mikä peli kannattaa ostaa?

minä

Mikä peli/pelit kannattaa ostaa. tiedättekö mitää hyvii pelii. Suositelkaa minulle niin harkitsen sen ostoa/ostoja.

kiitos!!!

8

669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riksa

Joo,elikkä se olis Tony Hawk pro skater.
      Todennäköisesti parhain n-gage peli.Minä sitten omistan n-gagen ja tony hawkin että on pelikokemusta.

• kinneas

hah tony haukka tulee n-gagen mukana =) mut ei se mikään paha peli oo, ihan hyvä siis. Mutta parempi kyl on Ashen. siis räiskintä/hiukka kauhu. pelattavaa 9 "jakson" verran ja yhdessä jaksossa taisi olla parisen kenttää. aseita löytyy 8. 9 jos lasketaan raketin heittimen 2 eri panosta, eli raketit ja granaatit.
        aseita on:pistol,alienpulse gun,dual pistols,haulikko,konekivääri,sniper,raketti/granaatti "pistooli" ja gatling gun. oon pelannu sen läpi kertaalleen ja annan sille 4

• kinneas
        kinneas kirjoitti:

hah tony haukka tulee n-gagen mukana =) mut ei se mikään paha peli oo, ihan hyvä siis. Mutta parempi kyl on Ashen. siis räiskintä/hiukka kauhu. pelattavaa 9 "jakson" verran ja yhdessä jaksossa taisi olla parisen kenttää. aseita löytyy 8. 9 jos lasketaan raketin heittimen 2 eri panosta, eli raketit ja granaatit.
        aseita on:pistol,alienpulse gun,dual pistols,haulikko,konekivääri,sniper,raketti/granaatti "pistooli" ja gatling gun. oon pelannu sen läpi kertaalleen ja annan sille 4

siis tähdissä olisin antanu 4 ja plussan lisäks =) arvosana: 8 ja jos löytyy moninpeli seuraa(bluetoothilla) niin 9 =) =) =)

• pelaaja
        kinneas kirjoitti:

kylläpä tuo "Ghost Recon: Jungle Storm" näyttäisi päihittävän kaikki tähän astiset n-gage pelit.

• kinneas
        pelaaja kirjoitti:

kylläpä tuo "Ghost Recon: Jungle Storm" näyttäisi päihittävän kaikki tähän astiset n-gage pelit.

onhan se varmaan ihan hyvä peli. mistäs sen vois netistä löytää?

• pelaaja
        kinneas kirjoitti:

onhan se varmaan ihan hyvä peli. mistäs sen vois netistä löytää?

avainsana: kazaa lite k /dc . nettisivuilta on turha alkaa etsiä.

• Neo
        pelaaja kirjoitti:

avainsana: kazaa lite k /dc . nettisivuilta on turha alkaa etsiä.

Sai sakot netistä ladattujen N-Gage-pelien hallussapidosta!!! 250€!! En suosittele kellekään lataamista netistä!! sakko voi nousta vielä korkeammaksikin!!!!!!!!

• joku vaan

Ghos Recon: Jungle Storm,
      koska se on tällä hetkellä mielestäni N-Gagen parasta antia! :D
      Netistä lataamista en suosittele, koska se on laitonta ja heikentää N-Gagen tulevaisuutta pelimarkkinoilla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3560
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3533
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2779
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      42
      1704
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1635
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1400
    Aihe