Luin tuolta toiselta sivulta juttua,missä sinäkin olit kirjoitellut.Mainitsit kirjan Lokki Joonatan.En tiedä miksi se jäi niin mieleeni ja vainosi monta päivää minua.Viikonloppuna oli pakko käydä hakemassa kyseinen kirja ja lukea se siltä istumalta.Ja minä itkin luin sitä.Ja samalla ajattelin erästä ihmistä,joka on minulle hyvin tärkeä.Hän yrittää olla kuin Joonatan,mutta ei kykene.Esteitä liikaa.Kerroin hänelle kirjasta ja se on jäänyt nyt vaivaamaan hänen mieltä.Ehkäpä hän lukee kirjan,ehkä ei.Tiiä häntä. Miksi se kirja vaivaa minua niin paljon vieläkin vaikka olen lukenut sen?
Keskiyö
Lokki Joonatan
1
74
Vastaukset
Hei
siksi, että se kertoo sinulle rohkeudesta!!
en voi nyt kirjoitella enempää, myöhemmin illalla lisää.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511329- 629322
- 1375455
- 1443754
- 753700
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373615- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal233126- 632743
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak732459