haluaisin kysyä täältä, koska en viitsisi mennä uudestaan lääkäriin.
Olkapää on ollut kipeä jonkin aikaa. Kävin lääkärissä ja sain tulehduskipulääkettä. Kipu on hellittänyt viiden käyttöpäivän jälkeen, mutta tilalle on tullut huonovointisuutta ja mahan vääntelyä.
Nyt kysyisin: Jos lopetan lääkkeen käytön onkohan kroppani jo pannut oman "parannusmekanisminsa" käyntiin, vai pitääköhän lääkitys aloittaa kuitenkin myöhemmin uudelleen?
Olkapää on ollut kipeä jonkin aikaa. Kävin lääkärissä ja sain tulehduskipulääkettä. Kipu on hellittänyt viiden käyttöpäivän jälkeen, mutta tilalle on tullut huonovointisuutta ja mahan vääntelyä.
Nyt kysyisin: Jos lopetan lääkkeen käytön onkohan kroppani jo pannut oman "parannusmekanisminsa" käyntiin, vai pitääköhän lääkitys aloittaa kuitenkin myöhemmin uudelleen?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Yleensä kuuri reseptissä on pidempi kuin viisi päivää.
Jos lääke aiheuttaa vatsaoireita,kannattaa käydä apteekissa juttelemassa
farmaseutin kanssa,olisiko jokin ns suojalääke paikallaan.
Kuuria kun ei kannattaisi jättää kesken jotta tulehdus olkapäästä saataisiin pois.
Tietenkin sitten seuraavaksi menet lääkärille mahdollisimman pian ja kerrot ettei kys lääke sovi sinulle. Hän voi vaihtaa lääkkeen toiseen.
Jos jätät kuurin kesken,joudut varmasti aloittamaan sen uudelleen joten suosittelen
sitä lääkäriä. Hehän saavat palkan sinun hoitamisestasi joten mikset käyttäisi sitä omaksi hyväksesi???