Luin tuolta toiselta sivulta juttua,missä sinäkin olit kirjoitellut.Mainitsit kirjan Lokki Joonatan.En tiedä miksi se jäi niin mieleeni ja vainosi monta päivää minua.Viikonloppuna oli pakko käydä hakemassa kyseinen kirja ja lukea se siltä istumalta.Ja minä itkin luin sitä.Ja samalla ajattelin erästä ihmistä,joka on minulle hyvin tärkeä.Hän yrittää olla kuin Joonatan,mutta ei kykene.Esteitä liikaa.Kerroin hänelle kirjasta ja se on jäänyt nyt vaivaamaan hänen mieltä.Ehkäpä hän lukee kirjan,ehkä ei.Tiiä häntä. Miksi se kirja vaivaa minua niin paljon vieläkin vaikka olen lukenut sen?
Keskiyö
Lokki Joonatan
1
61
Vastaukset
Hei
siksi, että se kertoo sinulle rohkeudesta!!
en voi nyt kirjoitella enempää, myöhemmin illalla lisää.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635479Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193732Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172756- 1392021
- 161785
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171534- 951347
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171096- 681062
- 8797