teille pitäis tehdä oma palsta =jäterautaromupalsta.
Vanhojen paskojen juttuja ei viitti lukea.
MANNE MERSUT
6
2372
Vastaukset
- W123
Kuules nyt, itellänikin oli vielä 2 vuotta sitten vm -80 W123 230E automaatti, kunnes aika jätti siitä omalta osaltani totaalisesti, vaikka näin sen kyllä kerran vielä seuraavalla omistajalla liikenteessä myymisen jälkeen (nyyh!) oli saanut kaikesta huolimatta laitettua sen vielä reilun 22 vuoden iässä kuntoon (vaikka kovasti epäilinkin myydesäni, että ei tuo tällä enää mitään tee oikeasti, osiksi laittaa). Siinä autossa oli kokoa ja näköä kuin mustalaisen hevosessa ja niin upea (voisi sanoa melkeinpä) viimeinen "oikea" Mercedes ajalta ennen tuulitunneleita ja ABS-jarruja, kaikki myös suunniteltu itse tarvittaessa laitettavaksi ja korjattavaksi ja järkevästi tämän mukaan rakennettu laite. Eihän esim. W210 eli 2 sukupolvea uudempaan E-sarjalaiseen saa jumalauta kunnolla itse edes ajovalon polttimoita vaihdettua! Onko järkeä! Mitenköhän vaan esim. sinun 2002 vm Mercedeksesi 22 vuoden ikäisenä eli vuonna 2024 voi ja jaksaa, nykyelektroniikka kun vaikuttaa aiheuttavan ongelmia jopa Mercedes-Benzeissä, kun vähän johdot hapettuvat ja monimutkainen tekniikka alkaa nikottelemaan, niin voipi olla liian kannattamatonta korjauttaa, vaikka tekeväthän he koko ajan uusia autoja tehtaalla, en minä sitä, mutta kuitenkin. No, nykyään jokainen hoitaa vain oman hommansa eikä muuta osaa itse tehdä enää, ennen oli jotenkin idyllisempää, kun pystyi itse tekemään ja osaamaan ja saamaan hommat kuntoon, nykyään vaikka lääkäri sitten tekee vain lääkärin työtä, eikä koske autoonsa muuten kuin ajaa ja laittaa polttoainetta tankkiin, muuta kun ei osaa eikä voi tehdä, polttimotkin vaihdattaa taas sen alan ammattilaisella (automekaanikko), joka taas ei tiedä mitä tehdä kun tulee flunssa, eli ei osaa itse juoda lämmintä ja levätä! Ja kun uusi Mercedes on 5 vuotta vanha, pyritään siitä eroon ja ostetaan uusi ja tehdas suoltaa niitä liukuhihnalta maailmaan.
- antiikki!!!
Muistakaa aina että maailmassa on ainoastaan kahdenlaisia autoja: on uusia mersuja ja käytettyjä mersuja!!!!!
- xxx
URPO!!!!!!!!!
- ripe
xxx kirjoitti:
URPO!!!!!!!!!
2000-luvulla ei ole muita autoja kuin uusia ja melkein uusia mersuja. 1900-luvun on sitten sitä vanhenpaa automallia jonka "antiikki!!!"-kin tossa mainitsi.
- ÄÄLIÖ
Mee runkkaan sinne Datsun-osastolle...
- -))
Mee runkkaan sinne Datsun-osastolle...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603