Mikä peli/pelit kannattaa ostaa. tiedättekö mitää hyvii pelii. Suositelkaa minulle niin harkitsen sen ostoa/ostoja.
kiitos!!!
mikä peli kannattaa ostaa?
8
681
Vastaukset
- Riksa
Joo,elikkä se olis Tony Hawk pro skater.
Todennäköisesti parhain n-gage peli.Minä sitten omistan n-gagen ja tony hawkin että on pelikokemusta.- kinneas
hah tony haukka tulee n-gagen mukana =) mut ei se mikään paha peli oo, ihan hyvä siis. Mutta parempi kyl on Ashen. siis räiskintä/hiukka kauhu. pelattavaa 9 "jakson" verran ja yhdessä jaksossa taisi olla parisen kenttää. aseita löytyy 8. 9 jos lasketaan raketin heittimen 2 eri panosta, eli raketit ja granaatit.
aseita on:pistol,alienpulse gun,dual pistols,haulikko,konekivääri,sniper,raketti/granaatti "pistooli" ja gatling gun. oon pelannu sen läpi kertaalleen ja annan sille 4 - kinneas
kinneas kirjoitti:
hah tony haukka tulee n-gagen mukana =) mut ei se mikään paha peli oo, ihan hyvä siis. Mutta parempi kyl on Ashen. siis räiskintä/hiukka kauhu. pelattavaa 9 "jakson" verran ja yhdessä jaksossa taisi olla parisen kenttää. aseita löytyy 8. 9 jos lasketaan raketin heittimen 2 eri panosta, eli raketit ja granaatit.
aseita on:pistol,alienpulse gun,dual pistols,haulikko,konekivääri,sniper,raketti/granaatti "pistooli" ja gatling gun. oon pelannu sen läpi kertaalleen ja annan sille 4siis tähdissä olisin antanu 4 ja plussan lisäks =) arvosana: 8 ja jos löytyy moninpeli seuraa(bluetoothilla) niin 9 =) =) =)
- pelaaja
kinneas kirjoitti:
aseita on:pistol,alienpulse gun,dual pistols,haulikko,konekivääri,sniper,raketti/granaatti "pistooli" ja gatling gun. oon pelannu sen läpi kertaalleen ja annan sille 4kylläpä tuo "Ghost Recon: Jungle Storm" näyttäisi päihittävän kaikki tähän astiset n-gage pelit.
- kinneas
pelaaja kirjoitti:
kylläpä tuo "Ghost Recon: Jungle Storm" näyttäisi päihittävän kaikki tähän astiset n-gage pelit.
onhan se varmaan ihan hyvä peli. mistäs sen vois netistä löytää?
- pelaaja
kinneas kirjoitti:
onhan se varmaan ihan hyvä peli. mistäs sen vois netistä löytää?
avainsana: kazaa lite k /dc . nettisivuilta on turha alkaa etsiä.
- Neo
pelaaja kirjoitti:
avainsana: kazaa lite k /dc . nettisivuilta on turha alkaa etsiä.
Sai sakot netistä ladattujen N-Gage-pelien hallussapidosta!!! 250€!! En suosittele kellekään lataamista netistä!! sakko voi nousta vielä korkeammaksikin!!!!!!!!
- joku vaan
Ghos Recon: Jungle Storm,
koska se on tällä hetkellä mielestäni N-Gagen parasta antia! :D
Netistä lataamista en suosittele, koska se on laitonta ja heikentää N-Gagen tulevaisuutta pelimarkkinoilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1414835Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793502SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt272524SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402203Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä572029Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851963Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231961Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191428Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään941235