Mies (tavis) lähdössä etsimään lomaromanssia - mutta mistä ?

MatkusMiesRomance

Olen 35v mies ja paljon kokenut elämässä. Töissä käynyt ja kouluttautunut. En ole nyhvö,enkä nörtti ja kokenut paljon naisiakin.

Kysynkin vakavasti, mistä minun tyyppinen puoliruma tavismies, lähes 190 senttiä pituutta ja normaalisuomalainen ristiverinen mies, mistä mun tyyppinen mies löytää lomaromanssin ?

Nykyään aika haastavaa kyllä ravintoloissa. Kun olin yksin pari viikkoa Kanarialla, en varmasti ole kovaa valuuttaa.EI yhtään kontaktia. Tallinnassa toki saa - mutta tietenkin rahasta. Thaimaassa varmasti saa... mutta taitavat rakastaa lompakkoani.

Onko tuttu nyrkkisääntö että jos ei ole oikeen kovassa moodissa ja vauhti päällä Suomessakaan kovaa valuuttaa, ei sitä ole missään muussakaan maassa ?

Kertokaa, oi kertokaa missä maassa naiset voisivat tykätä minusta ihmisenä eikä juoman tarjoajana.

TIEDETÄÄN monista kaveripiireistä ja työyhteisöistä miten hyvännäköiset miehet saavat aina naisia, ja monet naiset haluavat tälläisen miehen ja naisia ei tunnu haittaavan vaikka laatumies olis ollu monen tuttunsakin kanssa.Päinvastoin, haluttu mies kiinnostaa vaan enempi.

Olen kuullut että Matti Meikäläinen voisi aidosti olla kovaa valuuttaa väliamerikassa. Pitääkö paikkansa ? Jos aidosti tällaista intohimoa sais sieltä,ni ei mun taloudelle olisi este sinne mennä.

Muuten lähes kaikki rodut käy, mutta tummaihoisista afrikkalaisista en vain syty. Kyllä tälläinen Pohjois-Eurooppalainen olis paras, tai siis vaikka valkoinen Pohjois-Amerikkalainen (heh, ikinä ajatellut Kanadaa?). Venäläiset, baltialaiset,saksalaiset,hollantilaiset,espanjalaiset.... kaikki kävis.

Tiettyjä salaisuuksia minun tyyppisessä kunnollisessa ihmisessä on. Aika huonosti on flaksi käynyt lähiaikoina kun taas tutuilla kaveri miehilläni käy. Tästä voidaan päätellä että kyllä meidän ikäluokan naiset haluavat hyvää seuraa - mutta mä en nyt sitten kuulu tähän kategoriaan. Tunnustettava on.

Noh, tässä luentoa kerrakseen, toivottavasti lukijoissa on älykkäitä ja koulutettujakin ihmisiä jotka jaksavat lukea juttuni ja vastaavat vakavasti minulle.

Kateellisena ja intohimoisena ihmisenä katselen erilaisia eurooppalaisia amatööriblogeja, ne todistavat kuinka villejä leikkejä meidän ikäluokan pariskunnilla on. Kuinka intohimoiset ihmiset harrastavat estottomasti seksiä ja voivat laittaa klippejä ja kuvia nettiin.

Kunpa minäkin löytäisin jostakin innokasta seuraa, naisihmisiä jotka todella innostuvat minusta ja haluavat aktiiviseen seksiin kanssani ja usein...

Mistä maasta löytyy vai löytyykö mistään romanssia (ei maksullisia) suomalaisille miehille, miehille jotka haluavat paljon kielisuudelmia ja intohimoa..

15

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MatkusMiesRomance

      Vielä pieni lisäys mikä piti lisätä tuohon kappaleen missä aloitin jutella salisuudestani.

      Se voisi olla se että etsin enempi vanhempia naisia. Tottakai vanhemmat naiset ovat jollain mittarilla vähemmän haluttuja, joten heihin minulla on saumaa ja olenkin innostunut naisista joihin mulla on mahdollisuuksia.

