Onko kellään Fiesta sport 1.0 l mallia 2013? Tilasin sellaisen vaikka ei ollut mallia koeajoon:Ei yhtään vielä myynnissä suomessa,no olen kai sit eka.
Fiesta sport 2013
8
436
Vastaukset
- Jkjhhgt
Aja litran ecoboost, sama auto.
- nyt on
Eipä ole sama 125 hv,sport jousitus sähköinen ohj.tehostus ym. kone on kyllä hyvä ja hienot äänet.
- hapelo1
Tämmonen sen pitää olla:
http://www.saunalahti.fi/halonn1/Kuvat/s24.JPG - Jkjhhgt
Sama 125hp kone ja ohjaustehostin, sport jousitus on mitä lie.ST:ssä semmonen on.Onhan tollasia ollut kaupoissa jo Tammikuun lopulla kun itse Fordia tilasin.
Keula pikkusen erilainen mutta muuten sama auto. - arka, ujo ja reppana
hienoa logiikkaa. onko kellään sellaista ja olet samalla eka??
yhtä fiksua on kysellä tilauksen jälkeen muiden mielipiteitä.
onko muiden mielipiteillä vaikutusta sinun tuleviin kokemuksiisi, ilmrisesti todella paljon. olet reppana. - kunnon auto
Koita karttaa sitä jos on valmistettu romaniassa.
- lkjuihh
Valmistusmaa Saksa ,kaupunki Köln,kulutus ilmastointi päällä 4,3 l sadalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851