Lesbojen vaate muoti

kultamitalilesbo

Tuossa on edullinen kauppa josta jokainen itseään kunnioitava lesbo löytää katu uskottavan asun.

http://www.varusteleka.fi/fi/product/brandit-naisten-ruudullinen-flanellipaita/24008

http://www.varusteleka.fi/fi/product/invader-maiharit-14-reikaiset/947

http://www.varusteleka.fi/fi/product/brandit-haley-parka-naisille/21593

http://www.varusteleka.fi/fi/product/naisten-bdu-reisitaskuhousut-ripstop-oliivinvihreat/4513

http://www.varusteleka.fi/fi/product/vaimonhakkaajapaita-vihrea-tyttokuvalla/22319

22

1255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hrhrfhb
      • maremade

Tota mä en kyllä usko,miks ei muka käyttäs?Kyllä mun tutut ainakin käyttää ja mä kans.

• liivillinen.lebe
        maremade kirjoitti:

Tota mä en kyllä usko,miks ei muka käyttäs?Kyllä mun tutut ainakin käyttää ja mä kans.

Trollenlollero. Kaksi ensimmäistä viestiä olivat selvästi pelleilyä/leikkimielistä provoilua. Kyllähän monet lesbot käyttää rintaliivejä, mutta ei kylläkään kaikki. Sama tosin pätee hetskunaisiinkin. (liivi)makunsa kullakin.

• poltetaan liivit
        maremade kirjoitti:

Etkö tiedä että liivit ovat miehiä varten jotta naiset näyttäisivät povekkaammilta. Oikea lesbo hylkää tuollaiset patriarkaalisen alistamisen välineet. Liivejä ei tavallisessa arkielämässä tarvitse poikkeuksena tietysti urheiiluharrastukset jolloin lisä tuki rinnoille voi olla tarpeen.

• Hdlaksöajaxaja
        poltetaan liivit kirjoitti:

Etkö tiedä että liivit ovat miehiä varten jotta naiset näyttäisivät povekkaammilta. Oikea lesbo hylkää tuollaiset patriarkaalisen alistamisen välineet. Liivejä ei tavallisessa arkielämässä tarvitse poikkeuksena tietysti urheiiluharrastukset jolloin lisä tuki rinnoille voi olla tarpeen.

Rintaliivit tukee muutenki, kyl ne tissit rupee ajanmyötä roikkuu nipeemmi jos ei ikin liivei käytä. Ja miks vaa miehiä varten haluttais näyttää povekkaammilta? Eikö naisia varte tarvi?

• 16+1

ööh... koska olen lesbo niin miksen haluaisi näyttää hyvältä sitten naisia varten? :D

• hölmöjen hommaa
        Hdlaksöajaxaja kirjoitti:

Rintaliivit tukee muutenki, kyl ne tissit rupee ajanmyötä roikkuu nipeemmi jos ei ikin liivei käytä. Ja miks vaa miehiä varten haluttais näyttää povekkaammilta? Eikö naisia varte tarvi?

Entä jos ne rinnat roikkuu just sen takia kun niitä liivejä käytetään? Rinnan kudos ei pääse kasvamaan terveellisesti kun sitä keinotekoisesti tuetaan. Liivit voivat myös kiristää, puristaa, hangata, olla liian isot, liian pienet, väärän malliset, urheillessa varsinkin hiertää, näkyy vaatteiden alta rumasti jne. Tavalliset liivit ilman push uppeja eivät myöskään saa rintoja näyttämään mitenkään isommilta.

• Eekuppi

Ei mun E-kupin rintojen kanssa ainakaan selviä harmittomasti arkielämästäkään ilman liivejä. Onneksi elän aikakautta, jolloin on olemassa hyviä liivejä.

• D45
        hölmöjen hommaa kirjoitti:

Entä jos ne rinnat roikkuu just sen takia kun niitä liivejä käytetään? Rinnan kudos ei pääse kasvamaan terveellisesti kun sitä keinotekoisesti tuetaan. Liivit voivat myös kiristää, puristaa, hangata, olla liian isot, liian pienet, väärän malliset, urheillessa varsinkin hiertää, näkyy vaatteiden alta rumasti jne. Tavalliset liivit ilman push uppeja eivät myöskään saa rintoja näyttämään mitenkään isommilta.

käytän, kun meen edustamaan ja on pukeuduttava. muulloin oon au naturel - tuntuu paremmalta niin : )
        sepä oli käänteentekevä huomio murkkuna kun mutsin kanssa ostettiin ekat rintsikat - vaaleanvihreet pitseillä - ja kun menin pesistä pelaamaan niin hyvä ettei lentäneet silmille ; )

• terveelliset rinnat
    • ???