      On toki ärsyttävää kun vanhempi nainen kehuu ja kehuu,että sä saat kenet vaan kun oot noin komee, ja nuorempana ottaisin sut heti. Sitten kumminkaan ei nyt syty mulle vaikka mä kelpuuttaisin. Heidän kehuillaan ei ole mitään painoarvoa koska omanikäiset pitävät mua rumana (=taviksena) ja sitten vaikka kehutaan, ei suostuta mihinkään. Onkohan se jotakin hallintaa ja kiusaamista ?

      Pari kertaa tapasin kuuskymmpisen ja kyllä oli kovan kiertelyn ja teerenpelin takana että lämpeni minulle. Hyvä vartalo, hyvä elämä, minä kunnioitan vanhempia naisia jotka todella haluavat antautua minulle. Ne kun ovat harvassa - ja selvinpäin antautuvat ovat vielä harvemmassa.

      Siis, vanhempiin naisiin on mahdollisuuksia juuri tämän takia. Se on se salaisuus miksi vanhemmat naiset kiinnostaa nyt buumina - koska he saattavat kelpuuttaa sinut. MUTTA nämä vanhat naisetkaan EIVÄT olisi kelpuuttaneet sinua naimaikäisenä - nyt vanhana ruma mies kelpaa...

      Sori jos tarinointini kuulostaa avautumiselta, mutta tosiasioista on kiva jutella. Mielestäni TOSImies kykenee arvostelemaan itseään myös realistisesti ja on siten kova ja vahvaluontoinen.

      En kuulu niihin miehiin jotka tottuuta pelkää tai jättäisi armeijan käymättä...

      • lapinlikka

        LAPISTA


    • Kalle.

      Hae itsellesi oma Börje Ruotsista.

      Rattoisaa rakkauselämää!

      • MatkusMiesRomance

        Näitä päänaukojia ilmestyy. Kertoo aukojan luonteen heikkoudesta. Itse en välitä tämän tyyppisestä huumorista enkä homoseksuaalisuudesta.

        Jos niitä asiallisia vastauksiakin tulee. Tämä aihe alkaa olee tabu, varsinkin vanhempien yksinäisten miesten ja heidän seksuaalisuuden suhteen..

        Alkaa todella olla niin että tavallinen suomimies ei todella ole kysyttyä tavaraa missään ??


      • puhemies4
        MatkusMiesRomance kirjoitti:

        Näitä päänaukojia ilmestyy. Kertoo aukojan luonteen heikkoudesta. Itse en välitä tämän tyyppisestä huumorista enkä homoseksuaalisuudesta.

        Jos niitä asiallisia vastauksiakin tulee. Tämä aihe alkaa olee tabu, varsinkin vanhempien yksinäisten miesten ja heidän seksuaalisuuden suhteen..

        Alkaa todella olla niin että tavallinen suomimies ei todella ole kysyttyä tavaraa missään ??

        Komppssn kyllä Kallea tässä - kannattaa nyt vaan tunnustaa myös itselleen (muut kyllä tietää) ne tosiasiat ja hakea se Börje sieltä Ruåttin puolelta. Siellä se vartoo jo kanki kovana, Ei muuta, kun suhde rekisteriin!


    • No ei todellakaan

      "Onko tuttu nyrkkisääntö että jos ei ole oikeen kovassa moodissa ja vauhti päällä Suomessakaan kovaa valuuttaa, ei sitä ole missään muussakaan maassa"

      Opposites attract. Tummien naisten maihin kannattaa matkustaa. Mutta tyyliä ja varakkuuttakin jonkun kerran pitää olla, ei liian kännissä ja järkeä päässä. Ja tietysti se kielitaito.

      Tietysti joku flirttaamisen taito ei taida kaikilta luonnistua kun zombie-Suomessa sitä ei harrasteta.

      Hyi helvetti, ihan puistattaa suomaalaiset naiset, kun niitä ajatteleekin. Drunken little hoes;)

    • Sir Jyli neuvoo

      Käy dateinasia.com sivuilla ja laita sinne kuvasi ja profiilisi.Se on ilmainen sivusto ja chatti tai kirjoitteluseuraa riittää!Filippiniläinen minua 15 vuotta vanhempi nainen alkoi kirjoittelemaan ,vaikka hainki suunilleen ikäisiäni ja hieman vanhempia naisia.Profiiliin suoraan kirjoitat,minkä ikäisistä olet kiinnostunut.Onnea etsintään!

      • Jees kyllä

        Aasiassa arvostetaan hyviä miehiä.

        Aasialaiset naiset inhoavat esim. arabi-limanuljaskoja, joita suomaalaiset naiset suosivat.


      • kallekaitsu
        Jees kyllä kirjoitti:

        Aasiassa arvostetaan hyviä miehiä.

        Aasialaiset naiset inhoavat esim. arabi-limanuljaskoja, joita suomaalaiset naiset suosivat.

        Aasiassa kyllä naiset vaan ovat rahan perään, eli maksumieheksi joudut taatusti, ilmaista " romanssia " ei ole.


      • Roskaa ja paskaa
        kallekaitsu kirjoitti:

        Aasiassa kyllä naiset vaan ovat rahan perään, eli maksumieheksi joudut taatusti, ilmaista " romanssia " ei ole.

        Vain sellaiset miehet, joilta naiset kaikkialla halauavat pelkästään rahaa, ovat tuota mieltä.

        Miehet ilman ominaisuuksia;)


    • kin khau.

      raha on seksikästä. Kyllä suomalainenkin nainen haluaa mieheltä taloudellista turvaa. Aasiassa asialla on suurempikin merkitys, kun ei kelan kaltaista sosiaaliturvaa ole. Suomessa kun tarjoat naiselle illallisen soittoruokalassa, menee se parisataa helposti illassa. Esim Thaimaassa viettää samanmoisen illan parilla kympillä,, kun antaa naisen valita ravintolan turistipaikkojen ulkopuolelta.

      Jos et halua naisen olevan vain rahasta kiinnostunut, unohda turisti asenne ja ole aidosti kiinnostunut heidän elämästään, kulttuurista, kodista, perheestä ja näe asian eteen vaivaa.

    • iloa elämään

      Hyvä mies, mielenkiintoni heräsi avoimuudestasi.
      Ehkä naisesi voisi löytyä tästä. otetaanko selvää.
      Ainakin voisin pohdiskella kanssasi asioita kahdestaan, ja ratkaista erilaisia haasteita, niin jotain suuntaa tästäkin avartuu. Haluan auttaa.

      Kirjoitahan minulle alla olevaan spostiin.

      [email protected]

    • mari-anne9

      Hienoa että toit rohkeasti esille asiasi ! Kirjoitin juuri tuonne toisaalle missä nainen kyseli sellaisesta lomapaikasta jossa saisi miesseuraa ja annoin vähän palautetta näille samoille idiooteille jotka kehottivat sinua hakemaan sen börjen Ruotsista.

      Kirjaudu kansainvälisille deittisivustoille ja aloita vaikka sieltä. Itse olen tutustunut niiden kautta ulkomaalaisiin miehiin, niihin tummiin ja tulisiin ;) Suomalaiset miehet kiinnostavat mm. Välimeren maissa asuvia naisia. Onnea etsintöihin.

    • Columbia-Brazil-Cuba

      Etelä-Amerikan maiden naiset ovat kiinnostuneita pohjoismaalaisista. Kovin ovat eläväisiä.

      • Italia myös

        Moni italodonna toteaa "opposites attract", mutta parempi olisi olla käytös ja sivistys kunnossa eikä missään nimessä alkoholiongelmaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12858
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8444
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7450
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      353
      2529
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2274
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1967
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1520
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1510
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe