Mikä on vialla, kun tuntuu ihan liian voimakkaasti kun mies nuolee pilluani. Suoraan sanottuna sattuu. Onko vika miehen tekniikassa vai minussa.. minkälaista tekniikka te miehet käytätte joka naistanne miellyttää?
Suuseksi liian voimakasta
8
3903
Vastaukset
- nelli
Ei se niin tärkeää oo mitä ne siellä tekee, vaan kuka sen tekee. Itse kuvittelen, että se on joku muu kuin mieheni asialla, niin johan alkaa tuntumaan hyvältä.
- Nenni
Vika saattaa olla sekä/että eli miehesi saattaa olla liian innokas tai sinä saatat olla normaalia herkempi. Valitettavasti tuo oppi naisen herkempien alueiden teuromisesta tullee noista aikuisfilmeistä eli miehet kuvittelee että näin homma hoidetaan. Koita sanoa tai elehdellä, että: kulta hieman hellemmin.
- nainen
sama juttu! Mulla on viä niin, että ei tarvi ku kerran yhdynnän aikana kosketella klitorista niin se on heti kipeenä. Eli pakko olis saada orgasmi heti silloin, koska sitten siihen ei voi enää edes koskee kun se tulee niin araksi ja kipeeksi. Ei oo kovin hauskaa!
- She
vastaavaa olen kokenut, eli mies teki sen liian lujaa. Ja mitä enemmän sitä miettii, sitä enemmän myös sattuu. pyydä olemaan hellävaraisempi!
- guldby
Kuten jo tuossa muutkin on sanoneet, niin ihan ystävällisesti vinkkaat miehellesi, että kulta hiukan hellemmin. Mies kyllä ymmärtää;).
- Pasi
Olen havainnut että klitorista ei kaikille sovi kiihottaa suoraan. Mielestäni tämä on varsin herkkää nautintoa, jossa pitää käyttää oma-alotteellisuutta mielikuvituksen jatkeena huomioonottaen toisen antamia tuntoaisteja. Asiasta kannattaa keskusteööa ja unohtaa seksivideot jossa neideillä on klitoriksessa yhtä paksu nahka kuin toisilla jalanpohjissa.
- Mies79
Mulle taas on käynyt niin että jotkut naiset imevät kaluani liian kovaa. Eli siis niin että se tuntuu epämiellyttävältä. Ei sekään kaikkea kestä. Voin siis ehkä kuvitella vähän miltä susta tuntuu. Tekniikassa on siis vika mun mielestä.
- no juma..
laittakaa klitoriksen päälle esim. movikalvoa ( tuorekelmut yms. ) jota löytyy joka keittiöstä.kalvo on niin ohut että tuntuu kuin lipoisi aitoa mutta vähentää pintatunnetta sinulla. Voi olla että tarvitset kaksikin...
Voit tehdä omankin osuutesi, kuten valistuneen ja tasa-arvoisen naisen tulee ja vähennä herkkyyttä ryhtymällä "käsittelemään" itsenäisesti klitoristasi. Ei aina tarvitse mennä orgasmiin asti vaan mielummin säännöllisesti vähemmän kuin harvoin ja kipeäksi asti. Voit käyttää muovikalvoa myös itsetyydytyksessä. Hienoa että yrität hoitaa asiaa omasta aloitteestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708