Kuuluuko lisälyönnit olla ihan tällaisia

Pommi sydämessä

Terve,

Minulla on yksi ja ytimekäs kysymys. Muljahduksia ja lisäreitä minullla on päivittäin ja ne ovat normaaleja enkä ole niistä huolestunut. Jotkut ei tunnu miltään, toiset pumpsauttaa rintaan tuntuvasti.

Mutta..

Muutamia kertoja vuodessa minulle kuitenkin sattuu sellainen järkyttävän kivulias sydämenlyönti. Kipu on lähes SIETÄMÄTÖN ja melkein pitää aina mennä kumaraan. Tunttuu siltä kuin sydän täyttyisi ääriään myöten verestä jonka jälkeen joku löisi rintaan voimakkaasti terävällä puukolla ja sydän repeää järkyttävän kipeästi. Silmissä sumenee. Kestää siis siekunnin ja alkaa todella kovasta paineesta ja päättyy mielettömään vihlasevaan kipuun! Tunne on siis sellainen että sydän oikeasti räjähtää.

Mitä nämä pelottavat lyönnit ovat? Kuuluuko lisälyöntien olla näin järkyttävän voimakkaat ja kivuliaat?

8

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hemmynen

kivulias sydämenlyönti. ei ole sattunut minulle koskaan. eli kysy lääkäriltä

• ..Kiitospaljon

Kertokaa edes se, kuuluuko lisälyöntien sattua? Tai onko minulla kohtalotovereita?

• ubbe

ei mulla ole koskaan sattunut, ikävältä ja invalidisoivalta tuntuu kun tulee jatkuvasti ja sarjoina, mutta ei kipua ole ollut. Taju kyllä välillä hämärtyy.

• wpw

lisälyönnit mihin kuuluu kovaa kipua tai tajunnan hämärtymistä eli ns mustuu silmissä pitäisi aina tutkituttaa. eli jos lyöntejä on usein holteria kehiin että ne saa ns.kiinni

• Hyvänlaatuistako

Mistä tällaiset voi kieliä? Ja voivatko olla silti hyvänlaatuisia?

• Pommi sydämessä

No minulle on tehty juuri holtteri ja ultra. Hiltterissa oli reilu sata kammiolisäriä ja saman verran eteislisäriä, Yksi kupletti, kolmen lyönnin svt ja yksi johtumaton p aalto. Holtteri oli kuulemma normaali. Samoin ultrassa todettiin terve sydän. Lisätutkimuksia ei suostunut tekemään.

Ongelma on se, että noita kipeitä muljuja tulee todella harvoin eikä niitä siis saatu tuohon ultraan ollenkaan. Mutta mitä olen lukenut ulkomaisia foorumeita, niin kohtalotovereita minulla on jonkin verran. Monet valittaa että joskus tulee todella kipeä lisäri. Pitäisikö olla huolissaan?

• ....

Onko tiellä koskaan lisälyönnit ns. nipistäviä? Joskus kun yrittää saada mahallaan unta ja käsi sattuu olemaan just vasemman rinnan alla, niin saattaa tuntua sellainen nipistys lisärin aikana vielä vaikka sitten vaihtas asentoakin. Liittysköhän lihasten kireyteen?

• kirjoitusvirhe...

Siis onko teillä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe