Sain nimesi ystävältäni hänelle olet tiennyt asioita. Kysyisin sinulta miten miesystäväni kanssa tulee menemään .Olemme olleet 8 vuotta kauko suhteessa
tavanneet viikon loppuisin .Tässä vuoden alussa puhuin, että voisimme muuttaa yhteen .Nyt hälle on tullut yllättävän paljon viikonloppu hommia joita ennen ei ollut. Olenko turhaan huolissani.????. Kaunis kiitos jos kerkeisit vastata minulle
Tuntijasi
1
52
Vastaukset
Hei
päällimmäisimpänä näen tässä taloushuolet, jotka vaikuttavat teidän välillänne. mies on hölläkätisempi rahan kanssa, kuin sinä. sinä et niinkään pelkää sen puolesta, katsot positiivisesti tulevaan.
rakkautta teillä on paljon, fyysinen yhteytenne on kunnossa. mies on uskollinen ja luotettava. miehellä on ollut ikäviä kokemuksia entisen kumppaninsa kanssa, hän ei ole vielä pystynyt unohtamaan kaikkea inhottavaa.
sanoisin, että aika ei ole vielä kypsä yhteenmuutolle. sinä olet aivan kypsä, mutta mies ei vielä sitä ole. kannattaisi varmaan asian olla ja katsoa, koska mies itse ottaa sen puheeksi.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635409Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193542- 1422745
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172586- 1331946
- 151743
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1641521Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1081440Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731427- 951327