Menin Turun kautta Tukholmaan ja oli lievästi suunnitellut kaverin kanssa, että mennään laivalla Tukholmasta Riikaan.
Okei, mulla jäi passi kauas pohjoiseen, siis kotia;-)!!!. Se selvisi kun kysyin kaverilta, että pitäisikö minulla olla Latviaan muka Passi.
Kaveri kiihtyi, että tottakai pitää Latviaan olla passi. Hän oli nääs varannut jo matkan.
No, ei se mitään, me mentiin risteilylle Tukh - Hki - Tukh.
Ja minä tietenkin sitten Tukholma - Turku.
On minulla tähän mennessä aina passi ollut ulkomailla mukana nyt ei vaan ollut.
Mutta eihän Eestiin tarvita passia???
PASSIKYSYMYS, kylläkin myöhään;-D!!!!
6
245
Vastaukset
- hohhohhoijjaaaaaaaaa
Hohhoijjaa - miksi sitä ei voisi ajatella hieman etukäteen? Jos on reissuun lähdössä, voisi miettiä, mitä tarvitaan mukaan.
Latvia (samoin kuin Viro) on Schengen-maa ja siellä pitää olla mukana passi tai uudenaikainen henkilötodistus:
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=50427&contentlan=1&culture=fi-FI
Ruotsissa olisi riittänyt pelkkä ajokorttikin. - der factis
PASSIVAPAUS KOSKEE VAIN POHJOISMAITA
MUUALLA PASSI TAI EU HENKILÖKORTTI - itsestäänselvyys
EU henkkari jossa Kela -aina lompsassa. Myös EU-kelakortti
Voi ruopasta matkaan hetken mielijohteesta.- olen hämmästynyt!
Ei nuo ole mitään henkilötodistuksia. Jos tarvii sairaanhoitoa Euroopassa, silloin kelpaa Eurooppalainen Kela-kortti. Se ei ole henkilötodistus.
Passi tai EU-henkilökortti (poliisin myöntämä) ovat niitä jotka kelpaa.
Täällä näyttää "viisaita neuvojaan" antavan ihmiset jotka eivät edes matkusta minnekään. - vastaaja1234
Noilla et ruopaise yhtään minnekään. Et edes ruopaise yleensä minnekään....
- hämmästelijä...
No voi hyvä luoja, joku matka-asiakirja tarvitaan aina. Vaadittaessa täytyy pystyä osoittamaan henkilöllisyytensä. Ajokortti ei ole sellainen joka kelpaa missä vaan.
Mikä ihmeen "ulkomailla"??? Oletko nyt menossa Eestiin, äsken menit latviaan???
Parasta olis vaan pysyä siellä hitsin kaukan pojoisessa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713398
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541919Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471839Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591774- 771624
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481589Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811439The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251185- 1581182