Olen lesbo, ja näytän näiselta. Käytän myös rintaliivejä. Teenkö jotain väärin?

• beekuppi

Et tod.mäki käytän samoin naiseni.mun mielestä ne on sexyn näköset.mieluummin kattelen pyöreitä muotoja kuin heiluvia rintoja.huh.

• niinvääärin

Sä varmaan sitten vielä meikkaatkin ja käytät 15 cm korkoja.

• femmeys kunniaan

mielenkiintoinen yleistys että kaikki lesbot ovat miesten vaatteisiin pukeutuvia rekkalesboja...
      itse en ole, vaatekaapin täyttää ihanat mekot ja hameet ja ah kyllä, 15cm korot. monilta naisilta olen saanut kuulla, miten ihanaa on kerrankin nähdä kaunis lesbo, ja kaikki tyttöystävät (entiset ja nykyinen) on tähän mennessä kyllä olleet onnellisimpia sillon kun kävelen unelmakoroissani ja hameessa sisälle baariin :) varsinkin jos on ollut ns "heterobaari" kyseessä, niin miesten päät kääntyy mutta mullapa on oma nainen siellä odottamassa.

mielestäni on hassua, että naisellisuus on lesbojen piireissä tosi usein jotenkin väärin, kun eikös me kaikki tässä _naisiin_ päin olla?

• emppu__

Tää on niin totta. Jeesus mua ärsyttää sellanen ajattelu että pitäia olla jotenki jätkämäinen koska on lesbo :-D pitäis olla "ulkona siitä heteronormatiivisen maailman kauneusihannemuotista".. Ja paskat, naiset vaan näyttää kauniilta laitettuina ja naisten vaatteissa ja korkkareissa. Toki saa olla minkä näkönen vaan, iteki oon tälläne lyhyttukkanen ja mul on paljon poikien vaatteita, mut se johtuu vaan siitä ku ei mulle oikee hameet ja korkkarit sovi ja lyhyt tukka taas sopii paremmin ku pitkä. Silti en tykkää et mua sanotaan poikamaiseks.

• peikko
        emppu__ kirjoitti:

Tää on niin totta. Jeesus mua ärsyttää sellanen ajattelu että pitäia olla jotenki jätkämäinen koska on lesbo :-D pitäis olla "ulkona siitä heteronormatiivisen maailman kauneusihannemuotista".. Ja paskat, naiset vaan näyttää kauniilta laitettuina ja naisten vaatteissa ja korkkareissa. Toki saa olla minkä näkönen vaan, iteki oon tälläne lyhyttukkanen ja mul on paljon poikien vaatteita, mut se johtuu vaan siitä ku ei mulle oikee hameet ja korkkarit sovi ja lyhyt tukka taas sopii paremmin ku pitkä. Silti en tykkää et mua sanotaan poikamaiseks.

Samoin.mua ärsyttää ja toi miesmäisex sanomine.toiset taas pitää tytön näkösenä et onxe niitte kateutta vai mitä.ku yleensä ne on vanhempii naisihmisii ku näin sanoo et ikäänkuin luullaan miehex.silti hirmu moni mies tulee pokaan jne.no nekun ei kiinnosta ni se niist mut emmä kyl voi hirveen mieheltkää näyttää.onnex mun nainen tykkää musta eikä pidä mua poikamaisena.

• D45
        peikko kirjoitti:

Samoin.mua ärsyttää ja toi miesmäisex sanomine.toiset taas pitää tytön näkösenä et onxe niitte kateutta vai mitä.ku yleensä ne on vanhempii naisihmisii ku näin sanoo et ikäänkuin luullaan miehex.silti hirmu moni mies tulee pokaan jne.no nekun ei kiinnosta ni se niist mut emmä kyl voi hirveen mieheltkää näyttää.onnex mun nainen tykkää musta eikä pidä mua poikamaisena.

Mun täti oli huolissaan kun oon lesbo ja mentiin baariin. siellä se osoitti yhtä ihmistä ja sanoi että toi on n i i n kiinnostunut sinusta. sanoin että kiitti tätiseni - on se kaunis nainen mutta oon jo varattu. oli pitkä ööö! vastauksena.

• .-..-.

YHDYSSANAT. Opettele ap. Kiitos.

• krhmn

*Vaatemuoti. *Katu-uskottavan.

• vinkiksi
    • ()))99

Turha opettaa kielioppia täällä apinatarhassa. Tuskinpa monikaan täällä kirjoitteleva on läpäissyt peruskoulun ja jutut on sen mukaiset.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2112
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1765
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1250
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      925
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      688
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      686
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe