Hei! kertokaa mulle mikroautoilusta.. kuten kuinka paljon kannattaa sijoittaa rahaa ensimmäiseen autoon? sanokaa joku hyvä mikroauton ostopaikka...
olen kuullut että linearpower:lta voi tilata auton osia tms. linja-auto rahtina/postissa koon ja painon mukaan.
ps.olen ~185cm-90kg
Mikroautoistaaa!!
9
1396
Vastaukset
- 125kuski
sopiva auto voisi olla esim 125 vaihteeton peli jollainen itelläkin on. ikä raja 16 ja ylöspäin eläkeikään asti. uus runko on reilu 2000 ja uus moottori noin 2000, käytetyn auton koneen saa yhdessä reilulla parilla tonnilla, ei välttämättä edes yli, mutta laatu ja kunto maksaa. tehoja noin 30 hp tai vähän alle, mutta lujaa menee. kaikki kauppiaat lähettävät tuotteita matka huollon kautta. suomen suosituinta rotaxin 125 konetta myy karhulassa mpt racing. netti sivuja ei ole, mutta eiköhän yhteystiedot netistä löydy hakukoneilla ym. tai akk:n netti sivuilta akk-motorsport.fi
- Jarre
Joo kiitti neuvoistas;) joo kyllä kuulosti tosi hyvältä, mutta päätin kummiski tulla vielä tänne itkemään ja kerjäämään sääliä kaikkea mahdollista, sillä loppujen lopuksi AINA on yks ISO onkelma joka on RAHA... saat*na ikinä ei oo ku vaan jotaki 650euroa tilillä, ja minkäs auton silläki muka saa? käytetyn kadetin? (hehh) ..joo mutta pitää sitten vissiin tyytyä tuohon vuokra-ajoon..;)
- formula125
..sulle sopiva auto! Kalikart/Honda125, 6-vaihteinen, jäähdytetyt levyt edessä, tehoputki, kahdet katteet, uudet renkaat...nopea! Hyvä harrasteauto...vaihteellisella huomattavasti kivempaa vetää! Itse olen 190/90.
Myyn puolikkaan tieltä pois H1250e!- jaska
Olen etsiskellyt tehokasta mikroautoa. Turussa
on 14 hv:n nelitahti vuokra-autoja radalla. Olen
painava ja keljuttaa kun oma tytär pääsee
suorilla karkuun. Istuimen pitäisi olla
teinimallia suurempi. Missä tämä auto sijaitsee.
Kaikki lisätieto kiinnostaa.
Jaakko Hellman - formula125
jaska kirjoitti:
Olen etsiskellyt tehokasta mikroautoa. Turussa
on 14 hv:n nelitahti vuokra-autoja radalla. Olen
painava ja keljuttaa kun oma tytär pääsee
suorilla karkuun. Istuimen pitäisi olla
teinimallia suurempi. Missä tämä auto sijaitsee.
Kaikki lisätieto kiinnostaa.
Jaakko Hellman..sijaitsee Järvenpäässä. Hauska harrasteauto joka todellakin kulkee!! Mukaan vielä teetettyjä rattaita ja toiset ketjut.
Voit laittaa sähköpostia: [email protected] - karting harrastaja
formula125 kirjoitti:
..sijaitsee Järvenpäässä. Hauska harrasteauto joka todellakin kulkee!! Mukaan vielä teetettyjä rattaita ja toiset ketjut.
Voit laittaa sähköpostia: [email protected]olen itse vasta 14 vuotta mutta olen harrastanut kartingia jo 8-9 vuotta ja olen voittanut monet kilpailut tänäkin vuonna :)
oon itekkii kyselly että mitä hinta luokkaa noi käytetyt mikro autot maksaa ja mei radan pomo sano ainaki että noin 500 euroo maksaa hyvä mikroauto älä missään nimessä osta 1000 euron tai sitä isomman summan arvosta mikroautoa jos se on käytetty tiedän kuitenkin jo aika paljon kun olen sitä itse jo noin paljon harrastanut ja melkein ainut tyttö mei radalla :) - formula125
karting harrastaja kirjoitti:
olen itse vasta 14 vuotta mutta olen harrastanut kartingia jo 8-9 vuotta ja olen voittanut monet kilpailut tänäkin vuonna :)
oon itekkii kyselly että mitä hinta luokkaa noi käytetyt mikro autot maksaa ja mei radan pomo sano ainaki että noin 500 euroo maksaa hyvä mikroauto älä missään nimessä osta 1000 euron tai sitä isomman summan arvosta mikroautoa jos se on käytetty tiedän kuitenkin jo aika paljon kun olen sitä itse jo noin paljon harrastanut ja melkein ainut tyttö mei radalla :)Sulla on ehdottomasti hyvä harrastus! Jatka samaa rataa!
Hintatasosta sen verran, että kyllä isommat ja nopeammat autot maksavat käytettynäkin reilusti enemmän kuin 1000e ....hyvä nopea 250kuutioinen vaihteellinen helposti yli 3000e käytettynä.
Menestystä mikroauton puikkoihin! - nipsu
formula125 kirjoitti:
Sulla on ehdottomasti hyvä harrastus! Jatka samaa rataa!
Hintatasosta sen verran, että kyllä isommat ja nopeammat autot maksavat käytettynäkin reilusti enemmän kuin 1000e ....hyvä nopea 250kuutioinen vaihteellinen helposti yli 3000e käytettynä.
Menestystä mikroauton puikkoihin!musta alottelijan ei kannata hankkia heti ensimmäisenä vaihteellista...kannattaa opetella ensin ajamaan vaikka esim. ica:lla..
siihen saa vanhoja ilmajäähdytteisiä moottoreita halvalla ja runkojakin löytyy halvalla...
17vuoden kokemuksesta voi sanoa älä esimmäisenä hanki ainakaan vaihteellista...liikaa tekniikkaa ja vaarannat vain muiden kuskien ajoa radalla. - kart
nipsu kirjoitti:
musta alottelijan ei kannata hankkia heti ensimmäisenä vaihteellista...kannattaa opetella ensin ajamaan vaikka esim. ica:lla..
siihen saa vanhoja ilmajäähdytteisiä moottoreita halvalla ja runkojakin löytyy halvalla...
17vuoden kokemuksesta voi sanoa älä esimmäisenä hanki ainakaan vaihteellista...liikaa tekniikkaa ja vaarannat vain muiden kuskien ajoa radalla.En kyllä suosittelis ica:ta ensimmäiseks autoks. Niitä saa ihan tosissaan aina huoltaa ja taitamattomalta kuskilta leikkaa kone aika äkkiä kiinni. Olen nähnyt montakin tapausta. Itse asiassa ica ei ole ollenkaan hyvä, jos aikoo vain harrastaa. Se käy äkkiä kalliiksi, mutta jos on rahaa, niin mikäs siinä. Ei kyllä vaihteellinenkaan ole hyvä.
120 raket on mielestäni huolettomin vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875