Minulla on syömishäiriötaustaa yli 5 vuotta takana, ensin anoreksiaa ja siitä siirryin sitten kivasti bulimiaan... Bulimiaa on kestänyt nyt kohta vuoden, ja yhdessä vaiheessa tilanne meni niin pahaksi, että oksensin joka päivä 5-10 kertaa, ja usein pienikin määrä ruokaa mahassa tuntui niin epämiellyttävältä, että piti oksentaa. Ahmin myös melko usein.
Mutta siis asiaan, viimeisen parin kuukauden aikana mahani on ollut usein todella kipeä, oikeastaan se kipeytyy aina syödessä. Joskus kipu on kouristuksenomaista ja niin kovaa, että tekisi mieli vain huutaa ja pelkään jopa kuolevani siihen paikkaan. En tarkalleen osaa sanoa, missä kohtaa kipu tuntuu, mutta enemmän kyse on ala- kuin ylävatsasta.
Tämän lisäksi pari kertaa on tullut täysin mustaa ulostetta, ja muutenkin on ollut useammin ripulia. Lähes joka yö herään myös tyhjämahakipuun.
Mistä tämä voisi johtua, voiko olla jotain vakavaa?
Mahakipu
mööbeli
1
529
Vastaukset 1
- vieras
"mistä tämä voisi johtua" no johtuu varmaan siitä olsentelusta. (pari vuotta myöhässä, miten menee nyt?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568