Mikä peli/pelit kannattaa ostaa. tiedättekö mitää hyvii pelii. Suositelkaa minulle niin harkitsen sen ostoa/ostoja.
kiitos!!!
mikä peli kannattaa ostaa?
8
699
Vastaukset
- Riksa
Joo,elikkä se olis Tony Hawk pro skater.
Todennäköisesti parhain n-gage peli.Minä sitten omistan n-gagen ja tony hawkin että on pelikokemusta.- kinneas
hah tony haukka tulee n-gagen mukana =) mut ei se mikään paha peli oo, ihan hyvä siis. Mutta parempi kyl on Ashen. siis räiskintä/hiukka kauhu. pelattavaa 9 "jakson" verran ja yhdessä jaksossa taisi olla parisen kenttää. aseita löytyy 8. 9 jos lasketaan raketin heittimen 2 eri panosta, eli raketit ja granaatit.
aseita on:pistol,alienpulse gun,dual pistols,haulikko,konekivääri,sniper,raketti/granaatti "pistooli" ja gatling gun. oon pelannu sen läpi kertaalleen ja annan sille 4 - kinneas
kinneas kirjoitti:
hah tony haukka tulee n-gagen mukana =) mut ei se mikään paha peli oo, ihan hyvä siis. Mutta parempi kyl on Ashen. siis räiskintä/hiukka kauhu. pelattavaa 9 "jakson" verran ja yhdessä jaksossa taisi olla parisen kenttää. aseita löytyy 8. 9 jos lasketaan raketin heittimen 2 eri panosta, eli raketit ja granaatit.
aseita on:pistol,alienpulse gun,dual pistols,haulikko,konekivääri,sniper,raketti/granaatti "pistooli" ja gatling gun. oon pelannu sen läpi kertaalleen ja annan sille 4siis tähdissä olisin antanu 4 ja plussan lisäks =) arvosana: 8 ja jos löytyy moninpeli seuraa(bluetoothilla) niin 9 =) =) =)
- pelaaja
kinneas kirjoitti:
aseita on:pistol,alienpulse gun,dual pistols,haulikko,konekivääri,sniper,raketti/granaatti "pistooli" ja gatling gun. oon pelannu sen läpi kertaalleen ja annan sille 4kylläpä tuo "Ghost Recon: Jungle Storm" näyttäisi päihittävän kaikki tähän astiset n-gage pelit.
- kinneas
pelaaja kirjoitti:
kylläpä tuo "Ghost Recon: Jungle Storm" näyttäisi päihittävän kaikki tähän astiset n-gage pelit.
onhan se varmaan ihan hyvä peli. mistäs sen vois netistä löytää?
- pelaaja
kinneas kirjoitti:
onhan se varmaan ihan hyvä peli. mistäs sen vois netistä löytää?
avainsana: kazaa lite k /dc . nettisivuilta on turha alkaa etsiä.
- Neo
pelaaja kirjoitti:
avainsana: kazaa lite k /dc . nettisivuilta on turha alkaa etsiä.
Sai sakot netistä ladattujen N-Gage-pelien hallussapidosta!!! 250€!! En suosittele kellekään lataamista netistä!! sakko voi nousta vielä korkeammaksikin!!!!!!!!
- joku vaan
Ghos Recon: Jungle Storm,
koska se on tällä hetkellä mielestäni N-Gagen parasta antia! :D
Netistä lataamista en suosittele, koska se on laitonta ja heikentää N-Gagen tulevaisuutta pelimarkkinoilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594