Eli ongelma on seuraavanlainen: minulla on ulkoinen kovalevy johon on vuosien mittaan kertynyt paljon musiikki-tiedostoja (n.60 Gb) sekä kansioita että albumikuvituksia yms..
Joku päivä kokeilin laittaa kaikki kerralla iTunesin kirjastoon ja kesken latauksen joku ongelma ilmeni jonka seurauksena päätin sitten poistaa kaikki kirjastosta ja yrittää uudelleen...
no, ulkoiselta kovalevyltähän oli sitten poistunut suuri osa tiedostoista ja nyt siellä on hajanaisesti loput musiikit jäljellä sekä liuta tyhjiä kansioita tai pelkkiä kuvakansioita.
Miten saisi eroteltua loput mp3 yms. tiedostot talteen vaikkapa yhteen kansioon ja poistettua turhat tyhjät tiedostot.
Kyseessää siis MacBook Pro
MacBook viTunes?
pena1969
1
152
Vastaukset
- 1stMacFinn
Sulla oli iTunesin asetukset niin, että se siirtää tiedostot iTunes Media-kansioon. Ja siksi kävi näin.
Spotlight haku auttaa tuossa ongelmassasi. Sillä ainakin löydät ne mp3-tiedostot ja voit siivota ne siihen yhteen kansioon. Mutta mikä järki siinä on, sitä en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764