • ....

      Onko tiellä koskaan lisälyönnit ns. nipistäviä? Joskus kun yrittää saada mahallaan unta ja käsi sattuu olemaan just vasemman rinnan alla, niin saattaa tuntua sellainen nipistys lisärin aikana vielä vaikka sitten vaihtas asentoakin. Liittysköhän lihasten kireyteen?

      • kirjoitusvirhe...

        Siis onko teillä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe