1,5-vuotias Corolla Wagon lähtee alta parissa viikossa ja tilalle tulee Avensis. Facelift Corolla tuli nähtyä, eikä kiinnosta!
Jiihaa!! Uusi Ave tilattu!
26
4113
Vastaukset
- TW03
Millainen Ave tuli tilattua? Harkitsitko edes Corolla Versoa?
- Buster
...Verson ja Aven välillä 2 kk. Koeajoin Verson neljästi. Pidän autosta kyllä, mutta iski konservatiivisuus. Vaimo kallistui Aven puoleen, kun en itse osannut päättää. :o)
Vaimoa häiritsee Versossa nimi Corolla, joka viittaa pienen kokoluokan autoon, vaikka kyseessä melkoinen möhkö (painavampi ja pitempi akseliväli kuin Avessa).
Avensis sedan Linea Sol 1.8-koneella, metalliväri, lohkolämmitin ja vetokoukku. Corolla Wagonin hyvitys hulppea. Avessa taitaa olla katetta hinnoissa. - TW03
Buster kirjoitti:
...Verson ja Aven välillä 2 kk. Koeajoin Verson neljästi. Pidän autosta kyllä, mutta iski konservatiivisuus. Vaimo kallistui Aven puoleen, kun en itse osannut päättää. :o)
Vaimoa häiritsee Versossa nimi Corolla, joka viittaa pienen kokoluokan autoon, vaikka kyseessä melkoinen möhkö (painavampi ja pitempi akseliväli kuin Avessa).
Avensis sedan Linea Sol 1.8-koneella, metalliväri, lohkolämmitin ja vetokoukku. Corolla Wagonin hyvitys hulppea. Avessa taitaa olla katetta hinnoissa.No nyt vaiavaisin vielä sillä, että kysyitkö hyvitystä Corolla Versoon? Ja jos kysyit, oliko Verson ja Aven hyvitykset samassa suunnassa?
Toisaalla on ollut tarinoita siitä, miten 1-2 -vuotiaiden autojen arvo on romahtanut niitä vaihtoon tarjottaessa, mutta esimerkkisi mukaan tilanne ei olekkaan ihan yksiselitteinen. - Buster
TW03 kirjoitti:
No nyt vaiavaisin vielä sillä, että kysyitkö hyvitystä Corolla Versoon? Ja jos kysyit, oliko Verson ja Aven hyvitykset samassa suunnassa?
Toisaalla on ollut tarinoita siitä, miten 1-2 -vuotiaiden autojen arvo on romahtanut niitä vaihtoon tarjottaessa, mutta esimerkkisi mukaan tilanne ei olekkaan ihan yksiselitteinen.Kannattaa kysyä tarjous monesta paikasta. Eroa löytyy Tojo-liikeiden sisälläkin. Eri alueilla menee erilaiset vaihtoautot kaupaksi. Hyvitys Versoon pääosin samaa luokkaa, mutta pääsääntöisesti Aveen vaihtaessa sai paremman hinnan.
- Turtinen
Itse pääsin moisesta irti,olen tyytyväinen volvisti.
- kaupoi
itse pääsin vanhasta volvon paskasta eroon, nyt on AUTO=ave
- Buster
...kun auton omistaja on tyytyväinen. Onneksi Suomessa on mistä valita. Ei ole pakko ajaa Ladalla. :o)
- Supa
Vähään olet tyytyväinen.
- Buster
...sitten pitäisi vielä olla? Avessa riittävästi hilppeitä ja turvallisuutta (enemmän kuin Volvoissa). Ja ilman lainaa.
- onni-klowni
mene amamttikouluun. niin tekee palstan väki!
- teukka
Buster kirjoitti:
...sitten pitäisi vielä olla? Avessa riittävästi hilppeitä ja turvallisuutta (enemmän kuin Volvoissa). Ja ilman lainaa.
Itse mietin kanssa minkäköhän auton ostaisin käteisellä. Päädyin M5 bemariin.
- reba
teukka kirjoitti:
Itse mietin kanssa minkäköhän auton ostaisin käteisellä. Päädyin M5 bemariin.
mä taas päädyin siihen sellaseen viissataaheppaiseen bentleyhin. se oli minusta kaikkein paras ominaisuuksiltaan. mutku se maksaa niin pirusti niin en voinu vaan ostaa.
- martti
rahamiehet ostelee autoja, palstan luuserit vikisee ja vittuilee kateuksissaan. tuskin joudut kauppaasi katumaan.
- Buster
...ja kumartaa hän. :o)
Ei noita koulupoikien juttuja tule niin kovin vakavasti otettua. Kummallisen paljon vanhat uskomukset ja isiltä peritty asenne heijastuu monien kirjoittelussa. Kukin ajakoon millä haluaa, mutta varmimmin tällä hetkellä perille vie Toyota. - Pekka
Buster kirjoitti:
...ja kumartaa hän. :o)
Ei noita koulupoikien juttuja tule niin kovin vakavasti otettua. Kummallisen paljon vanhat uskomukset ja isiltä peritty asenne heijastuu monien kirjoittelussa. Kukin ajakoon millä haluaa, mutta varmimmin tällä hetkellä perille vie Toyota.Näitä täällä olevia juttuja ei voi ottaa kovin vakavasti, sillä luultavasti samat jannut kirjoittelevat nitinöistä, ruostumisesta, huonosta ajettavuudeesta, nykimisistä, köyhistä ja tuulipuvuista. Jos muutamalle jannulle tulisi porttarit, niin Tojon laatu parantuisi täällä silmissä. :)
Sekin hieman ihmetyttää, että mistä noita "rikkaita" tänne piisaa? Täällä pojat ostelee pilvin pimein uusia BMW M5:sia käteisellä, vaikka tunnetusti autojen keski-ikä taitaa pyöriä siellä 10-vuoden nurkilla. Ei noita ainakaan osteta insinöörien ja opettajien palkoilla. - caesar
Pekka kirjoitti:
Näitä täällä olevia juttuja ei voi ottaa kovin vakavasti, sillä luultavasti samat jannut kirjoittelevat nitinöistä, ruostumisesta, huonosta ajettavuudeesta, nykimisistä, köyhistä ja tuulipuvuista. Jos muutamalle jannulle tulisi porttarit, niin Tojon laatu parantuisi täällä silmissä. :)
Sekin hieman ihmetyttää, että mistä noita "rikkaita" tänne piisaa? Täällä pojat ostelee pilvin pimein uusia BMW M5:sia käteisellä, vaikka tunnetusti autojen keski-ikä taitaa pyöriä siellä 10-vuoden nurkilla. Ei noita ainakaan osteta insinöörien ja opettajien palkoilla.tälle palstalle kirjoittelevilla uuden, pakasta vedetyn auton hankinta, olkoon minkä merkkinen hyvänsä, ole millään lailla realistinen tavoite muuta kuin haavekuvana. Mutta onhan tänne kiva kirjoitella eikä maksa mitään. Annan tuulipuvun palkinnoksi sille, joka marssii minun kanssani veholle ja tilaa uuden bmw:n, valitsee siihen ne kaikki katalogeissa ilmoitetut lisävarusteet joilla varustetason saa korkeammaksi kuin Aven vakiovarustus ja vielä maksaa kaupan käteisellä ja ilman velkaa. Mutta sen sijaan tunnen useitakin, jotka ovat tehneet Toyo-myymälässä saman tempun. Tällöinhän tosin niistä varusteista ei tarvinnut maksaa toisen auton hintaa:)
- autoilija
...kun on tarjolla parempaakin.
- negy
bmw vs. toyota. kumpi voittaa?
- ???
BMW!!! Nimittäin vikalistan pituudessa, nopeammassa arvonalenemisessa... rumuudessa..
- keiska
jos kilpaillaan varuste- ja viimeistelypremiumista niin tojota. jos taas huonosta talviajettavuudesta tai korkeasta hinnasta niin takaveto-bmw.
- honda
Honda Civic Type-R? 0-100km/h 6,8s. Siinä puhuu RAAKA VOIMA eikä jalopuujäljitelmä
- Buster
Accord olisi voinut olla hyväkin vaihtoehto, mutta ei perheellinen millään koirankopilla voi ajaa! Vaikka en vanha olekaan, niin en ole kiinnostunut torirallista tai takapuoli maanpinnassa ajamisesta.
- pena
Jos autossa on RAAKAA VOIMAA, silloin kiihtyvyys
0-100km/h on alle 5 sekuntia.
- Vaihdossa
Corolla versoon. Vaihdoin reilun vuoden vanhan uusikorisen Avensiksen Corolla Versoon ja en ole kauppojani katunut. Samoin aluksi harkitsin ko. vaihtoa juuri COROLLA mallinimen vuoksi, mutta auto on todellakin suurempi ja käytännöllisempi kuin Avensis.
- Buster
...meille kahden vuoden kuluttua kertomaan se mun emännälle. Verso on komea auto.
- tulen
Buster kirjoitti:
...meille kahden vuoden kuluttua kertomaan se mun emännälle. Verso on komea auto.
..mut kyllä se uusi Avensiskin hyvä auto on. Onnittelut uudelle autolle. Verso on kyllä perheen mieleen =3 muksua tykkää kun jokaisen takapenkin saa säätää oman mielen mukaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711685Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334629Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2502810Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1392552- 1071602
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81015- 82810
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207802- 10708
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59703