Mikä peli/pelit kannattaa ostaa. tiedättekö mitää hyvii pelii. Suositelkaa minulle niin harkitsen sen ostoa/ostoja.
kiitos!!!
mikä peli kannattaa ostaa?
8
689
Vastaukset
- Riksa
Joo,elikkä se olis Tony Hawk pro skater.
Todennäköisesti parhain n-gage peli.Minä sitten omistan n-gagen ja tony hawkin että on pelikokemusta.- kinneas
hah tony haukka tulee n-gagen mukana =) mut ei se mikään paha peli oo, ihan hyvä siis. Mutta parempi kyl on Ashen. siis räiskintä/hiukka kauhu. pelattavaa 9 "jakson" verran ja yhdessä jaksossa taisi olla parisen kenttää. aseita löytyy 8. 9 jos lasketaan raketin heittimen 2 eri panosta, eli raketit ja granaatit.
aseita on:pistol,alienpulse gun,dual pistols,haulikko,konekivääri,sniper,raketti/granaatti "pistooli" ja gatling gun. oon pelannu sen läpi kertaalleen ja annan sille 4 - kinneas
kinneas kirjoitti:
hah tony haukka tulee n-gagen mukana =) mut ei se mikään paha peli oo, ihan hyvä siis. Mutta parempi kyl on Ashen. siis räiskintä/hiukka kauhu. pelattavaa 9 "jakson" verran ja yhdessä jaksossa taisi olla parisen kenttää. aseita löytyy 8. 9 jos lasketaan raketin heittimen 2 eri panosta, eli raketit ja granaatit.
aseita on:pistol,alienpulse gun,dual pistols,haulikko,konekivääri,sniper,raketti/granaatti "pistooli" ja gatling gun. oon pelannu sen läpi kertaalleen ja annan sille 4siis tähdissä olisin antanu 4 ja plussan lisäks =) arvosana: 8 ja jos löytyy moninpeli seuraa(bluetoothilla) niin 9 =) =) =)
- pelaaja
kinneas kirjoitti:
aseita on:pistol,alienpulse gun,dual pistols,haulikko,konekivääri,sniper,raketti/granaatti "pistooli" ja gatling gun. oon pelannu sen läpi kertaalleen ja annan sille 4kylläpä tuo "Ghost Recon: Jungle Storm" näyttäisi päihittävän kaikki tähän astiset n-gage pelit.
- kinneas
pelaaja kirjoitti:
kylläpä tuo "Ghost Recon: Jungle Storm" näyttäisi päihittävän kaikki tähän astiset n-gage pelit.
onhan se varmaan ihan hyvä peli. mistäs sen vois netistä löytää?
- pelaaja
kinneas kirjoitti:
onhan se varmaan ihan hyvä peli. mistäs sen vois netistä löytää?
avainsana: kazaa lite k /dc . nettisivuilta on turha alkaa etsiä.
- Neo
pelaaja kirjoitti:
avainsana: kazaa lite k /dc . nettisivuilta on turha alkaa etsiä.
Sai sakot netistä ladattujen N-Gage-pelien hallussapidosta!!! 250€!! En suosittele kellekään lataamista netistä!! sakko voi nousta vielä korkeammaksikin!!!!!!!!
- joku vaan
Ghos Recon: Jungle Storm,
koska se on tällä hetkellä mielestäni N-Gagen parasta antia! :D
Netistä lataamista en suosittele, koska se on laitonta ja heikentää N-Gagen tulevaisuutta pelimarkkinoilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu762385Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148