Kertokaahan eronneet miehet, kuinka suhtaudutte ex-naiseenne näin äitienpäivänä? Tuolla äitien jutut-palstalla lissu vaahtoaa kuinka miehen pitää muistaa ex-naistaan ko. päivänä. Hänestä se päivä kuuluu hänelle, eikä esim. miehen uudelle puolisolle ja mahdollisesti myöskin lasten äidille?
Minä eronneena äitinä, en odota exältäni mitään, enhän hänen äitinsä ole.
Äitienpäivä
11
219
Vastaukset
- eximia65
Äidilleni vien kukkia, en kenellekkään muille. Lapset muistavat äitiään, se on tärkeintä.
- jabadabaduu.
Ei exä ole meikäläisen äiti, vaan lasten. Muistan omaa äitiäni.
- ykä..
Minä ostan kakun ja annan kukkia vaimolleni, joka on lastemme äiti. Samoin annan kukkia omalle äidilleni.
Minulla on myös ex-vaimon kanssa lapsi, mutta en koe että minun pitäisi häntä muistaa, emmehän ole enää yhdessä, emme ole olleet vuosiin, ja meillä molemmilla on omat perheet. Eiköhän se ex-vaimokkeen uusi mies muista ex-vaimoani, luulisin. Eipä kuulu mulle. - no way
Vai pitäs sitä ex-eukkoa alkaa kukittamaan. joopa joo. sellainen ex joka tällaista vaatii on varmaan tyypillinen roikkuja-exä. jää roikkumaan menneisiin eikä päästä irti, soittelee kaikilla mahdollisilla verukkeilla...ahdistavaa. kokemusta on.
- yks äippä
Näin äitinä sanon että olisipa ahdistava tilanne ex miehen kanssa viettää äitien päivää. Nykyisen miehen kanssa ja lasteni kanssa sen vietän. Toki olen iloinen jos lasten isä on ystävällinen ja kohtelias ja jos häneltä haen lapset niin onnittelee. Inhoan olla riidoissa kenenkään kanssa. Perus tavat on hyvä osata joista lapsetkin ottaa oppia.
- hohhoijaaaa2
Miks ihmeessä monilla ex muijilla on sellanen harhakäsitys että ne olis jotain ihmeen pyhimyksiä ja korvaamattomia ex miestensä elämässä, ja että niillä ois joku ykkösnaisen asema vain sen vuoksi että sattuu olemaan niitä yhteisiä muksuja??? Ei voi käsittää. ja tää on nimenomaan muijien käsitys, aika harvat miehet tyrkyttää itseään exilleen ja kuvittelee vielä olevansa jotenkin merkityksellisiä. Menneet on menneitä, get over it. Mulla ei ole mitään tarvetta hännystellä exääni äitienpäivänä, se ei ole mikään exien päivä. piste.
- outo äippä?
Mitä hännystelyä? En mäkään halua ex mieheltä hännystelyä tai huomiota ja nykyisen kanssa vietän äitienpäivää onnellisena mutta...
mun ex ja lasten isä sanoo yhä että rakastaa mua. Meillä on tosi hyvät välit. Puhutaan ja tuetaan toisiamme kun on vaikeaa. Muisti se mua synttärinä lahjallakin vaikka ei tarvitsisi mutta...
En halua häntä muuta kuin ystäväksi. Oman mieheni haluan miehekseni seksiin ja parisuhteeseen.
Lapsille on ihanaa että äidillä ja isällä on hyvät välit kavereina kun ei muuhun pystyttäisi. Mitään mustasukkaisuutta tai himoa välillämme ei ole niin ystävyys onnistuu hyvin. En ymmärrä mitä pahaa siinä on tai että se olisi itsensä tyrkyttämistä exälle.
Molemmat halutaan olla ystäviä ja lasten takia ollaan toisillemme tärkeitä mutta ei parina. - Utelias Vili
outo äippä? kirjoitti:
Mitä hännystelyä? En mäkään halua ex mieheltä hännystelyä tai huomiota ja nykyisen kanssa vietän äitienpäivää onnellisena mutta...
mun ex ja lasten isä sanoo yhä että rakastaa mua. Meillä on tosi hyvät välit. Puhutaan ja tuetaan toisiamme kun on vaikeaa. Muisti se mua synttärinä lahjallakin vaikka ei tarvitsisi mutta...
En halua häntä muuta kuin ystäväksi. Oman mieheni haluan miehekseni seksiin ja parisuhteeseen.
Lapsille on ihanaa että äidillä ja isällä on hyvät välit kavereina kun ei muuhun pystyttäisi. Mitään mustasukkaisuutta tai himoa välillämme ei ole niin ystävyys onnistuu hyvin. En ymmärrä mitä pahaa siinä on tai että se olisi itsensä tyrkyttämistä exälle.
Molemmat halutaan olla ystäviä ja lasten takia ollaan toisillemme tärkeitä mutta ei parina.Ja nykyinen miehesi on tietoinen siitä että, ex-miehesi rakastaa sinua yhä? Sen olet hänelle varmasti kertonut rehellisesti ja se on hänelle ok? Ja tuo "puhuminen ja tukeminen" on hänelle myös ok, vai teettekö sen hänen selän takana?
- outo äippä?
Utelias Vili kirjoitti:
Ja nykyinen miehesi on tietoinen siitä että, ex-miehesi rakastaa sinua yhä? Sen olet hänelle varmasti kertonut rehellisesti ja se on hänelle ok? Ja tuo "puhuminen ja tukeminen" on hänelle myös ok, vai teettekö sen hänen selän takana?
Olen sanonut nykyiselle, että ex sanoo yhä rakastavansa. olen myös kertonut siitä jos olen puhunut exän kanssa. Ei me nyt kovin usein puhuta. Lähinnä jos on jotain tosi hankalaa tilannetta. Olen täysin avoin kaikesta ja siksi nykyinen voi minuun luottaa.
Ex miehen kanssa mikään romanttinen olisi yhtä ällöä kuin jonkun sukulaisen kanssa olo. Hän on velimäisellä tavalla läheinen.
Ex oli minua vanhempi ja 20-vuotiaana olin vielä kiinnostunut hänestä. Ei hän ole kuin 6vuotta vanhempi mutta ei ole huolehtinut itsestään. Häntä on luultu isäkseni kun itse näytän nuorelta. Se oli noloa. Mutta ei ollut syy eroon. Me vaan kasvettiin romanttisesta suhteesta täysin ulos.
Nykyinen mieheni on minua nuorempi. Me molemmat pidetään itsestämme huolta ja liikutaan. Hän tietää että ex on yhtä vähän uhka kuin naiskamut.
- 5+10
Mitä kohtaa tämä nainen, joka vaatii exältään kukkia ei tajua. Äitienpäivä. Äitiä pitää muistaa, eikä ex-puolisoa. Ystävä pariskunta ei isä/äitienpäivää keskenään edes juhli, he eivät ole toisiensa vanhempia, joten lapset sitten muistavat.
En mitään exää alkaisi paapomaan äitienpäivänä. - Old Paps
En ymmärrä miten kukaan voi ajatella, että tällaisissa tapauksissa voisi jotenkin hyväksyttävästi mallintaa ja normittaa ihmisten käytöstä, niin, että siitä jollain kliinisellä tasolla saataisiin luotettava vertailukelpoinen indeksi.
Eli, me ihmiset reagoimme kukin tapauskohtaisesti ja eri tavoilla, koska jokainen päättynytkin suhde on keskenään erilainen. Kuten ne syytkn, jotka suhteen päättymiseen vaikuttivat.
Näin ollen ei kukaan voi kenellekään antaa neuvoja sen suhteen miten pitäisi käyttäytyä exiä kohtaan äitienpäivänä. Voi vain kertoa miten itse omassa erityisessä ja yksityisessä tilanteessaan toimii.
Minä koen niin, että exäni antoi minulle kaksi ihanaa lasta ja olen hänelle siitä jollain tasolla kiitollinen aina. Siksi haluan antaa kukkia ja pienen lahjankin usein hänelle äitienpäivänä. Haluan osoittaa, että hän on elämässäni merkittävä ihminen, vaikka nykyään jaankn vuoteen ja asuntolainan toisen ihmisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812