Mitähän tekis Bangkokissa?

lyhytlomalainen

Pari viikkoa olisi aikaa ja tarjontaa on paljon, mutta aikaa vaan kaksi viikkoa ihan lähiaikoina. Onko ehdotuksia?

12

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Teet sitä mikä mielyttää eniten, niinhän lomilla toimitaan.

    • lyhyt...

      No niinpähän se on.

    • xxxx-

      Varasit ensinn loman ja sitten päätiti tulla kyselemään täältä asiallisia ehdotuksia, voi herttinen sentään.

    • naurattaa

      eikö siellä tehdä lapsia...tai ainakin yritetään samalla tavalla....90% näin tekee niin tee sinäkin....ja mitä sitä 10 miljoonan asukkaan paikassa tekisia...pitääpä miettiä?

    • ei jaksa

      Ensin varasin loman ja sitten päätin tulla tänne kyselemään mitä tekisin. Kyllä vaan. Näin juuri. Voi herttinen sentään, mikä vitun apina siellä taas on herännyt. Suksi vittuun.

      • kyrypäpää

        On varmasti muitakin paikkoja kuin tämä sivusto hankkia ASIALLISTA tietoa matkakohteista.


    • lyhytmunainen

      Taitaa olla niin, että missään muualla ei ole niin vähälahjaista väkeä, kuin tällä palstalla. Minä mukaan lukien. Ihme homma, miten peruskysymyksistä aletaan vittuilla heti kättelyssä.

      • TRI 66

        Voiko omia mieltymyksiä suositella toiselle?Mielestäni ei.
        Joten jo kysymys sinänsä provosoi joitakin.
        Eiköhän vastaukset löydy kun itse hakee/lukee noilta Bkk sivustoilta.
        Täältä niitä on kyllä turha odottaa.


      • flashpacker
        TRI 66 kirjoitti:

        Voiko omia mieltymyksiä suositella toiselle?Mielestäni ei.
        Joten jo kysymys sinänsä provosoi joitakin.
        Eiköhän vastaukset löydy kun itse hakee/lukee noilta Bkk sivustoilta.
        Täältä niitä on kyllä turha odottaa.

        Ei ole turha odottaa. Täältä pesee:

        Asu aluksi edullisessa / halvassa guest housessa jossain Khao Sanin tai Soi Rambuttrin liepeillä.

        Käy Grand Palace alueella siinä Sanam Luangin kulmalla, mukaanlukien Wat Phra Keow, Wat Pho ja Wat Arun. Kansallismuseo on ihan lähellä myös. Säästä pääsylippu palatsialueelle, sillä samalla lipulla pääset Dusit-palatsialueelle.

        Varo tuk-tuk-kuskeja, jotla lupaavat viedä sinut "minne tahansa" n. 20 bahtin maksua vastaan, varo samoin siististi pukeutuneita thaimaalaisia, jotka väittävät, että kohteenasi oleva tempeli / museo yms. on suljettu. Molemmat haluavat viedä sinut ajelulle, jonka aikana käydään kaupoissa, jotka maksavat heille provision.

        Dusitin alueella on Zoo. Älä mene, ellet halua nähdä vankeudessa eläviä villieläimiä. Eläintarhassa on tosin usein koululaisryhmiä, jotka ovat halukkampia kuvaamaan sinua kuin eläimiä ;).

        Shoppaile Chatuchackin viikonloppumarkkinoilla.

        Syö ötököitä Khao Sanin backpackeralueella (samalla saat kliseekuvan itsestäsi rouskuttamassa heinäsirkkaa)!

        Juo kalja tai kaksi Patpongin syntisessä yössä.

        Tingi taksikuskin kanssa.

        Seuraa Muay Thai:ta eli thaiboxingia jollain isolla stadionilla. (esim Ratchadamnoen) Lyö vetoa!

        Vieraile paikallisilla toreilla.

        Älä syö länsimaalaisessa ketjuravintolassa.

        Käy kanaaliristeilyllä.

        Lorvi ja kulje sinne, minne mieleen juolahtaa. Vieraile rikostieteellisessä museossa.

        Koikkelehdi ja puikkaile China Townissa ja Little Indiassa.

        MBK, Siam Square, Siam Paragon saavat tarjonnallaan kenen tahansa pään sekaisin.

        Asu lopuksi hyvässä hotellissa. Se tuntuu luxukselta halpaan guest houseen verrattuna.

        Ja lopuksi: nauti miljoonakaupungin vilinästä.


    • Lyhyt....

      No kiitos noista ajatuksia stimuloivista riveistä. Ihan asiaa. Todellakin palstan hengen mukainen kirjoitus. Olen ollut siellä aiemmin joitain kertoja, viiemeksi lokakuussa. Kuitenkin joskus on hyvä kuunnella muitakin, koska en edusta absoluuttista totuutta, enkä voi tietää mikä minua kiinnostaa, ennekuin olen kokeillut. Sain ajatuksia kirjoituksesta ja otan ne kiitollisuudella vastaan.

    • Gute reise

      Ainakin siellä on nyt kuumaa ja hiostavaa, sekä vettä saattaa sataa kaatamalla.
      Mutta loma on aina loma, säästä riippumatta.

    • lyhyt...

      Sade on ihan ok, yleensa toukokuussa Bangkokin sateet ovat olleet 15min - 2h ja sen jälkeen pöly on poissa kaduilta. Siis parempi minulle sateellinen loma kuin kuiva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe